שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

איך להתאים תחתון לשמלת הכלה?

מה כדאי לקחת בחשבון בעת בחירת התחתונים המושלמים לשמלת הכלה שלך?

ביום החתונה שלך הכל חייב להיות מושלם, אין מקום לטעויות. מהאולם, שנבחר בקפידה ועד לתפריט, התקליטן, הצבע של הצלחות – כל הפרטים, גם הקטנים ביותר, חשובים בשל תרומתם להפיכת האירוע לחגיגה האולטימטיבית עבורך, עבורו ועבור האורחים. ובכן, בין שלל ההחלטות שתקבלי, הבחירה בהלבשה תחתונה תלבשי מתחת לשמלת הכלה שלך אולי לא תהיה הדבר הראשון שעולה לך בראש, אבל אין ספק שהיא מכרעת. התחתון הנכון עשויים לגרום לך להרגיש בנוח, מלאה בביטחון במראה שלך, ולהבטיח שתהי חופשיה ומשוחררת, הן בשלב קבלת האורחים והן כאשר את משתוללת על רחבת הריקודים.

שמלת כלה תחתונים

התאימי את התחתונים לסגנון של שמלת הכלה

שימי לב לכלל אצבע החשוב ביותר בנושא: גזרת התחתונים צריכה להתאים לסילואט של השמלה. כל עיצוב של השמלה מצריך סוג ספציפי של תחתונים.  לדוגמה: כשאת לובשת שמלת כלה בגזרת A בעלת מחוך צמוד וחצאית רחבה, יהיו אלה תחתונים מחטבים בגזרה גבוהה שמעצבים את המותניים שיגרמו לך להרגיש בנוח ולא יעוותו את הסילואט. שמלה בגזרת בת הים הקטנה צמודה עד לירכיים מתאימים תחתונים בעלי טקסטורה חלקה, ללא תפרים, כך שבחלק הצמוד של החצאית לא יהיו קמטים..

נוחות בעדיפות ראשונה

יום החתונה שלך יהיה ארוך, מלא אקשן וריגושים. ייתכן שתבלי את הבוקר בצילומים ולאחר מכן תגיעי לאולם במכונית. בזמן האירוע תעברי בין האורחים, תוכלי ותשתי, תצטלמי (שוב ושוב ושוב) וכמובן תתפרקי על רחבת הריקודים. את סדר היום האינטנסיבי הזה תוכלי לעבור בלי תקלות ועם מקסימום רוגע ושמחה בלב רק בתנאי אחד: אם יהיה לך נוח. תני לנו לחזור על זה שוב: הנוחות צריכה להיות בחשיבות עליונה בעת בחירת תחתונים. על כך, חפשי תחתונים עשויים מבדים נושמים וקלים, לא חותכים, לא צמודים מדי וממש אבל ממש לא חוטיני. לא חייבת ללכת על תחתוני סבא אבל בד חלק וגזרה נוחה הן הימור בטוח. אחרי שהטירוף יגמר ואת ואהוב/ת ליבך תפרשו לחדר המיטות, תוכלי להחליף את התחתון הפשוט.

שמלת כלה תחתונים

תחתונים ללא תפרים בצבע ניוד

אם בד השמלה שלך דק עם רמת שקיפות בינונית, תחתונים ללא תפרים, בצבע ניוד, ללא תחרה או אפליקציות מורכבות, הם הבחירה האולטימטיבית. רק כך תהיי לגמרי בטוחה שהלוק המושלם שלך לא יינזק, והתחתון לא יבלטו דרך הבד. 

בגד גוף או תחתונים מחטבים לשיפור מבנה הגוף

אם בכל זאת את מוכנה לוותר על מידה זו או אחרת של נוחות כדי להפוך את הלוק שלך למפוסל ומעוצב יותר, חפשי מחטב איכותי, בצורת תחתונים, מכנס קצר או בגד גוף.

מה ללבוש מתחת לשמלת כלה עם שסע?

אם בחרת ללבוש שמלת כלה עם שסע עמוק בחצאית, כדאי לייחס חשיבות מיוחדת להלבשה התחתונה. עומק השסע הוא זה שיקבע את גזרת התחתון. כלות נועזות שמוכנות לחשוף את הרגל באלגנטיות יתרה צריכות להיזהר לא לחשוף גם את התחתון. גם אם השסע מקובע ומאובטח בגובה מסוים כדאי להיות מוכנים מראש למצבים מאתגרים של רוח חזקה או ריקוד סוער, בהם הדברים יכולים לצאת מהשליטה. בכל מקרה, עדיף להיצמד לתחתונים בגוון הגוף, כדי שיהיו בלתי נראים גם במקרה של תקלה קטנה.

ועוד כמה עצות…

הבדים של שמלות כלה בדרך כלל מאוד עדינים. כדאי לקחת זאת בחשבון כשאת בוחרת את התחתונים. כדי להימנע מחיכוך בין השמלה לתחתון, מחשמל סטטי, או מהמצב בו הבד של השמלה נתפס בפס העליון, מומלץ לבחור בתחתונים איכותיים עם תמיכה חזקה, שעוטפים את הגוף, לא זזים ולא מתקמטים.  

אל תזלזלו בחשיבות של המדידות של השמלה יחד עם התחתונים הנבחרים. אם תביאי למדידה את התחתון שאת מתכוונת ללבוש לחתונה, תוכלי לבדוק גם את הלוק וגם את התחושה. ואם לא תהי מרוצה, תוכלי לרכוש זוג אחר, הרי שמדובר בהוצאה הקטנה ביותר בין כל אלה שכבר נעשו ובין אלה שמחכות לך בהמשך.

שמלת כלה שיפון
צרי קשר עם מעצבת שמלות כלה ברעננה

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button