שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה צנועות

שמלות כלה עם סטייל לכלות צנועות או דתיות – קלאסיות, בסגנון וינטאג’, תחרה, אלגנטיות ואציליות.  בחרי שמלת כלה מהקטלוג או הזמיני את שמלת חלומותייך בעיצוב אישי בסטודיו שמלות כלה OSHI ברעננה.

צרי קשר עם מעצבת שמלות כלה ברעננה

אושי מעצבת שמלות כלה באהבה.

התקשרי עכשיו לתיאום פגישה אישית : 077-997-9870

ישנן כלות שמטעמים שונים בוחרות להתחתן בשמלות כלה צנועות. בין אם מדובר בכלה מהמגזר הדתי, בכלה שאינה מרגישה נוח עם גזרות חושפניות, כלה שהסגנון האישי שלה צנוע יותר או כל סיבה אחרת. לשמלות כלה צנועות יש מוניטין של שמלות כלה משעממות ולא בצדק – שמלה צנועה יכולה להיות לא פחות אלגנטית, מרשימה ונוצצת משמלה חושפנית. בסטודיו שלי, תוכלי למצוא מגוון גדול של שמלות כלה צנועות בגזרות מחמיאות, עשויות בדים איכותיים ומקושטות במגוון רחב של אלמנטים – מתחרות, דרך פנינים ועד לאבני חן.

להרגיש יפה ומעודנת ביום החתונה שלך

כל כלה רוצה להרגיש יפה, נינוחה וזוהרת ביום החתונה שלה. גם אם בחרת להתחתן בשמלת כלה צנועה את לא חייבת לוותר על אלמנטים מיוחדים שיהפכו את השמלה לשלך, להיפך. אני מאמינה שאפשר לעצב שמלות כלה צנועות, יפות, אלגנטיות וייחודיות וכמובן- בהתאמה אישית לפי הסגנון האופנתי וההעדפות של כל כלה.

בתהליך ההתאמה של שמלת הכלה הייחודית לך, אנחנו משוחחות יחד על המגבלות שלך – מה לא תרצי לחשוף, האם תרצי שמלה עם שרוולים, מה אורך השרוול המתאים לך, האם בדים עם שקיפות באים בחשבון ועוד וכמובן, גם על הדברים החשובים לך בשמלה. אני מעצבת את השמלה כך שתרגישי נינוחה, שיהיה לך נעים ובעיקר – שתרגישי יפה ואלגנטית.

שמלת כלה צנועה יכולה להיות כזו בעלת מראה נקי וללא אלמנטים בולטים לעין, היא יכולה להיות מקושטת באלמנטים עדינים, כמו סרטי תחרה לדוגמה והיא יכולה להיות שמלה בגזרה צנועה שמשתמשת דווקא בבדים מורכבים ואלגנטיים לקבלת מראה נשי ומהודר.

בין צניעות וסגנון – כאן אנחנו נפגשות

בסטודיו שלי ברעננה, תוכלי למצוא קולקציה מגוונת של שמלות כלה מסורתיות המתאימות לנשים דתיות, מתוך מגוון סגנונות קיימים נוכל לערוך התאמה אישית לפי צרכייך וכך גם שמלת כלה בסגנון וינטאג’ או שמלת כלה קלאסית תוכל להפוך לשמלה צנועה למידותייך. אני מזמינה אותך לביקור אישי בסטודיו בו תוכלי לבחור מתוך מגוון שמלות צנועות אך יפיפיות, את זו שתלבשי ביום המשמעותי הזה – יום החתונה שלך.

עוד בבלוג עיצוב שמלות כלה >

css.php
Call Now Button