שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

קלאסית ונצחית – שמלת כלה שתמיד באופנה

שמלות כלה על זמניות – גזרות שנשארות בסטייל 

כשמדובר בעיצוב שמלות כלה, הטרנדים המשתנים במהירות הבזק, ומה שהיה אתמול הדבר הגדול הבא, כבר מחר יהפוך לאנקדוטה חולפת וישכח עד להודעה חדשה. עובדה זאת בוודאי מטרידה חובבות הטרנדים שחייבות להציג, בעודן עמודות תחת החופה, את הלוק העדכני והנחשב על פי צו האופנה האחרון. לאלה שהטרנדים לא מדברים אליהן, מוצעת אלטרנטיבה: לבחור באחת הגזרות הקלאסיות – כזאת שחוצה דורות וגבולות תרבותיים ולעולם לא יוצאות מהאופנה. שמלות כלה קלאסיות הפכו לכאלה מסיבות טובות: הן יושבות מתאימות לכל מבנה הגוף, תמיד נראות אלגנטיות, מלאות טעם וחן ולא זקוקות לטונות של קישוטים, תוספות דקורטיביות ואביזרים מורכבים כדי לעשות רושם.

בחירה על זמנית של מעצבי שמלות כלה – שלוש גזרות קלאסיות שיהפכו כל כלה לכוכבת.

קווים נקיים, סילואט מחמיא שמחבק את הגוף ברכות מעודנת, סטייל לא מתאמץ, שפע של אלגנטיות מאופקת, סקס אפיל מרומז והיעדר מוחלט של קיטש’  –  שמלת כלה קלאסית מדגישה את היופי הטבעי של הכלה על ידי השקעה בבדים איכותיים, עיצוב מוקפד ותשומת לב לפרטים. במילים אחרות, בשמלת כלה קלאסית יש כל מה שנדרש כדי לעמוד במבחן הזמן ולהישאר רלוונטית לדורות. 

גזרת A

שמלת כלה בגזרת A היא כנראה הפופולרית ביותר בקרב הכלות, מכל הסיבות הנכונות. יש בה קסם אל זמני, היא שופעת אלגנטיות מאופקת ומשלבת פשטות עם חן ותחכום מלכותיים. סילואט מחמיא מחבק את הגוף עד לקו המותניים ומתרחב כלפי מטה, כדי ליצור חצאית במבנה של האות A. סילואט שמדגיש את הקימורים הטבעיים של הגוף ומחמיא במידה זהה לרזות ומלאות, גבוהות ונמוכות, בעלות מבנה גוף סטנדרטי או ייחודי . 

היתרון הנוסף של הגזרה הוא היכולת להתאים לשלל אפשרויות עיצוב. את גזרת קו  A אפשר לדמות לקנבס נקי המושלם ליצירת שמלת כלה עם אופי, סגנון ונוכחות ייחודית. כך, באמצעות גזרה זאת ניתן לעצב לוק רומנטי בהשראת וינטג’  בוהו, או לחלופין עכשווי ומינימליסטי.

שמלות קו A תפורות עם בדים יוקרתיים כמו סאטן, משי וטול בקווים נקיים עם מינימום אלמנטים דקורטיביים שאינם גונבים תשומת הלב מהיופי של הכלה. מי שמבקשת בכל זאת להוסיף קישוטים, תוכל לשלב שכבה של תחרה או חרוזים עדינים.

פלטת הצבעים של שמלת הקו מתרכזת באופן מסורתי סביב לבנים טהורים, שנהב רך וגווני שמנת, המסמלים רומנטיקה, תמימות והתחלות חדשות.

שמלת כלה גזרה A

גזרת בת הים הקטנה

גזרת בת הים נחשבת לאחת האופציות הפופולאריות ביותר לעיצוב שמלת כלה קלאסית. יש לה סילואט מחוטב, שופע דרמה וחושניות, שמחבק את הגוף מהחזה ועד הברך ואז מתרחב בחן לתוך חצאית מלאת נפח. 

הגזרה המנצחת חוגגת את היופי הטבעי של הגוף הנשי תוך הדגשת החזה והאגן והקטנה ויזואלית של קו המותן. היא מעוצבת לרוב מבדים יוקרתיים כמו סאטן, תחרה וטול, משדרת תחכום, יוקרה וסקס אפיל , ומעצימה את היופי של הכלה ומעניקה לה מראה דומיננטי מלא כריזמה וסטייל . שמלות בגזרת בת הים מעוצבות עם קישוטים עדינים, כמו חרוזים, פאייטים נוצצים או פסי רקמה.

בעוד שהצבעים המסורתיים עבור שמלות בת הים הינם הלבן הקלאסי או השנהב, בימינו אלה ניתן להעשיר את הסקלה עם פסטלים רכים, גווני סומק עדינים, ואפילו גוונים נועזים יותר, כדי למצוא את הגוון המתאים ביותר לכלה.

שמלת כלה בגזרת בת הים

גזרת נשף

שמלת נשף היא התגלמות של אלגנטיות מלכותית, ברוח של פעם. השילוב בין מחוך צמוד וחצאית מתנפחת באורך הרצפה יוצר סילואט נוסטלגי, המזכיר נסיכות דיסני קסומות. שמלת כלה נסיכותית כוללת גזרה ע

שירה בשלל פריטים ומעוטרת לעתים קרובות בחרוזים, רקמה או תחרה. מחוך מעוצב לעיתים עם קריסטלים ואפליקציות פרחוניות, 

החצאית הרחבה, הגולשת לרצפה, תפורה מבדים יוקרתיים כמו טול, אורגנזה או משי, ויוצרת מראה נסיכותי, שופע פאר, עושר ויזואלי ונוכחות גדולה מהחיים.

בעוד שלבן ושנהב הם בחירה הסטנדרטית עבור שמלת נשף, וריאציות עכשוויות כוללות גווני סומק רכים, גווני שמפניה, ואפילו צבעים נועזים יותר, המאפשרים לכלות מודרניות להביע את סגנונן האישי מבלי לוותר על מראה קלאסי על זמני.

 

צרי קשר עם מעצבת שמלות כלה ברעננה

 

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button