שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה שניה

בשנים אחרונות יותר ויותר כלות בוחרות להופיע בחתונה בשני אאוטפיטים נפרדים, כאשר לכל אחד מהם יש מטרה אחרת. בדרך כלל, הלוק הראשון מיועד לחלק יותר רשמי של האירוע ולכן מעוצב בקונספט סולידי ופורמלי. השמלה השנייה, לעומת זאת, מעוצבת בקו קליל יותר ומתאפיינת בגזרה נוחה שמתאימה למסיבת הריקודים.

למעשה, לטרנד של שמלת כלה שנייה יש שפע של יתרונות: מצד אחד, השמלה השנייה מציעה לכלה גמישות, נוחות, אפשרות להציג שני צדדים של האישיות, להדהים את האורחים בלוק מפתיע ולקצור מחמאות פעם נוספת, וגם “לזרום” עם עיצובים מיוחדים עבור השמלה הראשונה, שיכולה להיות מהודקת וצמודה ולא נוחה לריקודים (כי בדיוק בשביל זה יש את השמלה השנייה).

שמלת כלה שניה קצרה

אז איך זה עובד? כך: לאחר סיום הטקס ולקראת תחילת הריקודים, הכלה לוקחת לעצמה פסק זמן ומחליפה את התלבושת הצנועה, הסגורה והאלגנטית, העומדת בכל כללי המסורת שמחייב טקס החופה, לשמלה הרבה פחות רשמית: לרוב קצרה, ללא שרוולים, ללא מחוך חונק ועם מעט מאוד עיטורים שעלולים להכביד על התנועה.

יחד עם זאת, הטרנד של שתי שמלות כלה לא בהכרח מתאים לכל כלה, מסיבות שונות. כך למשל, ההחלטה לבחור בשני אאוטפיטים שלמים ונפרדים כרוכה בהשקעה כספית ניכרת. בנוסף, כדי להחליף את השמלה הראשונה בשנייה, הכלה זקוקה לזמן, מאמץ, תכנון לוגיסטי ולעיתים גם עזרה מהסובבים.

לכן, לכלות שלא מעוניינות לרכוש שתי שמלות נפרדות ומחפשות מעין פתרון ביניים. כיום מציעים המעצבים מגוון עיצובים המאפשרים החלפה של פריט אחד (או מספרים פריטים) בתלבושת. לדוגמה, בשמלות מודולאריות מסוימות ניתן להסיר את החצאית הארוכה ולהישאר עם החצאית הקצרה שמתחת, או, לחלופין, להוריד את השרוולון המכסה את הכתפיים במהלך טקס החופה, כדי לשחרר את הכתפיים לקראת הריקודים.   

אז אם גם את החלטת להצטרף אל הטרנד וכבר מתכננת את שמלת הכלה השנייה שלך, הינה העצות של המעצבים שכדאי לקחת בחשבון.

שמלת כלה שנייה

טיפים לעיצוב שמלת כלה שנייה

אחת השאלות הנפוצות ביותר שמעסיקות את הכלות היא הסגנון שמתאים במיוחד לעיצוב של השמלה השנייה. ובכן, למעשה, על פי הדעה של מעצבי שמלות כלה בכירים, אין לשאלה זאת תשובה אחת. את הסגנון של השמלה מומלץ לבחור בהתאם להעדפות האישיות, כמובן תוך כדי התחשבות בנתונים הפיזיים של הכלה. בסופו של דבר, בין שלל הפרמטרים המודדים את ההצלחה של שמלת הכלה, החשוב הוא זה: עד כמה הדגם הנבחר מותאם למבנה הגוף, הפנים והשיער וכמובן גם לאופי של הכלה, ועד כמה הוא מצליח להחמיא לה. לכן, מהגזרה הקלאסית ועד לרומנטית, מעיצובים בסגנון בוהו או רטרו, מדגמים עם שסע עמוק או עם חצאית מיני שובבה – כל האופציות על השולחן.

יחד עם זאת, יש לזכור כי המטרה המרכזית של השמלה השנייה היא לאפשר לכלה מרחב תנועה, כדי שהיא תוכל ליהנות ממסיבת הריקודים באופן חופשי ומשוחרר. לכן, השמלה השנייה יכולה להיות מעוצבת כמעט בכל גזרה וסגנון כמו שמלת כלה קלילה, סקסית, אלגנטית – כל עוד היא תהיה קלה במשקל ולא תגביל את צעדיה ואת נשימתה של הכלה המפזזת על רחבת הריקודים. בסופו של דבר, חשוב שהכלה תרגיש בנוח, לא תזיע ולא תתעייף מיד עם תחילת המסיבה, לא תדאג למראה שלה גם כאשר ירימו אותה על הכיסא. 

על כך, הנה כמה כללי האצבע שיש להיצמד אליהם בחיפוש אחר שמלת הכלה השנייה המושלמת:

1. לבחור בבדים קלים וטבעיים שלא עוטפים את הגוף בצורה צמודה מדי.

2. להימנע בקישוטים מוגזמים, מסורבלים ועמוסים. מומלץ לוותר על אביזרים כבדים או אלה שעוללים לזוז ממקומם ולבחור בפייטים או פרנזים קלים במשקל. 

3. לוותר על מחוך צמוד המקשה על הנשימה ולהעדיף עיצובים משוחררים יותר.

4. מומלץ לעצב את השמלה עם חצאית באורך מידי או מיני וללא שרוולים.

שמלת כלה שניה קלילה

דגמים מומלצים לשמלת כלה שנייה

לשמלה השחורה הקטנה, זאת שנמצאת בארונה של כמעט כל אישה בימינו, יש כמובן את הגרסה הלבנה, גם היא סקסית להפליא, עם קו מותן מודגש ומחשוף עמוק. שמלת המיני הקטנה הזאת עשויה להפוך לתלבושת מושלמת עבור כלה חובבת ריקודים, בתנאי שמוסיפים לה כמה אלמנטים חגיגיים ומיוחדים, כמו למשל כפלי בד או וולנים בחצאית, או קו חיתוך אסימטרי בחלק עליון, עם כתפייה בצד  אחת ושרוול פעמון בכתף השנייה. 

יחד עם זאת, לא כל שמלת מיני חגיגית חייבת להיות צמודה לגוף. כך למשל, בין שלל הגזרות שמוצעות לכלה המודרנית אפשר למצוא שמלות רטרו משוחררות עם פרנזים נוצצים ומחשוף בגב, שמלות אוברסייז במראה נקי מודרני ללא קו המותן או שמלות בלרינה עם חצאית טול מתנפחת.

למרות הנוחות ומרחב התנועה שמאפשרת שמלת המיני, ישנן כלות שיעדיפו סילואטים ארוכים יותר. הדגמים באורך מידי יאפשרו לכלה, שאינה מעוניינת בחשיפת היתר של הרגליים, להרגיש בטוחה יותר על רחבת הריקודים, בלי לוותר על החושניות וחופש התנועה. אורך המידי, בדומה למיני, מאפשר עיצובים מגוונים ביותר, הן הצמודים והמסורתיים יותר והן המשוחררים ופחות סטנדרטיים.

ומה לגבי השמלות הארוכות? ובכן, גם הן יכולות לשמש בתור האאוטפיט המצוין למסיבת הריקודים, בתנאי שאורכן לא חוצה את קו הרצפה (כדי שהכל לא תדרוך על החצאית בעודה משתוללת ברחבה) ועיצובן כולל שסע, רחב מספיק כדי לאפשר מרחב התנועה.  

מעבר לסגנון והגזרה, הכלה שבוחרת את השמלה השנייה שלה לחתונה עסוקה בסוגיית הצבע. ובכן, אם באופן מסורתי רוב הכלות בוחרות בצבע לבן צחור בשמלה הראשונה, הרי שבלוק השני אפשר לחרוג מהכללים ולזרום עם הדמיון. הצבעים הפופולאריים לשמלת כלה שנייה הינם קרם שמנת, אפור בהיר, תכלת או וורוד.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button