שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה – טרנדים 2023

כמו בכל שנה, האירוע החשוב ביותר בתחום, שבוע אופנת הכלות שהתקיים בניו יורק, הכריז על הטרנדים הבולטים ביותר לשנה הבאה. הפעם, בניגוד לאירועים הווירטואליים בשנתיים האחרונות, הקולקציות הוצגו באופן פיזי, ממש כמו לפני הופעת הקורונה. התחושה של נורמליות חזרה למסלולים, אך הקולקציות עצמן, אלה שנוצרו על ידי המעצבים הוותיקים והמוכרים ואלה שעוצבו על ידי הכוכבים החדשים בזירת האופנה, התאפיינו במראה יוצא דופן ושפעו תפיסות מהפכניות ורעיונות מחוץ לקופסה. ייתכן כי פרץ היצירתיות שאפיין את רוב הקולקציות ביטא את תחושות השחרור והקלה שבאו בעקבות סיום הסגרים, אך סביר להניח כי גם התחזקות של התנועות החברתיות, כמו סביבתנות, בודי פוזיטיב ושינויים בתפיסת המגדר השפיעו על בחירות המעצבים.

אילו גזרות ודגמים צפויים להופיע בחתונות של 2023? ובכן, הטרנדים החדשים שופעים גיוון, אינדיבידואליות וורסטיליות ומציעים לכלות העתידיות לבטא את עצמן בכל דרך אפשרית, גם תוך בחירה בגזרות מפתיעות, צבעים לא סטנדרטיים וטקסטורות מיוחדות.

 

Allure Bridals Bridal Spring 2023 | Si' Sposaitalia Collezioni

בין שלל הדגמים המיוחדים אפשר היה למצוא באירוע האופנה גם קולקציות שמציגות שמלות כלה תחרה מסורתיות, בגזרות מוכרות ואהובות, אך בדרך כלל עם “טוויסט” שמשדרג אותן ומוסיף להן עניין. שמנו לב למגוון עיצובים של חליפות מכנסיים, גלביות, גזרות מיני ואוברסייז, שמלות צבעוניות ושקופות. כל אלה הם חלק מהתופעה שלא יכולנו להתעלם ממנה: הרצון לאפשר לכל אישה – בכל גיל, משקל, צבע, סגנון ומבנה גוף – להרגיש יפה ואותנטית, להבליט את הזהות הייחודית שלה. על כך, אפשר להגיד שהמסר החשוב אותו שידרו המעצבים בשבוע אופנת הכלות בניו יורק השנה הינו העידוד של יצירת עיצובים שמבוססים על הסגנון, הייחודיות והזהות האישית של הכלה.

טרנדים 2023 – הכלה האופנתית של השנה הבאה

צבעוניות פרחונית (או פרחוניות צבעונית)

שמלות ששילבו בין מוטיבים פרחוניים וגוונים צבעוניים היו הכוכבות הבלתי מעורערות של רוב הקולקציות בשבוע האופנה בניו יורק. ההדפסים הבולטים, הרקמות והאפליקציות התלת מימדיות של פרחים לבנים על שמלות כלה לבנות הם קלאסיקה, אך הפעם המעצבים החליטו לוותר על הלבן – בבד של השמלה או בפרחים עצמם ולעיתים גם בבד וגם בפרחים. התוצאה: שמלות כלה מרהיבות המזכירות יצירות אמנות מקוריות,  המכוסות בציורי פרחים בשלל צבעים, על בדים קרמיים, תכלת או וורוד.

המראה השקוף

התעוזה שוברת שיאים השנה. שמלות כלה שקופות לחלוטין עשויות שכבות בדים דקיקים בגווני נוד כבשו את הבמה. הבד נדמה כמעט בלתי נראה. האור עובר דרכו ומדגיש את הסילואט החושני של גוף הכלה. קריסטלים, פייטים, או אלמנטים מבריקים שזורים בתוך הבדים יוצרים טקסטורה שיקית ומנצנצת, מראה כללי יוקרטי, זוהר וסקסי.

אסימטריה

קו הצוואר והמחשוף הם תמיד אחד המאפיינים הבולטים של הטרנדים החדשים אשר קובעים את הטון בעולם האופנה. השנה הסילואט האסימטרי בלט בגזרות שמלות הכלה עם הקווים האלכסוניים, שבירות וסילואטים מפתיעים וייחודיים.

שמלות מסיבה

קטנות באורך אך גדולות באישיות. השמלות הקצרות, עם פייטים בסגנון רטרו, עם חצאית בלרינה, בגזרת עיפרון או קלאסיות, שמזכירות במראה את השמלה השחורה הקטנה המפורסמת (רק בלבן), הן הזדמנות להציג לוק מלא סקס אפיל וגם להשוויץ בזוג רגליים חטובות (למי שיש). לשמלת מיני יש עוד יתרון חשוב: היא תאפשר לכלה להשתולל על במת הריקודים בחופשיות ובלי להזיע, גם אם החתונה תתקיים ביום קיץ לוהט.

שמלות כלה צמודות

כחול הוא הוורוד החדש

השנה הצבע הכחול תופס את מקומו של הוורד בתור הצבע הטרנדי של העונה. הקולקציות העדכניות הציגו שמלות כלה בשלל גווני הכחול – מתכלת חיוור ועדין ועד לטונים העמוקים והכהים. אם הגוון שנבחר הוא תכלת עדין, יש לכלה הזדמנות ליהנות משני העולמות: מצד אחד, למרוד קצת במסורת, ומצד שני להציג לוק עדכני וטרנדי. כחול כהה יותר (שמשתלב מצוין עם רקמות הפרחים האופנתיות) מיועד לכלות הנועזות שרוצות להביע את עצמן בדרך מקורית ומיוחדת.

כתפיים חשופות

השרוולים, ששימשו את המעצבים של שמלות הכלה לאורך השנים, כמעט ולא נוכחו בקולוקציות החדשות. את מקומם תפסו דגמים של שמלות סטרפלס, אשר ביניהם בלטו אלה עם מחשוף בחיתוך ישר וחד. הטרנד של שמלות סטרפלס עם מחשוף בעל קו ישר בא אלינו ישר משנות התשעים של המאה הקודמת. למרות זאת, הלוק נראה עדכני ורלוונטי ומתאים לעיצוב בכל בד – בין אם קליל ושקוף כמו טול ובין אם כבד ועוטף כמו סאטן.

שמלות כלה עם כתפיים חשופות

שמלת כלה או חליפת מכנסיים?

לנשים דומיננטיות, חזקות ונועזות מציעים המעצבים השנה להחליף שמלת כלה לחליפת מכנסיים. הדגמים האלגנטיים, הנוחים והמחמיאים החלו להופיע בקולקציות נבחרות כבר לפני שנים רבות אך הפעם הם לגמרי הפכו לכוכבים. אפשר להסתפק בחליפה קלאסית או לזרום עם הטרנד ולבחור באוברול שיקי או לחלופין להחליף את הגופייה שמתחת לז’קט לגוזייה פרובוקטיבית.

גדול זה יפה

שמלות הנשף המקסימליסטיות זוכות גם השנה לפופולאריות רבה, כאשר כל האלמנטים האופייניים לסגנון הפכו למוגזמים אף יותר. לשמלות הכלה הנפוחות החדשות יש שרוולי ענק צורניים, חצאיות ארוכות ורחבות בהפרזה והדפסי פרחים בתלת מימד.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button