שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה בסגנון אמפייר

כל כלה רוצה להרגיש ביום החתונה שלה נחשקת, יפה, נסיכותית ואלגנטית. ישנן גזרות שמדברות רק לנשים דקיקות וגבוהות, אחרות מתאימות לנשים נמוכות ורזות מאד וישנן גזרות שמחמיאות לבעלות כתפיים בולטות, לבעלות חזה קטן או גדול וכן הלאה. שמלות כלה בסגנון אמפייר מתאימות כמעט לכל אישה. הן מאפשרות לכלות שבוחרות בגזרה הזו להרגיש נינוחות וחופשיות אך גם מלכותיות, אלגנטיות ויפיפיות.

בסטודיו שלי אני מעצבת שמלות כלה בסגנון אמפייר תוך מחשבה יצירתית והתאמה אישית – בדיוק בשבילך. למרות שמדובר בגזרה מוכרת וידועה ניתן לשלב בה לא מעט אלמנטים מעניינים, שייצרו מראה אישי, ויצליחו לבטא את האישיות, הסגנון והטעם הייחודיים שלך.

סגנונות עיצוב נוספים של שמלות כלה:

היכרות עם סגנון האמפייר

שמלות כלה בסגנון אמפייר הן שמלות בעלות קו מותניים גבוה שמתחתיו נשפך הבד בצורה חופשית. למעשה, ניתן ליצור תחת הקטגוריה הזו לא מעט סוגים של שמלות כלה. כך למשל שמלות כלה סטרפלס, שמלות כלה העשויות משני סוגי בדים, שמלות כלה בעלות מחשוף עגול, מרובע או בצורת לב וכן הלאה.

שמלה בסגנון זה יכולה להתאים לבנות בעלות מבנה גוף מסוגים שונים – היא מתאימה במיוחד למי שרוצה להסתיר את הרגליים, להדגיש את פלג הגוף העליון ולמי שיש בטן שהיא מעוניינת להסתיר. התוצאה המתקבלת מחמיאה ונשית והשמלה נעימה ואוורירית.

כל כלה והאמפייר שלה

תהליך בחירה או עיצוב של שמלת כלה מתחיל בשיחה של תיאום ציפיות: אני מקשיבה לצרכים שלך, אנחנו מאפיינות יחד את החלקים שנרצה להדגיש מול החלקים שנרצה לטשטש, אנחנו בוחרות בדים מתאימים, אלמנטים ייחודיים ורק אחר כך, אני מתחילה ביצירת שמלת הכלה שתחמיא לך ולנתונים שלך ותגרום לך להרגיש הכי יפה – אבל גם הכי נינוחה.

אם את מחפשת שמלה בעלת מראה מיוחד, אבל נוחה ללבישה ונעימה, שמלות הכלה בסגנון אמפייר עשויות להיות הבחירה האידיאלית עבורך.

אני מזמינה אותך להגיע לסטודיו שלי ברעננה ולהתרשם משמלות כלה במגוון סגנונות: לצד שמלות אמפייר תוכלי למצוא גם שמלות וינטג’, שמלות נסיכותיות וסגנונות עיצוב נוספים שיתנו מענה לכל חלום.

עוד בבלוג עיצוב שמלות כלה >

css.php
Call Now Button