שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה קלאסיות של 2017

כיצד יראו שמלות כלה קלאסיות בשנת 2017? כל הטרנדים החדשים, העיצובים, ההשראות והרעיונות החדשניים לשמלות כלה.

שבוע האופנה המציג שמלות כלה קלאסיות לשנת 2017 הביא עמו שלל של מעצבי על עם רעיונות ועיצובים מרהיבים המשנים את החשיבה והמראה באמצעות שכבות של תחרה, פרחים ממיטב הבדים, מראה בובתי, קולרים גבוהים וסגנונות חדישים המשלבים עולם ישן עם חדש. בעונה זו, המעצבים חושבים מחדש כיצד לשנות את הדוגמא הקלאסית של שמלות הכלה ולהפוך אותה לפריט נבחר ומודגש.

שמלות כלה קלאסיות 2017

קולקציית שמלות כלה 2017 של היילי פייג’

הקולקציה של מעצבת העל היילי פייג’ מביאה חידוש נשי עם הרגשה של התרוממות קוסמית. שמלות הכלה בקולקציה זו עטויים בשכבות של בדים רכים ומתנופפים עם שיבוצים של אבנים נוצצות, דגמי פרחים ותפירה בקווים המזכירים את מראה הכוכבים בשמיים. השמלות הללו משדרות קלילות, שקיפות חושנית למתן מראה ייחודי. בנוסף לעיצוב השמלות ניתן לראות בקולקציה הזו גם שמלות כלה עם שרוולים ארוכים, תפירה מיוחדת בתחרה ומחשופים עמוקים הן בחזית השמלות והן בחלקן האחורי.

קולקציית שמלות כלה 2017 של לילה רוז

מעצבת העל לילה רוז הציגה השנה בפעם העשירית את פרי יצירתה. בקולקציית שמלות הכלה 2017 רואה לילה רוז בכל כלה דמות עצמאית וחזקה עם שפע של ביטחון עצמי. נקודת ההתחלה של הקולקציה באה מתוך המחשבה כי יום החתונה הוא תחילתו של סיפור אשר כולל את האישיות של הכלה ורצונותיה בתור אישה חזקה. שמלות הכלה בקולקציה מביאות את המורשת וטוות את הסיפור החדש אל תוך העיצוב החדשני תוך שימוש בבדים אטומים, ארוכים עם מחשוף וקולרים סגורים בעלי חריזה מיוחדת ועדינה המשווים מראה נסיכותי ורומנטי לכל כלה. הדגש החזק בקולקציה זו הוא הכפתורים השזורים לאורך גב השמלות המאפשר ניתוק של חלקים שונים בשמלה.

Lela Rose's Fall 2017 Wedding Dresses Have to Be Seen

קולקציית שמלות כלה 2017 של זק פוזן

המעצב הנודע זק פוזן העלה את קולקציית שמלות הכלה לשנת 2017 לאחר הכנה של כשנה וחצי כאשר המחשבה בעיצוב השמלות באה מתוך הרעיון להתאים שמלת כלה עבור כל אישה ובכל גזרה בדרגת גיוון שונה. הקולקציה הזו מציגה את הכלה כאישה יצירתית וחזקה המדגישה את יום החתונה בשיא העוצמה. שמלות הכלה של זק פוזן מביעות את הפנטזיה והדרמטיות של כניסה לאולם האירועים כמו כניסה לטקס פרסים והליכה על השטיח האדום. הדגש החזק בקולקציה נעוץ במימדים, כלומר טקסטורות של תחרה המוצגות בשמלות בעזרת שכבות תחתונות של תחרת שנטילי כאשר השכבה העליונה מורכבת מבדי טול עם רקמת תחרה א-סימטרית בשוליים. וכדי להשלים את  המראה הכללי ישנם תוספות של סרטים, שובלים ארוכים והינומות התפורות באותו הסגנון של שמלות הכלה.

Zac Posen Shows Off His New Wedding Dress Collection, and It's AMAZING | BRIDES

קולקציית שמלות כלה 2017 של רים אקרה

קולקציית שמלות הכלה של רים אקרה עלתה בפעם ה – 20 בשבוע האופנה והיא מציגה שמלות כלה בהשראת הטבע עם דגמים בעלי עיצובי פרחים ושכבות של בדים מתעופפים, רכים ועדינים. הקולקציה הזו מביאה סגנונות רבים של שמלות כלה אך הדגש המרכזי הוא שמלות כלה נפוחות בעיצוב רומנטי ובהתאם לטרנדים המשתנים. החשיבה מאחורי עיצוב השמלות באה מתוך הדמות הנשית הטהורה, סובבת עולם ושופעת ההילה ובאה לידי ביטוי מעיצוב החצאיות בבדים מרחפים ועד לתפירה של מחוך השמלות המעוטר ברקמה שקופה, פנינים וקריסטלים בסגנון ייחודי למעצבת זו. הקולקציה של רים אקרה מביאה חידושים גם בנוגע לאביזרים המשלימים את השמלה כמו כפפות חצי ושזירת פרחים העשויים מבדי השמלה להשלמת המראה של הכלה.

Reem Acra's Fall 2017 Wedding Dresses | BRIDES

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button