שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה לריקודים

החתונה היא אחד האירועים המרגשים ביותר בחיים. לכן, ביום המיוחד הזה כל אחת מאיתנו רוצה להיראות הכי יפה, זוהרת ומרשימה, להרגיש מלכת הערב ולהרשים את כל האורחים. כדי שזה יקרה, כל כלה חייבת שתהיה לה השמלה המושלמת – אלגנטית, מחמיאה, מלאת חן ובעלת נוכחת בלתי נשכחת. אבל, וזה אבל גדול – אם שמלת הכלה שלך – ותהיה יפה כלל שתהיה – צמודה מדי, כבדה, נוקשה, לוחצת, ובאופן כללי פשוט לא נוחה, היא תפריע לך לנוע בחופשיות ותהרוס לך את כל הכיף.

אז כמה נוחה צריכה להיות שמלת הכלה המושלמת? ובכן, מספיק נוחה כדי לאפשר לך להשתחרר, להשתולל, להסתובב, לקפוץ, לדלג ולעוף על עצמך (בכל המובנים) על רחבת הריקודים, בלי שום הגבלה ועד השעות הקטנות של הלילה. אלא אם כן את ממש לא בקטע של ריקודים (אבל אנחנו יודעות שאת כן). 

עכשיו, אחרי שהבהרנו את העניין, הנה כל מה שאת צריכה לעשות כדי להתאים את שמלת הכלה שלך לחלק הכייפי של החתונה – הריקודים.

שמלת כלה לריקודים

טיפים לעיצוב שמלת כלה “ידידותית” לריקודים

בחירת הבד

שימי לב, כלה יקרה: ככל שהבד של השמלה יהיה קל יותר, כך תוכלי לזוז יותר ותזיעי פחות. זכרי: בדים קלים ונושמים לא מגבילים את הגוף ומאפשרים מרחב תנועה. שיפון, טול או אורגנזה הינם בדים אופטימליים לשמלת כלה לריקודים, מכיוון שהם קלילים, זורמים, נראים מדהים תוך כדי תנועה, ואינם מכבידים על הגוף. 

בחירת הגזרה המתאימה

מובן שהבחירה בגזרה הנכונה חשובה לא פחות מהבד. בסוגיה הזאת, מומלץ לאזן בין סטייל לפונקציונליות, או במילים אחרות, לבחור בגזרה שתעניק לך חופש תנועה מבלי להתפשר על שיק ואלגנטיות. נמליץ לך להיזהר מעומס יתר של קישוטים כבדים, להימנע אלמנטים עיצוביים לא יציבים, כמו סטרפלס או רצועות ספגטי שעלולים לזוז ממקומם במהלך התנועה וחצאית באורך מקסי. 

באופן כללי, גזרות מיני או מידי, בסגנונות רטרו או בוהו שיק, עם קו מותן טבעי או גבוה, סילואט משוחרר או חצאית מתרחבת, הינן האידיאליות, אבל גם גזרת A הפופולארית תעשה את העבודה. יחד עם זאת, נציין כי אין זה אומר שהאופציות שלך מוגבלות. אם מתחשק לך לבחור דווקא בגזרה צמודה שמדגישה את הקימורים, תזרמי. אנו רק נמליץ לך לוודא שהמחוך לא מונע ממך לנשום (ולדבר ולאכול), והחצאית גמישה מספיק כדי לאפשר לך חופש באגן ובברכיים.

אפשרות מעניינת נוספת היא חליפת שני חלקים כאשר החלק התחתון מעוצב עם מכנסיים או עם חצאית. זוהי בחירה מודרנית, מאוד אופנתית, שמתאימה בול לחובבות תנועה חופשית על רחבת הריקודים. אנחנו אוהבות את הרעיון מכוון שהוא מאפשר יצירתיות אין סוף. ניתן לערבב בין סוגי בדים וסגנונות עיצוב כדי לעצב לוק ייחודי לגמרי, כזה שאי אפשר להתעלם ממנו. והחלק הכי טוב? זה שתוכלי להפוך את החליפה למודולארית ולהחליף חצאית ארוכה וצמודה שמיועדת לחופה לקצרה ומשוחררת שמתאימה לריקודים.

ואם כבר בגזרות מודולאריות דיברנו, הרי שזה הזמן להזכיר את הרעיון הגאוני הבא: שמלת כלה שמורכבת מחצאית פנימית קצרה וחיצונית ארוכה. את הארוכה, שמוצגת בתחילת הערב, ניתן להסיר רגע לפני שמסיבת הריקודים מתחילה. כך את זוכה למעשה לשני לוקים מדויקים במחיר של אחד. 

שמלות כלה המתאימות לריקודים

ומה לגבי הנעליים?

כמעט שכחנו לספר לך על הפריט שעושה את כל ההבדל. תסמכי עלינו – נעליים נוחות, תומכות, יציבות, עם עדיפות לעקב שפוי, יהפכו לחברים הטובים ביותר שלך על רחבת הריקודים. אפשר כמובן לוותר על נעליים כלל (הכי נוח), אך רק אם חתונתך מתקיימת אי שם על חוף הים החלומי. 

צרי קשר עם מעצבת שמלות כלה ברעננה

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button