שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה עם שרוולים

מה השרוול שלך? קצר, ארוך או שלושת רבעי, תחרה שקופה או בד אטום, צמוד, נופל, מדגיש כתפיים, עם כיווצים..? העונה שרוולים הם הנושא של שמלות כלה.

שמלות כלה עם שרוול >>

אם את לא מעריצה במיוחד את שמלות הסטרפלס או שמלות עם כתפיות, רוב הסיכויים שתצטרכי להחליט כיצד יראו השרוולים של שמלת הכלה שלך, על איזה אורך שרוול כדאי ללכת, מאיזה בד ובאיזו גזרה הוא יהיה.

שמלות כלה עם שרוול ארוך

שרוולים עושים קסמים

לשמלות כלה עם שרוולים מספר יתרונות. נתחיל מהעניין הפשוט ביותר – שרוולים זה פרקטי, במיוחד אם מדובר בחתונת חורף או עונות המעבר. ואילו יתרון זה מתגמד לצד החוזקות של השרוולים בכל הקשור לעיצוב שמלות כלה. לשרוולים יש “כוחות על” להפוך את השמלה מסתם עוד שמלת כלה לשמלת כלה מיוחדת, אצילית ואלגנטית, שבונה מסגרת לכתפיים, מאריכה את קו הידיים ומחמיאה לגוף. לשמלת כלה עם שרוולים תמיד יש אמירה ואופי. היא יכולה לקחת אותנו לעולם של נסיכות רומנטיות, קלאסיקה מאופקת ומלאת חן או ליצור אווירה של שובבות וקלילות. עיצוב השרוולים הוא כלי עצמתי בידי מעצבת שמלות הכלה והיא עושה בו קסמים של ממש.

שמלת כלה אחת במראה של שתיים

שרוולים לא חייבים להיות חלק משמלת הכלה. ניתן לשלב שמלת כלה ללא שרוולים עם חולצה, עליונית או שרוולון שנלבש מעל. אפשרות זו פותחת הזדמנות נוספת והיא יצירת לוק נוסף לכלה. כך למשל ניתן ללבוש את החולצה עם השרוול הארוך לחופה כדי לאפשר מראה צנוע או לקבלת פנים שנערכת בחוץ ביום קריר, ובהמשך להוריד את החולצה ולהפתיע את האורחים ברחבת הריקודים עם שמלת כלה חשופה וחושנית.

שרוול כובע

שרוולי כובע הם למעשה סוג של כתפיה עבה מאוד שמכסה את הכתף במלואה. שרוול כובע הוא הפתרון עבור הכלות שלא מעוניינות בכתפיים חשופות, אבל גם לא ממש רוצות שרוול. שרוולי כובע מאפשרים להסתיר את כתפיות החזייה או ביגוד תחתון מחטב. הם מחמיאים מאוד לכלות בעלות מבנה ידיים אתלטי ומשתלבים מצורה מקסימה עם קו צווארון גבוה ומסוגנן.

שמלת כלה עם שרוול כובע

שמלות כלה עם שרוול קצר

שרוולים קצרים נראים מצוין על כלות שמחפשות את המראה הקלאסי והמאופק. אפשרות נוספת לשימוש בשרוול קצר היא דווקא בשמלות כלה מודרניות וחושניות על מנת לאזן את המראה הנועז.

שרוול עד המרפק

הטרנד החם של שמלות כלה בסגנון וינטאג’ מביא איתו שמלות עם שרוולי תחרה עדינים שמגיעים עד המרפק בשילוב עם קו צוואר גבוה ואצילי למראה מסתורי ובלתי נשכח.

שמלות כלה עם שרוול

שמלות כלה עם שרוולי 3/4

שרוול שמסתיים אי שם באמצע הדרך בין המרפק לבין כף היד הוא החבר הטוב של הכלות שמחבבות את סגנון הרטרו, פשטות ואלגנטיות. לא משנה אם תבחרי בשרוולי תחרה עדינה או בד אטום, שרוול שלושת רבעי יתמזג עם קו היד, יסתיר את פגעי העור ויעניק לך מראה ארוך ומחמיא. מעבר לכך שרוולים באורך 3/4 הם פתרון מקסים ולא כבד מדי עבור שמלות כלה צנועות.

שמלת כלה עם שרוול שלושת רבעי

שמלות כלה עם שרוול ארוך

שרוולים ארוכים מוסיפים דרמה למראה הכלה. הם מאריכים את הצללית, מחמיאים ומעשירים את שמלה. האפשרויות הן אינסופיות – שרוולים צמודים מינימליסטיים במראה מודרני, שרוולי פעמון הלוקח את השמלה לכיוון הרומנטי של בוהו שיק, שרוולי תחרה עשירה וציורית, שרוולים עם כיווצים בכתפיים שיוצרים מסגרת לכתפיים ועוד מגוון עיצובים יצירתיים. ניתן לשלב שרוולים ארוכים עם מראה חושני של מחשוף עמוק, גב פתוח או כתפיים חשופות ובכך ליצור איזון.

שמלת כלה עם שרוול ארוך תחרה

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button