שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה עם מותן גבוה

בעיצוב שמלות הכלה, הפרטים הקטנים עושים את כל ההבדל. למעשה, כל אלמנט עיצובי, גם אם הוא שולי ואינו “קופץ” לעין במבט ראשון, יכול לשנות את המראה הכללי של השמלה. כאשר מדובר בגזרה של השמלה, שינוי קו המותן כלפי מעלה, גם אם רק בכמה סנטימטרים בודדים, יכול לגרום למהפך שלם.

כיצד עיצוב קו מותן גבוה ישנה את הלוק של הכלה?

ובכן, לגזרה עם מותן גבוה יש אפקט מחטב, היוצר סילואט גבוה, פרופורציונלי והרמוני. אך מעבר לכך, בשמלות עם מותן גבוה יש קסם רומנטי מיוחד, זה שמעניק לכל כלה מראה עדין, שופע חן, רכות וזרימה.

מהי גזרה עם קו מותן גבוה? ובכן, מדובר בסילואט של שמלה בו המותן מודגשת גבוה יותר מאשר בקו הטבעי. על בסיס קו מותן גבוה ניתן לעצב מגוון רב של דגמים, הן בסגנונות קלאסיים והן מודרניים. אחת הדוגמאות הפופולאריות היא שמלת כלה בסגנון אמפייר עם קו מותן מודגש ומקושט שאוסף את הבד באופן הדוק ממש מתחת לחזה.

שמלת כלה עם מותן גבוה

למה כלות רבות כל כך מעדיפות גזרות עם מותן גבוה?

ראשית כל, קו מותן גבוה מושך תשומת לב אל החלק העליון של הגוף ועוזר ליצור מראה הרמוני ומאוזן.  בשל יתרון זה, שמלות עם מותן גבוה פופולאריות במיוחד בקרב כלות נמוכות או בעלות מבנה גוף מלא, או בטן,  ירכיים אן אגן רחבים. המיקוד באזור החזה והכתפיים “מרזה” באופן ויזואלי את הסילואט, מושך אותו כלפי מעלה ומטשטש את כל המקומות הבעייתיים. 

בנוסף, מדובר בגזרה נוחה ונושמת, שלא לוחצת באזור המותן ולכן לא מגבילה את מרחב התנועה. לבושה בשמלה זאת, הכלה יכולה לנוע בחופשיות ברחבת הריקודים וגם לאכול בהנאה ובלי צורך לעצור את עצמה.  

כאמור, שמלות כלה עם קו מותן גבוה יכולות להיות מעוצבות במגוון סגנונות – מטרנדיים כמו בוהו שיק, או תקופתיים, כמו ווינטג’ של תחילת המאה ה-20 ועד לשמלת כלה קלאסית, כמו גזרת A האלגנטית ומודרניים, כמו חליפת מכנסיים או אוברול. אולם, ללא קשר לסגנון של השמלה, כל דגם שמעוצב עם קו מותן גבוה יעניק לכלה מראה מרשים וכובש, זה שיגרום לאורחים, בעודם צופים בה פוסעת אל עבר החופה, לעצור נשימה מהתרגשות.

בחרנו בשלוש שמלות כלה מרהיבות אשר מדגימות באופן מוצלח במיוחד את היתרונות המרכזיים של הגזרה עם קו מותן גבוה.

שמלת כלה A-line

שמלת כלה Mellanni

השמלה האוורירית עם חלק עליון עטור חרוזי קריסטלים, בעלת מבנה עם חיתוכים עמוקים בחזה, גב חשוף וכתפיות דקות, קו מותן גבוה וחצאית טול ארוכה בגזרת A. בעיצוב השמלה הושם דגש על הקפדה על פרטים קטנים, תוך יצירת סילואט אלגנטי, מלא ברוך וזרימה. שמלה זאת מתאימה במיוחד לכלות שמעוניינות להרשים את האורחים עם לוק ייחודי ורומנטי במראה פייתי, אביבי וקליל.

שמלת כלה רומנטית

שמלת כלה Isabel

שמלת כלה צנועה בקו נקי עם מחוך ושרוולים ארוכים אשר משדרת איכות, סטייל וקסם על זמני. השמלה עשויה משכבת בד אטומה  ומעליה – בד תחרה עדין, המעניק לסילואט תחושה מלכותית מלאת כריזמה יוצאת דופן. קו המותן הגבוה מקושט בפפיון המפריד ויזואלית בין חלק עליון עם חיתוך בקו הכתפיים לחצאית מקסי מהודרת בגזרת A.

שמלת כלה עם שסע

שמלת כלה Jules

שמלה בוהו שיק קיצית ונועזת, ללא שרוולים, עם שסע, מחשוף עמוק וגב חשוף, מלאת סקס אפיל וסטייל יוצא דופן שופע נוכחות מרשימה. בד טול חצי שקוף מעוטר בקישוטי תחרה בולטים עם חרוזים נוצצים בחלק עליון שחתוך מצדדים. החצאית היפיפייה תפורה בשכבות טול שנחתכות בשסע צדדי. שמלה זאת מיועדת לכלות שמבקשות לבטא באמצעותה ייחודיות, עוצמה וכריזמה.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button