שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה נסיכותיות

קטלוג שמלות כלה נסיכה >

כל אישה רוצה להרגיש ביום חופתה הכי מיוחדת שאפשר, כמו נסיכה. מאז שהיינו ילדות קטנות חלמנו על שמלה מתנפנפת, לבנה ומקושטת, על הינומה עדינה ועל פרחים בשיער, על כתר נוצץ ועל תכשיטים יפיפיים. לא חלמנו להיות כלות אלא נסיכות ביום החתונה שלנו. בסטודיו שלי אני מנסה להגשים את החלום הותיק הזה לכל כלה שמגיעה לבקר.

כמעצבת שמלות כלה זכיתי לארח ולעצב שמלות כלה נסיכותיות לכלות בכל הגילאים ומכל הסוגים. אני הופכת את הכלות שמגיעות אליי לנסיכות ליום אחד, אבל נסיכות בזכות עצמן. לכל אחת אני מעצבת שמלה ייחודית המותאמת לה אישית, מתוך קולקצייה שמתכתבת עם הטרנדים הכי חמים בתחום שמלות הכלה ושמלות הערב.

אני עושה את כל המאמצים להפוך כל כלה לנסיכה לא רק בזכות השמלה, אלא בזכות שירות נעים ועדין, ליווי וייעוץ וכל מה שיעזור לך להרגיש בנוח עד לרגע שבו תצעדי לחופה במראה נסיכותי ומהמם.

לכולנו מגיע להרגיש כמו נסיכות

קולקציית שמלות הכלה שלי מתכתבת עם הטרנדים הבולטים בתחום עיצוב שמלות הכלה. ולמרות זאת, אני עושה את כל המאמצים לעצב עבור כל כלה וכלה שמלה שמדברת בשפה שלה.

מתוך המחשבה שלכולנו מגיע להרגיש כמו נסיכות אמיתיות ביום החתונה שלנו, אחד הימים החשובים ביותר בחיינו, אני מתחילה את התהליך בתיאום ציפיות ובהקשבה לצרכי כל כלה וממשיכה בעיצוב ובתפירה של שמלה מבדים איכותיים ונעימים, עם שילובים מעניינים ונסיכותיים של אבני חן, תחרה ועוד מוטיבים ייחודיים.

כך מתקבלת שמלת כלה נסיכותית ויוצאת דופן, שתגרום לך להרגיש מלכותית אך גם נינוחה ורגועה ביום החשוב הזה.

אם גם את רוצה להרגיש כמו נסיכה ביום חתונתך, אני מזמינה אותך להגיע אל הסטודיו שלי ברעננה. אשמח להכיר אותך, לשמוע ממך על המראה החלומי שאת רוצה ליום החתונה שלך ולעצב עבורך שמלת כלה נסיכותית ומדהימה. לך יישאר לגרוף את כל המחמאות.

css.php
Call Now Button