שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

הדרך אל שמלת הכלה

שמלת כלה היא אולי השמלה החשובה ביותר בחייה של אישה. בזכות מגוון השמלות הקיימות כיום, כל אחת תמצא את השמלה המתאימה בדיוק לה. אך לפני שהשמלה מגיעה לחנות או מצטרפת לקולקציית מעצבת שמלות הכלה, היא עוברת תהליך ארוך שכולל יצירת קונספט עיצובי, תכנון, חיפוש אחר חומרי הגלם וייצור. כתוצאה של הדרך הארוכה תקצור שמלת הכלה את מירב המחמאות ותגרום לכלה להרגיש מיוחדת ביום הגדול שלה.

כיצד נוצרת שמלת כלה?

לפני שניגשים למלאכת עיצוב שמלת הכלה, המעצבים יבחרו באיזה סגנון תהיה השמלה ואיזו תחושה ואווירה היא תעביר. האפשרויות הן אינסופיות – שמלה בסגנון וינטג’, שמלה קלאסית של נשפים או שמלת כלה רומנטית, עדינה בסגנון כפרי, שמלה מודרנית נועזת וחושנית או שמלת בוהו שיק משוחררת.

עיצוב שמלות כלה

בתבליך החיפוש אחר סגנון השמלה, מעצבים רבים בוחרים להרכיב לוח השראה עם פריטים בסגנון השמלה. עיצוב שמלת כלה הוא סוג של אומנות. לכל צירוף טקסטורות, צורות, או שילוב גוונים, גם אם הם לא שייכים לעולם האופנה, יכולה להיות השפעה מכרעת על התהוות הקונספט של השמלה. את לוח ההשראות ממלאות תמונות ממגזינים, סקיצות, סוגים שונים של פיסות בדים, צילומי נופים וכל דבר אחר שנושא עימו רוח יצירתית. לוח ההשראה ילווה וינחה את המעצב או מעצבת שמלות הכלה ואת הצוות שלהם בכל התהליך של ייצור השמלה.

מלוח ההשראה לתוצר הסופי

לאחר שלוח ההשראה מוכן ונבחר סגנון לשמלה, המעצבים מתחילים לבחור ולאסוף את סוגי הבד של השמלה ואת הקישוטים שיהיו בה. לרוב הם יעדיפו לעבוד ישירות עם המקום שמייצר בדים לשמלות כלה. קורה גם שספק הבדים נדרש לייצר בד בהזמנה אישית, שיהיה ייחודי לקו השמלות הספציפיות. כך גם לגבי הקישוטים והחרוזים. אחרי שכל הבדים וכל הקישוטים נבחרו בקפידה ניתן רק להמתין לחומרים שיגיעו אל הסטודיו ואז להתחיל את מלאכת תפירת השמלה.

תפירת השמלה היא כמעט השלב האחרון בייצור השמלה, אך היא גם השלב הארוך ביותר מבין שלבי ייצור השמלה. לרוב תחילה, יתפרו את המחוך ואת השכבה התחתונה שצמודה לגוף. לאחר מכן ירכיבו את החצאית התחתונה. אחרי שזאת תהיה מוכנה, יוכלו המעצבים לתפור את חלקה החיצוני של השמלה. החלק האחרון יהיה תפירת הקישוטים על גבי השמלה. לאחר שכל החלקים יהיו תפורים המעצבים יוכלו להרכיב את כל חלקי השמלה יחד. תהליך של תפירת שמלת הכלה יכול לקחת מספר חודשים לכן מומלץ לבחור ולרכוש את שמלת הכלה בעוד מועד. חשוב לזכור שהשמלה צריכה לעבור מספר שינויים כדי שתתאים למידות ולמבנה הגוף של הכלה שהזמינה אותה. הדבר כרוך במספר מפגשי מדידות וצורך זמן.

שמלות כלה מעוצבות

מה שמייחד את שמלות הכלה ומבדיל אותן משמלות אחרות, הוא היקף העבודה, דיוק הביצוע הדרוש, זמני תפירה הארוכים מהרגיל וזמני הספקת הבדים המיוחדים והקישוטים שלא פעם מיוצרים בעבודת יד.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button