שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה וינטאג’ צנועות

המוטיבים המרגשים של פעם פותחים שפע אפשרויות בפני כלות מסורתיות או דתיות. עיצובי וינטאג’ מעודנים ומתוחכמים בשמלות כלה צנועות מלאות נוסטלגיה ורומנטיקה משכרת.

שמלת כלה וינטאג’ לרוב נראית אותנטית ומרשימה יותר כאשר היא לא חשופה מדי. הגזרות האלגנטיות, פרטים מוקפדים בעבודת יד, קווים אציליים ומוטיבים של פעם כאלו דורשים יחס של כבוד וצניעות מסוימת.

שמלות כלה עם שרוול ארוך

לשמלות כלה וינטאג’ פנים שונות

אנחנו משתמשים במילה “וינטאג'” בהקשר לכל מה שמבוסס על סגנונות העיצוב של פעם, מעביר מסר של רטרו ונוסטלגיה. ואילו שמלות כלה בסגנון וינטאג’ הן מגוונות וכל כך שונות אחת מהשניה. מה הוא וינטאג’ עבורך – שנות העשרים העליזות של המאה הקודמת, חזרה לקלאסיקה ואיפוק של שנות ה-40, עיצובים מפלרטטים של שנות ה-50, הגזרות המשוחררות של הסגנון הבוהמי של שנות ה-60 וה-70 או שאולי הפופ והקיטש של שנות ה-80.

וגם אם נניח לרגע בצד את התקופות והמסגרות הברורות כביכול של שנים עברו ומה שהיה מקובל ללבוש בהן, ורק תתמקדו בבחירת בדים, שימוש בתחרות עשירות, רקמות עבודת יד, פנינים, חרוזים, פפיונים, סיכות מעוצבות, חגורות אלגנטיות ואביזרי שער אציליים, נוכל לקבל טוויסט פקנטי ומיוחד ולהעביר מסר של רטרו.

שמלות כלה וינטאג’ – הן רומנטיות

אין ספק שמה שלא תבחרי לעשות, ברגע שהחלטת ללבוש שמלת כלה וינטאג’ לחתונה התוצאה תהיה מאוד נשית, רכה ורומנטית. מכפלות, תיפורים, גזרות שעוסקות ביופיו של גוף האישה ובדי תחרה נשפכים הם ההפך הגמור של המינימליזם המודרני והקר.

גם עצם העיסוק במוטיבים של פעם מעלה בנו באופן מידי את הרגשות וזיכרונות מן העבר. שמלה נסיכותית שראינו בילדות בסרט שחור-לבן, גזרה שדומה לשמלה של אימא שהיא לבשה פעם, תחרה שראיתי במפת השולחן המאובקת של סבתא – כל פרט קטן יכול לגרום לדמיון שלנו להפליג רחוק אל העבר המתוק והאהוב. לשמלת כלה מעוצבת בסגנון וינטאג’ יש את הכוח לעורר בנו נוסטלגיה ורגשות רומנטיים בלתי נשכחים.

שמלת כלה מסורתית

שמלות כלה וינטאג’ צנועות בסטודיו אושי

וינטאג’ הוא אהבת אמת של מעצבת שמלות כלה אושי, וכשזה מגיע לעיצוב שמלות כלה צנועות בסגנון וינטאג’ יש לתהליך הנאה מיוחדת. את ההצלחה של שמלת כלה צנועה לא ניתן להשיג באמצעות מחשופים עמוקים, גב פתוח או שמלת סטרפלס חשופת כתפיים. מדובר כאן בעיצוב השמלה נטו, ללא טריקים סקסיסטיים פופולריים, תוך שמירה על הכללים הברורים ודרישות של המגזר הדתי או המסורתי. ואילו מגבלות אלו לא מסוגלות לפגוע בדבר, הן רק ממקדות את עיני המעצבת בדברים החשובים באמת – גזרה מיוחדת ומחמיאה לגוף הכלה, הקפדה על בדים ופרטי השמלה וחיפוש אחר הקסם המיוחד אשר טמון בעיצוב שמלת הכלה.

כלות מסורתיות או דתיות מוזמנות לבחור שמלת כלה צנועה בסגנון וינטאג’ מהקולקציות האחרונות המוצגות בסטודיו אושי ברעננה, או לעצב שמלת כלה לפי הזמנה אישית בעיצוב ייחודי.

התקשרי לתיאום פגישת ייעוץ ומדידת שמלת כלה : 077-997-9870

צרי קשר עם מעצבת שמלות כלה ברעננה

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button