שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה מינימליסטית

שמלות הכלה המינימליסטיות, אשר פרצו אלינו בשנות ה-90, בהחלט עוברות את מבחן הזמן, ואף מבוקשות כיום. שמלות אלו אסתטיות ומשדרות אלגנטיות. השמלות בסגנון זה בעלות קווים נקיים השומרות על המראה המחוכם. אז לפני שאת הולכת לבחור שמלה שתלווה אותך ביום המיוחד שלך, נציג לפנייך מספר דברים שכדאי לדעת.

ראשית, נהוג לחשוב כי הבד המתאים ביותר לשמלה הוא משי וזוהי גם האופציה הראשונה שעולה לנו לראש כשאנחנו חושבים על שמלת כלה קלאסית מינימליסטית, אבל ישנם עוד מספר בדים המתאימים לשמלה מסוג זה כמו בד קרפ, בד תחרה או סאטן. לבדים שונים יש ברק שונה ושקיפות שונה הנותנים נופך אחר לשמלה לכן אלו הם פרטים אשר חשוב לשים לב אליהם בזמן בחירת הבד לשמלה. חשוב לבחור בד אשר יתאים לאופי האירוע, למזג האוויר והכי חשוב שהבד ירגיש לנו נוח ונעים על הגוף.

שמלת כלה קלאסית מינימליסטית

גזרת שמלה מינימליסטית

גזרת השמלה חשובה לא פחות מן הבד שממנה היא עשויה. הגזרה היא המקום שלך להביא את האישיות והאופי שלך אל השמלה. שמלה מינימליסטית אינה חייבת להיות פשוטה ולכן מחשוף עמוק, שסע בצד השמלה, גב פתוח, שובל ארוך, שרוולים נפוחים, עיטורי תחרה או פנינים משובצות הם חלק לא מבוטל אליו יש להתייחס כאשר בוחרים שמלה.

בחירת אביזרים

מאחר והשמלה הינה מינימליסטית, לאביזרים בהם תשתמשי ישנה חשיבות זהה לזו של בחירת הגזרה. האביזרים רק יוסיפו לנראות השמלה וייקחו אותה למקום האישי שלך, לדוגמא: שימוש בעגילים ארוכים ישמרו את המראה האלגנטי והאסוף, נעליים כסופות משובצות אשר יכנסו אלמנט נוצץ במראה שלך או שמא נעל עקב עדינה שתגרום לשמלה להראות סולידית וקלאסית. הינומה ארוכה ופשוטה, או כתר מפרחים בסגנון בוהו. כל אלו ישפיעו על אופי השמלה ויעלו אותה מדרגה.

בנוסף, כאשר בוחרים אביזרים, מלבד לכך שיבליטו את אישיותך, רצוי לבסס אותם על תכונות השמלה. למשל, אם השמלה בעלת מחשוף עמוק אפשרי לשלב שרשרת ארוכה, לשמלה ללא כל עיטורים או אבנים משובצות ניתן להוסיף עגילים או שרשרת בעלי נוכחות, אם השמלה היא בסגנון וינטג’, שימוש בתכשיטים ישנים ישמרו את סגנון השמלה וייתנו לה אווירה של פעם.

שמלות כלה מעוצבות

דבר נוסף אשר חשוב כאשר מגיעים לבחור שמלה – מומלץ להגיע עם ההלבשה התחתונה אותה תלבשי מתחת לשמלה. בחירת ההלבשה התחתונה שלך היא חלק בלתי נפרד מבחירת השמלה. גזרת ההלבשה התחתונה שלך תהיה בהתאמה לגזרת השמלה. עדיף לבחור הלבשה תחתונה שצבעה הוא הכי קרוב לצבע עורך כדי לקבל מראה אחיד עם השמלה.

לסיכום, לשמלת הכלה המינימליסטית שלך יש שני אלמנטים עיקריים שעליהם חשוב לשים דגש: גזרת השמלה והבד שממנו היא עשויה. בנוסף וחשוב לא פחות האביזרים אשר תבחרי, כגון התכשיטים, הנעליים וסגנון ההינומה. האביזרים הם המקום שלך לביטוי עצמי ולשילוב האופי שלך בשמלה. בסופו של דבר את צריכה להרגיש שהשמלה משקפת אותך ואת אישיותך בצורה הטובה ביותר.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button