שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה נפוחות – נינט סטייל

בשנת 2014, כמו בכל שנה לפניה, חיכינו לחתונות הסלבס בארץ ובעולם כדי לראות מה כל כלה לבשה. כשאנחנו חושבים על חתונה אלגנטית ונוצצת, אנחנו חושבות קודם כל על שמלת כלה ארוכה, צמודה לגוף ומתוחכמת. שמלות הכלה הנפוחות שכיכבו בשנות השבעים והשמונים ובעשורים קודמים להם נעדרו מחתונות המפורסמות בשנים האחרונות, אך שנת 2014 סימנה מהפכה.

בארץ, כולנו חיכינו לראות מה נינט תלבש לחתונה שלה, חשבנו על מראה רוקיסטי ונועז, אך קיבלנו בתמורה שמלת כלה נפוחה עם חצאית קרינולינה עמוסת שכבות ומראה שמסתיר כל חלקה טובה. כמו תמיד, המראה הזה של נינט החזיר את האופנה של חצאיות נפוחות וחלק עליון צמוד לגוף ואפשר היה לראות את ההשפעה שלו על כלות נוספות שהתחתנו בשנת 2014 – מדנה גרוצקי ועד לעדי הימלבלוי.

שמלת כלה נפוחה

מעבר לים, ראינו את הטרנד מקבל משמעות אמיתית כשאנג’לינה ג’ולי צעדה אל החופה בשמלה של דולצ’ה וגבאנה עם חצאית נפוחה ומסיבית. האפקט העכשווי הגיע מציורי הילדים של אנג’לינה ג’ולי ובראד פיט שעיטרו את השמלה המפורסמת בברכות וציורים והפכו אותה לשמלת כלה בגזרה קלאסית, עם מסר מהפכני במיוחד. גם קים קארדשיאן ואפילו קייט מידלטון בשנים הקודמות כבר סימלו את המהפכה. אם נרצה או לא נרצה, שמלות הכלה הנפוחות כאן להישאר.

האם מתאימה לך שמלת כלה בגזרה נפוחה?

שמלות כלה בגזרה נפוחה מתאימות במיוחד לכלות גבוהות שיכולות לשאת שמלה מסיבית ולהישאר אלגנטיות. החלק העליון צריך להיות צמוד לגוף ולכן השמלה לא מתאימה למי שפחות חובבת מחוכים ובדים צמודים. השמלה מתאימה גם למי שרוצה להסתיר את החלק התחתון של הגוף ולהדגיש את המחשוף ואת הכתפיים. היא מסתירה בקלות רגליים קצרות או חלק תחתון רחב.

למי כדאי לבחור בגזרה אחרת?

לנשים בעלות חלק עליון רחב, חזה גדול או כתפיים רחבות – שמלות כלה נפוחות יחמיאו פחות ולכן, מומלץ להן לא ליישר קו עם הטרנד ולבחור בגזרה אחרת. המראה הנפוח מחמיא פחות לנשים נמוכות, שכן הוא מדגיש את הרגליים הקצרות. בנוסף, אישה שלא מרגישה בנוח עם חלק עליון של שמלה שהוא צמוד לגוף יכולה לבחור בגזרה יותר חופשית ופחות מהודקת אל הגוף.

איזה עיצוב שיער מתאים לסגנון זה?

כשמדובר בשמלת כלה נפוחה, עדיף לשמור על עיצוב שיער אלגנטי ולא עמוס. תסרוקת גבוהה שיוצרת אשליה של גובה מחמיאה מאוד לגזרה הזו. טרנד חם שמשתלב מאד עם גזרת שמלת כלה נפוחה הוא טרנד הצמות: צמה אחת ארוכה במראה טבעי תשתלב בלוק הכללי של השמלה ותיצור מראה מחמיא מאד.

שמלות כלה נפוחות הן טרנד חם שמדבר גם אל קהל הכלות בארץ וגם אל אלו שפוסעות אל החופה מעבר לים. זהו טרנד קלאסי ששואב השראה מחתונות מלכותיות באירופה, משחקניות הוליוודיות ותיקות ועכשוויות ומעתה – גם מכוכבות רוק ישראליות.

שמלות כלה נפוחות של אושי >>

שמלת כלה נפוחה עם מחשוף

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button