שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה מסורתיות

לשמלת כלה מסורתית קלאסית אין הגדרת זמן, היא תמיד באופנה, ואילו מפתיעה ומחדשת כל פעם מחדש.

יש משהו בעצם האירוע והאווירה של החתונה שמביא לא פעם גם את הנשים אשר מתלבשות באופן נועז וייחודי ביומיום להחלטה ללבוש שמלת כלה מסורתית ביום הגדול שלהן. במשך שנים ארוכות שמלת כלה מסורתית נתפסת בעיני הרוב כשמלת כלה קלאסית ארוכה ולבנה במראה נסיכותי של גזרה נפוחה או בגזרת A המתרחבת למטה, לפעמים עם מחוך, שובל וגם הינומה.

שמלת כלה מסורתית

שמלת כלה Vanessa – שמלת כלה עדינה שכולה תחרה מרהיבה ואיכותית בגזרה קלאסית עם שרוולי 3/4.

קלאסית וצנועה – אבל לפי המילה האחרונה של האפנה

שמלת כלה מסורתית לרוב תהיה צנועה יותר גם במובן העיצובי וגם בהקשר של צניעות. גם כלה לא דתיה שבחרה ללבוש שמלת כלה מסורתית בדרך כלל תימנע מליצור פרובוקציות והפתעות עליזות עם מחשופים עמוקים מדי, גזרה צמודה מדי, חצאית מיני או שסע שמגיע עד קו התחתונים. ואילו אין הדבר אומר ששמלת כלה מסורתית נידונה להיות משעממת. מעצבי שמלות כלה מובילים בעולם בכל שנה מצליחים לקחת את המראה של שמלות הכלה הקלאסיות למקום אחר ולגלות עולם חדש של עיצובים מרהיבים.

שמלת כלה סגורה מתחרה

שמלת כלה Casey – שמלת כלה עם שרוולי תחרה ארוכים בנגיעות של וינטאג’.

שמלת כלה מסורתית עם טוויסט

נראה שהטרנדים החדשים בעולם האופנה ובמיוחד בשמלות כלה מאופיינים במטח גבוה שנוצר על ידי ניגודיות שבין החזרה למראה המסורתי עם השרוולים הארוכים, בדי תחרה עשירים, הינומות ושובלים, לבין ההשראות האולטרה מודרניות והעליזה שנוטה לחשוף ולשבור מוסכמות. שני הקונספטים השונים כל כך זה מזה נמצאים בחיפוש מתמיד אחר עצמות חדשות זה כנגד זה. ואילו לעתים הם מתאחדים ויוצרים יחד מראה חדש ומפתיע אשר משלב בתוכו שמרנות עם החוצפה המודרנית, גזרה צנועה וסגורה עם אלמנט אחד חשוף במיוחד, הניקיון והטוהר של הלבן עם הדגשים של צבע שובב.

שמלת כלה מתחרה - צנועה

שמלת כלה Eveline – שמלת כלה קלאסית חלקה עם חולצת תחרה.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button