שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

מה שמלת הכלה אומרת עליך?

איזו שמלת כלה מתאימה ביותר לאישיות שלך? מה בחירתך אומרת עליך ועל החתונה שאת מתכננת?

לא משנה אם מצאת כבר את שמלת הכלולות או שאת עדין בחיפושים, בחירתך תצביע על הרבה מעבר לטעמך האישי באופנה. שמלת הכלה היא הראי של מי שאת בפנים ומשקפת את אופייך המיוחד. אז מה הקשר ואיך יודעים מי הכלה לפי השמלה?

שמלת כלה נפוחה

לכאורה בחירתך בשמלת נשף נסיכותית אולי גורמת לחשוב שאת אדם מסורתי ושמרני, ואילו שמלת כלה נפוחה היא סימן לכך שאת כלה רומנטית במיוחד יותר בכל דבר אחר. את מאמינה באהבה וסוף טוב לכל סיפור והיום העצוב ביותר בחייך היה זה שבו גילית שפיות הן לא אמתיות. את כבר לא יכולה לחכות למבטו ברגע שהוא יראה אותך בשמלת הכלה האגדית שבחרת לעצמך. גם החתונה שאת מתכננת היטב היא סוג של אגדה מחושבת מראש עד הפרט האחרון.

שמלת כלה בת הים

את כלה שיקית שיודעת בדיוק מה היא רוצה והבטחון הזה נראה לעין מיד. את אדם מציאותי עם רגליים על הקרקע. ידוע לך שגזרת בת הים מחמיאה לכל כלה ומככבת עכשיו בכל הטרנדים של שמלות הכלה. העובדה שכל כלה שניה בוחרת ללבוש שמלת כלה בת הים אינה מפריעה לך כלל. את היחידה בשמלת לבנה היום, וזה מה שחשוב.  האורחים שלך יהיו מוקפים בפריטים מעוצבים ונוצצים לפי המילה האחרונה של האופנה.

שמלת כלה בגזרה ישרה

את רגועה, אסופה ומאופקת. כלה המקרינה חוזק יחד עם שקט פנימי – שומרת על קור הרוח תחת לחץ, מדויקת ושמה לב לפרטים. חתונתך, בדומה לשמלת הכלה שלך, מתאפיינת באלגנטיות עדינה, מתוכננת בטעם טוב וללא הגזמות. את דואגת שהכל יראה טבעי, כאילו הסתדר לבד וללא מאמץ.

חליפת כלה

יש לך חוש מפותח מאוד בכל הקשור לסגנון ושיק ואת לא חוששת לצאת כנגד המקובל. את “המסמר” של חתונתך, מרכז העניינים. סביר להניח שתבחרי באירוע מיוחד של חתונה לא שגרתית, אולי חתונת בוקר או חתונת בוטיק קטנה ומקורית.

מחשוף עמוק

שמלת כלה עם מחשוף עמוק היא סוג של מעשה סדיסטי או הכרזת מלחמה. כמובן, את בחרת ללבוש את מה שגורם לך להרגיש יפה, ואילו עמוק בפנים את יודעת שהשמלה החשופה והסקסית שלך הולכת לגרום לחלק מסוים מהאורחים לנוע באי נוחות על כסאות אולם החתונות.

תחרת אשליית ערום

אפליקציות תחרה על גבי רשת בד בלתי נראית בצבע הגוף, הן טרנד חזק ומגניב שכבש את הכלות בכל העולם. את לבושה, אבל נראה שלא. אם בחרת בשמלת כלה עם תחרת אשלייה כנראה שאת פרפורמרית בנשמה ואוהבת דרמה ואקשן. החתונה היא האירוע הגדול ואת כוכבת העל. כל הזרקורים צריכים להיות מופנים אליך. הופעתך חייבת להיות מפילה, הורסת, מהממת…

שמלת כלה בוהו שיק

את מנותקת מהדפוסים המקובלים שמכתיבה החברה והולכת עם הרוח חופשית של ילדי הפרחים, מחוברת מאוד לכל הקשור לאהבה וטבע, מחפשת אחר משמעות החיים והאני הפנימי שלך.

שמלת כלה באורך 7/8

השילוב הנצחי והבלתי מעורער של קלאסיקה, אלגנטיות והנוסטלגיה של וינטאג’ יוצר מראה איקוני בעל אמירה אמיצה ובלתי מתפשרת. כלות הבוחרות ללבוש שמלת כלה באורך שבע שמיניות הן נשים בעלות אישיות חזקה ומיוחדת.

שמלת כלה קצרה

כלה אורבנית, נועזת ושובבה. את מתה להמשיך ולהשתמש בשמלת כלולותייך גם אחרי החתונה. גישתך היא קלילה וכיפית. חתונתך מעוצבת בפשטות ותחכום בקונספט עירוני מודרני. מבחינתך היא פשוט מסיבה גדולה שאת רוצה ליהנות בה ועד הסוף. שמלת כלה מסורתית, ארוכה ומסורבלות לא באה בחשבון. היא עבורך כאב ראש אחד גדול שרק מפריע לרקוד.

שובל ארוך מאוד

את נסיכה, נקודה. גם אם זה ליום אחד. זה מה שתמיד חלמת להיות ביום החתונה (ואולי לא רק) ואת לא מוכנה להתפשר על אף מילימטר של השובל המלכותי.

שמלת כלה לא לבנה

את שייכת לתרבות הפופ השובבה והעליזה. צבע שמלת הכלה שלך מבטא יותר מכל את החוסר מוכנות שלך לוותר על הילדות, החופש ושמחת החיים שממלאים את עולמך.

שמלת כלה תחרה

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button