שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

קולקציית שמלות כלה Glory Queen

קולקציית שמלות כלה Glory queen מביאה רוח של חדשנות אלגנטית ורעננה וקסם רומנטי וכובש.

קטלוג שמלות כלה  >

צרי קשר עם מעצבת שמלות כלה ברעננה

אושי מעצבת שמלות כלה באהבה.

התקשרי עכשיו לתיאום פגישה אישית : 077-997-9870

קולקציית שמלות כלה Glory Queen

השנה שמלות הכלה במראה גלאמי ונוצץ יגרמו לכן לצעוד בשביל החופה ולהרגיש על השטיח האדום. השמלות משולבות בתחרות יוקרתיות משובצות ומחורזות, המון דיטלים אשר מעניקים מראה אצילי ויוקרתי. המראה כובש בגזרות מחמיאות ונוחות שמעוצבות עד לפרטים הקטנים.

מה חדש בשמלות כלה?

טרנדים של שמלות כלה >

לבן אאוט

העונה נראה שהמראה הנועז והחושני בא לידי ביטוי בגווניה של שמלות הכלה הטונים של הצבעים הם חמים יותר מגוון הלבן השבור ועד צבעי סומק ורדרדים, גווני פלטינום וצבעי גוף.

חשוף אין

שמלות כלה עם גב חשוף עדיין שולטות, נראה שהמחשוף הצליח להשתלב עם המראה הנסיכותי ועדיין שומר על המראה הקלאסי. העונה, המחשוף העמוק בגב התפשט גם לחלקו הקדמי ולצידו. במחשופים ניתן לראות V עמוק המחמיא לגוף ומאריך אותו.

דיטלים מיוחדים

שמלות הכלה כוללות אפליקציות ועיטורים מיוחדים שמקפיצים את המראה הכלתי והופכים כל שמלה לדגם מיוחד מרשים ויוקרתי, הדיטלים נותנים טוויסט עיצובי לשמלה. הדגמים משולבים בתפירת שכבות של בדים שקופים ובצבעי גוף היוצרים אשליית גוף ואלמנטים מתעתעים.

שמלות משולבות

בחלק מן הקולקציה נראה שמלות שמשולבות בחלק העליון בתחרה משובצת ובחצאית נראה בד שיפון עם טול משי היוצר קונטרסט בן החלק העליון היוקרתי לחלק התחתון שהוא סקסי ומעט בוהמי.

אני מאמינה שלכל כלה יש את השמלה האחת שתגרום לה להרגיש הכי מאושרת והכי מושלמת ביום חתונתה. אשמח להזמינך לסטודיו שלי שבו נעבור ביחד חוויה מופלאה עד ליצירת השמלה המושלמת עבורך.

עוד בבלוג עיצוב שמלות כלה >

css.php
Call Now Button