שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

אאוטלט שמלות כלה

המושג אאוטלט לרוב מסמל עבורנו עודפים או מכירת חיסול של מוצרים ישנים או בעלי פגם קטן. בעולם של שמלות כלה אאוטלט מקבל משמעות שונה מעט ומתייחס לרוב להזדמנות לרכוש דגמים מסוימים של שמלות מהקולקציות הישנות. אפשרות זו היום כבר לא מפתיעה אף אחת ויכולה להתברר כפתרון מעולה לחסכון ענק בהוצאות החתונה. ואילו שמלת כלה כלה מאאוטלט יכולה גם להפוך לאכזבה או כאב ראש בלתי צפוי. מה צריך לדעת לפני מחליטים לקנות שמלת כלה מאאוטלט, מה לקחת בחשבון וממה להיזהר?

למה שווה לקנות שמלת כלה מאאוטלט ולמי זה מתאים?

סביר להניח שלכל מעצבת שמלות כלה ותיקה הצטברו בסטודיו מספר דגמים של קולקציות ישנות שהיא הייתה שמחה למכור כדי לפנות מקום יקר על הקולבים לשמלות כלה חדשות. גם אם היא לא יצאה בהכרזה הנחשקת תחת השם Outlet המחולל פלאים, אפשר פשוט לשאול אם קיימים דגמים כאילה בסטודיו.

במידה ואחת השמלות שיש לה להציע “תקרוץ” ותתאים לך – הרווחת. ללא ספק זו יכולה להיות קניה חכמה ומוצלחת, במיוחד אם את לא רודפת אחרי המילה האחרונה של האופנה ולא חייבת ששמלת הכלולות שלך תעמוד בדרישות המפונקות של הטרנדים העונתיים. אז המחשוף הוא לא בדיוק בצורה הכי חדשנית, אבל אם השמלה יושבת עליך טוב, הולמת ומחמיאה לך, אם נוח לך ואת אוהבת את איך שאת נראית בה, נראה שאין פה בכלל שום התלבטות. בחירת שמלת כלה מאאוטלט יכולה להתאים במיוחד אם את רוצה ללבוש לחתונה שמלת כלה קלאסית – קלאסיקה הרי לעולם לא יוצאת מהאופנה.

מתי זה עלול להסתבך?

עכשיו נניח בצד לרגע את האמונה שלך בפוקסים ונדמיין את התסריט היותר ראליסטי שלפיו יהיה לך קצת פחות מזל ותמצאי את עצמך עוברת מסטודיו לסטודיו בחיפושים אחר השמלה האחת והיחידה. הזמן של החתונה הולך וקרב והמסע של המדידות רק הולך ונעשה ארוך ומתיש יותר. למה זה קורה? קיימות מספר סיבות.

מידות

צריך להבין שמחירן של שמלות כלה אאוטלט נמוך כל כך לא רק בגלל העובדה שהן יצאו מהאופנה. אילה הן שמלות שנמכרות כפי שהן, במידות הקיימות במלאי וללא תיקונים. אז לא מספיק למצוא את השמלה שתאהבי, צריך גם שהיא תהיה במידה שלך, מה שמצמצם את האפשרויות בהרבה במיוחד אם המידות שלך לא סטנדרתיות.

תנאי המכירה של שמלות כלה אאוטלט בדרך כלל אינם כוללים תיקונים. המעצבות מוכנות לגבות מחירים מאוד נמוכים עבור השמלה, לעשות לכם הנחות של עשרות אחוזים, רק כדי שתקחו אותה כפי שהיא, בלי לעשות דבר.

תיקונים

גם אם מידת השמלה מתאימה לך, רוב הסיכויים שתצטרכי לעשות התאמות, הרי כל אחת בנויה אחרת. להתאים את המחוך לגודל החזה, לקצר טיפה את החצאית שחלילה לא תיפלי בזמן הריקודים, להקטין את עומק המחשוף או לקצר את כתפיות הספגטי – אילו נראות פעולות קטנות וזניחות, ואילו ללא ההתאמות של תופרת מקצועית ומנוסה בשמלות כלה, שיש לה את העין, הבדים והאביזרים המתאימים לתיקונים מהסוג הזה, שמלת הכלה שלך לא תשב טוב, לא תהיה נוחה וגם תאבד את כל הקסם שלה. אז אם החלטת לקנות שמלת כלה אאוטלט כדאי שתוודאי שיש לך למי לפנות בנושא התיקונים.

כמה זה זול?

נכון, המחירים של אאוטלט הם מאוד נמוכים. אולם כדי לבצע השוואה אמתית עליך לקחת בחשבון גם את עלות התיקונים הדרושים שאותה תוכלי לדעת רק לאחר המעשה, בהתאם לבחירת השמלה, היקף העבודות הדרושות ועלות החומרים והאביזרים שתצטרכי לרכוש לצורך ההתאמות. יש לציין כי סך העלויות יכולות בקלות להתקרב למחיר תפירת שמלת כלה בעיצוב אישי.

לוחות הזמנים

יש די הרבה עניין של מזל בהחלטה לקנות שמלת כלה מאאוטלט. צריך להבין שהחיפושים עלולים להימשך זמן רב, יותר ממה שציפית והתיקונים וההתאמות של השמלה גם הם לעתים מתמשכים לא מעט זמן. מצב זה יוצר אי וודאות שמוסיפה מתח ולחץ מיותרים לכל חבילת ההכנות לחתונה. האם זה מתאים לך?

או שאולי כדאי להחליט מראש על לוחות זמנים של החיפושים ולהגביל אותם לתאריך מסוים שאחריו מניחים את האופציה של אאוטלט בצד וחוזרים לדרך הקונבנציונלית שאגב לא חייבת להיות מאוד יקרה. רוצים לדעת למה? תשאלו את אושי >

הזמיני שמלת כלה בהתאמה אישית

שמלת כלה קלאסית - אאוטלט

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button