שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה עם גב חשוף

ממש כמו בשיר של ג’סטין טימברלייק, גב סקסי הוא סמל למסתורין ופיתוי. שמלת כלה עם גב חשוף היא תמיד סופר אלגנטית וחושנית.

הרצון למצוא שמלה שתהיה שילוב של הדגשה של הגוף הנשי בצורה קלאסית וחושנית בו זמנית, הוא הסיבה שכלות רבות בוחרות בסופו של דבר בשמלות כלה עם גב חשוף. שמלות כלה עם גב חשוף מיועד לנשים שרוצות ליצור מראה מיוחד, מושך, נשי, ולאלו המרגישות נוח עם גופן.

שמלות כלה עם גב פתוח בסטודיו אושי

גב חשוף הוא הנושא של השמלה

בשנים האחרונות עולה הביקוש לשמלות כלה עם גב פתוח. בדרך כלל חתונות בישראל מתקיימות בעונות החמות, לכן שמלה שכזו יכולה להתאים מאוד למזג האוויר. את השמלה בדרך כלל בוחרות כלות צעירות ונועזות יותר, אך הסגנון פופולרי בקרב כל הגילאים. ניתן לרקוד עם השמלה בחופשיות ולהישאר אתה לאורך כל האירוע, רק להתכסות עם שאל או חולצת תחרה לטקס של החופה.

גודל המחשוף בגב נתון לבחירה ויכול לנוע בין  מחשוף עמוק מאוד שמגיע עד המותן לבין מחשוף צנוע ומאופק יותר שחושף את החלק העליון של הגב בלבד אבל עדין מוסיף למראה החושני של הכלה. גם מחשוף קטן נותן ייחודיות לעיצוב השמלה, בעוד שמחשוף גדול מושך את תשומת הלב ומוסיף אלמנט של פיתוי ועליזות.

שמלות כלה עם גב חשוף

גם גזרת המחשוף יכולה להופיע בצורות שונות – מחשוף עגול, בצורת V, או מחשוף שנסגר בחלקו העליון ויוצר פתח keyhole בצורות שונות, מעוטר בתחרה או רקמה. לעתים גב פתוח מכוסה בבד רשת שקוף או תחרה עדינה שיוצרת עניין טקסטורלי וגם מאפשר לשמור על מראה מאופק ואצילי יותר.

כשבוחרים שמלת כלה עם מחשוף בגב מומלץ לבחור שמלה בקו עיצובי נקי ונטולת מחשופים אחרים על מנת לא לגבור על המחשוף בגב, וכדי לשמור על הטעם הטוב, אסתטיות ומראה קלאסי המאפיין כלות. בחירת שמלת כלהה עם שרוולים ארוכים עם זאת, ניתן לבחור בכל סגנון של כתפיות ובדים, על פי הסגנון המועדף עלייך.

גב פתוח – למי זה מתאים?

המחשבה הראשונית היא שרק נשים בעלות מבנה גוף מסוים ומראה מתאים יכולות לבחור בשמלות עם גב חשוף. בעקבות העלייה בביקוש, מעצבים רבים מתאימים את השמלות כך שהן יחמיאו לכל מבנה גוף. פתרונות חדישים של חזיות שמלות עם גב פתוח ומחוכים תומכים ומתוחכמים מאפשרים גם לכלות עם חזרה גדול להעז וללבוש שמלת כלה עם גב חשוף. גם אם את לא אוהבת את הגב שלך, אך עדיין רוצה ללבוש מחשוף גב, תוכלי לבחור שמלה יפהפייה עם בד מתאים שנותן מראה של גב חשוף אך מטשטש את מה שאת לא אוהבת. אם את רוצה לחשוף את הגב שלך, אך מפחדת בגלל שהעור לא חלק, דבר שקורה לכולן, תוכלי להסתיר את הפצעונים בעזרת איפור.

תסרוקת המתאימה למחשוף גב

כל הכלות יודעות, שהעבודה לא מסתיימת בבחירת השמלה, וכשבוחרים בשמלה עם גב חשוף, יש להשקיע מחשבה רבה יותר בכל המראה, על מנת להתאימו לגב החשוף. חשוב לדעת שהתסרוקת שתבחרי חייבת להיות בהתאמה למחשוף בגב. הרי שלא תלכי עם שיער פזור שיסתיר את המחשוף, עלייך לבחור בתסרוקת שתתאים לאישיות שלך, שתתאים למבנה פנייך, ושתחשוף את הגב. חשוב שתבחרי בתסרוקת שתחמיא לך, ולא רק כי היא חושפת את הגב. תבחרי בתסרוקת פשוטה יחסית, שלא דורשת תוספות רבות ותכביד, כך שלא תצטרכי להתעסק בה במהלך החתונה. בנוסף, תסרוקת גדולה ומסובכת מידי, לא תשתלב עם מחשוף בגב, שכן היא תיקח את תשומת הלב ממנו. במידה ויש לך שיער ארוך ואת מעוניינת להראות אותו, תוכלי לבחור בצמה ארוכה שתזרום עם המחשוף בגב, או להעביר אותה קדימה, כך שתנוח על הכתף שלך.

שמלת כלה גב פתוח תחרה

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button