שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה למלאות

קטלוג שמלות כלה במידות גדולות >

נשים מלאות רבות מרגישות שלא משנה לאן ילכו ומה יעשו, הן תמיד יצטרכו להתפשר על שמלת הכלה שהן בוחרות ליום החתונה שלהן. ואכן, כשאנחנו מדמיינים כלה ביום החתונה שלה תמיד ניצבת מול עינינו דמות של כלה גבוהה ודקיקה, כמו דוגמנית על המסלול, שעוטה על עצמה שמלה ארוכה וצמודת גוף.

במציאות – לכל אחת מאיתנו גוף אחר, עם תכונות שונות ונתונים משלה. ולכולן מגיע להרגיש יפות ומטופחות ביום החתונה שלהן.

שמלות כלה במידות גדולותאיך לבחור שמלות כלה במידות גדולות?

בחירת שמלות כלה למלאות ושמלות במידה גדולה היא בחירה לא פשוטה. יש צורך להקפיד על גזרה מחמיאה והתאמה מדוייקת למידות. מידה קטנה מדי תיצור מראה צמוד שמשדר אי נוחות ומציג את כל מה שאנחנו לא אוהבות להציג. מידה גדולה מדי והשמלה תיראה על הגוף מרושלת מדי. לכן, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לבחור מעצבת שמלות כלה שמתמחה בעיצוב במידות גדולות, שתמדוד, תעצב עבורך שמלה בדיוק בגזרה שמחמיאה לך ותתפור אותה בצורה המקצועית ביותר, כדי שתתאים בול למידות.

שמלות כלה למלאות, איך בוחרים את הגזרה?

כלות רבות חולמות על שמלות בסגנונות מסויימים. זו יכולה להיות שמלת כלה בסגנון וינטאג’, שמלת אמפייר או שמלה בסגנון הוליוודי. כשמדובר בתפירה של שמלות כלה למלאות אין שום הבדל וכל אחת יכולה להגשים את החלום שלה, אבל חשוב מאד להקפיד שבחרתן בגזרה מחמיאה לגוף.

כשבוחרים סגנון מסויים, הוא כולל בתוכו לא מעט גזרות ואפשרויות. אפשר ליצור את הרושם של שמלה מימים ימימה גם בלי שתהיה צמודה לגוף וקצרה כמו למשל בשמלות הוינטאג’ משנות השלושים. אפשר לקחת מהסגנון ההוליוודי את הבדים הנשפכים והקלות על הגוף מבלי ליצור מחשוף ענק או שסע בגב. לפי נתוניה של כל כלה אפשר להתאים ולשנות את הגזרה, אבל לשמור על הלוק ועל הסגנון.

בקיצור, בחרו את הגזרה שבה אתן מרגישות בנוח, גזרה שבה אתן מרגישות יפות ונוח לכן.

בחירת מעצב שמלות כלה למלאות

רוב הכלות שאני מכירה מגיעות אליי כשכבר יש להן רעיון כלשהו בראש. גם כאשר מדובר בכלות בעלות מבנה גוף מלא יותר, הן מדמיינות, מתכננות ומתאהבות בגזרות עוד הרבה לפני שנפגשנו. בחירת מעצב או מעצבת שמלות הכלה שבסופו של דבר יהיה מי שיעצב ויתפור עבורכן את השמלה החלומית הזו, חשובה ביותר.

התהליך שעוברת כל כלה, בין אם היא שלמה עם הגוף שלה ויודעת בדיוק מה היא רוצה או מבולבלת ואינה יודעת מה יחמיא או לא יחמיא לה, הוא תהליך מרגש, רגשי ומטלטל לפעמים. חשוב לבחור במעצב שיש לך איתו שפה משותפת מהרגע הראשון, שאת מרגישה שמבין אותך ואת מבינה מה הוא עומד להכין עבורך ובעיקר – שייצור לך את השמלה מתוך התאמה אישית מדוייקת, ולא מתוך פס ייצור.

כל כלה שמגיעה אל הסטודיו שלי, מתחילה את הדרך המשותפת שלנו בשיחה של תיאום ציפיות, אנחנו לומדות להכיר אחת את השנייה, אני שומעת על הסגנון והחזון של הכלה, מציעה לה את הדגמים הרלוונטים או מעצבת עבורה משהו משלה. לאחר מכן, ישנו תהליך של מדידה, תיאומים, תפירה ומדידות נוספות, עד ליום הגדול שבו את מגיעה אל הסטודיו וזוכה לפינוקים בדרך אל החופה וכמובן פוגשת את שמלת הכלה שלך.

 

שמלות כלה במידות גדולות במגוון עיצובים: אלגנטיות, נשיות, יפות, מדוייקות

שמלות כלה במידות גדולות צריכות להיות שמלות אלגנטיות, תפורות בקפידה ומותאמות באופן מדויק לגוף של הכלה. הן צריכות להיות נשיות ולהדגיש את כל החלקים היפים שאנחנו רוצות לחשוף. הדרך לעשות זאת נכון היא לשתף פעולה עם מעצבת שמבינה את הגוף הנשי ויכולה להציע מגוון של סגנונות שמתאימים לך.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button