שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

איך להתאים הינומה לשמלת כלה?

אומנם היא לא נחשבת לאביזר חובה, אך עבור כלות רבות להינומה יש תפקיד משמעותי לא פחות מזה של השמלה עצמה. הסיבה לחשיבותה של הינומה הינה יכולתה להשלים את המראה של השמלה תוך כדי תיחום של הסילואט ולהעצים את הקונספט הסגנוני. הינומה הינה פריט עיצובי וורסטילי ולכן תשתלב באופן הרמוני עם שמלות במגוון רב של סגנונות – מקלאסית, שופעת אלגנטיות וטעם גבוה ועד לתקופתית במראה הוליוודי, ממודרנית מלאת תחכום ועוצמה ועד לבוהו שיק משוחררת ורומנטית. במקרים מסוימים, הינומה יכולה לשנות לחלוטין את המראה של הכלה, או להעניק לשמלה סטנדרטית ופשוטה אופי ייחודי ונוכחות חד פעמית, ובמקרים אחרים עליה רק לדייק או לתקן  את הסילואט, למשל על ידי יצירת פוקוס במקום הנכון

בחירת סגנון ההינומה, העיצוב והאורך הנכונים הינה אתגר בפני עצמו, וכדי לעשות זאת נכון יש לדעת כיצד להתאים הינומה לסגנונה העיצובי של השמלה. כדי לסייע לכן במשימה, הנה כמה טיפים.

הינומה לשמלת כלה

התאמת ההינומה לסגנון והגזרה של שמלת הכלה

ההינומה, גם היפה והמיוחדת ביותר,  אינה פריט שעומד בפני עצמו. אם ההינומה לא מתאימה לסילואט של השמלה, היא תאבד את כל יופייה וגרוע מכך – תהרוס את כל הלוק. לכן, בבחירת ההינומה יש להתחשב בשני פרמטרים מרכזיים של השמלה – הגזרה והאורך.

הינומה לשמלת כלה קצרה

שמלות כלה קצרות – מיני או באורך עד לברכיים, נראות הכי טוב עם הינומה במראה כלוב ציפורים (birdcage veil) – רשת קצרה שמכסה חלק עליון של הפנים ובמתאימה במיוחד ללוק וינטאג’ או רומנטי. אם שמלת מיני מעוצבת בגזרה משוחררת ללא מותן, עם כתפיות דקות ופייטים במראה רטרו שיק, הינומה מסוגננת זאת תעניק לכלה דמיון לכוכבת הוליוודית של אמצע המאה ה-20. אופציה שנייה היא הינומה קלאסית באורך הכתפיים אשר משלימה באופן אורגני את השמלה הקצרה ומעניקה לה מראה מאוזן והרמוני. 

יש לזכור כי הינומה ארוכה יותר בשילוב עם גזרה קצרה עלולה “להטביע” את השמלה וליצור מראה מסורבל וחסר פרופורציה. 

הינומה לשמלת מידי צמודה

גזרות מעטפת או עיפרון באורך מידי “מסתדרות” עם מספר סוגי הינומות, כל עוד הן שקופות ואווריריות – ובמיוחד עם הינומה “וואלס”  קלאסית. יחד עם זאת, יש להימנע מהינומות מאסיביות או אלה שארוכות מקו התפר של החצאית כדי לא לעוות את הפרופורציות ולשמור על מראה המקומר והסקסי שיוצרת הגזרה.

הינומה לגזרה A

סילואט  A  הקלאסי נראה מדהים בשילוב כמעט עם כל סוג ואורך של הינומה, מאלה שבאורך הקפלה או הקתדרלה למראה עוצמתי ועד לאלה שבאורך המרפק או הכתפיים, ללוק מעודן ורך יותר. כך או  אחרת, החיבור בין הינומה לשמלת כלה בגזרת A  תמיד נראה רומנטי, אלגנטי ונשי.

הינומה לגזרת בת הים

גזרות שעון החול או בת הים  עם מותן מודגשת וחצאית צמודה שמתרחבת מקו הרגליים נראות היטב עם הינומות באורך קצות האצבעות במראה דרמטי, אך יכולות להשתלב עם הינומות ארוכות, כמו קפלה וקתדרלה. למעשה, השמלות בגזרות מחמיאות אלה מאפשרת שילוב עם סוגים שונים של הינומות באורכים שונים, כל עוד הן אינן עמוסות בקישוטים ואפליקציות גדולות ובולטות על המידה. 

הינומה לשמלת נסיכות 

האם את כלה שחולמת על שמלה שתהפוך אותך לנסיכה מאגדות ילדים? אם כך, שמלת כלה נסיכותית היא האופציה האידיאלית עבורך. הסילואט הנשי הרך ייראה מהפנט ביופיו בשילוב עם הינומה רומנטית. אם תבחרי בגזרת הנשף, תוכלי להתאים לה הינומה בכל אורך – מקצות האצבעות, הכתפיים ועד לקפלה. הינומה קצרה יותר תוסיף לסילואט שלך קסם רומנטי והינומה ארוכה יותר תיצור מראה נועז ודרמטי.

 

צרי קשר עם מעצבת שמלות כלה ברעננה

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button