שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה צנועה – לא רק לדתיות

שמלות כלה צנועות תופסות תאוצה גדולה בתצוגות האפנה העולמיות ומותירות את הרושם הדתי מאחור. הן חושניות ומחמיאות לא פחות מכל שמלת סטרפלס חשופת כתפיים ולאחרונה מוצאות שפה משותפת עם הטרנדים החמים של שמלות הכלה בעולם.

הטרנדים הצנועים

נראה שעולם מיצה קצת את הקונספט הנועז והמהפכני לזמנו של “להשוויץ” בכל מה שיש להראות ועתה מחפש אחר מסרים מתוחכמים ו”בוגרים” יותר שבעולם העיצוב. אז מה מספרים לנו הטרנדים החדשים? אילו מגמות בעיצוב שמלות כלה ואלו תפיסות גורמות לכלות לא דתיות ללבוש שמלות כלה צנועות?

שרוולי תחרה ארוכים

לצד שמלות כלה מתחרה גם שרוולי תחרה מככבים בשנים האחרונות בתצוגות האפנה ונראה שהם רק הולכים ומשתכללים מעונה לעונה ללא שום קשר למזג האוויר. הם יוצרים מראה אלגנטי ורומנטי במיוחד, קוים ארוכים של ידיים שלא נחתכים במכפלות או כתפיות, מסתירים את הפגמים בעור ומחמיאים לכלות בכל המידות וגזרות.

עיצוב בשכבות

משחקי שכבות שקופות יותר ושקופות פחות של בדי רשת ותחרה עם אינסוף דוגמאות מסוגננות בקשת ענקית של עיצובים החל מפרחים רומנטיים ועד דוגמאות פסים או צורות גאומטריות, לוקחים את עיצוב השמלה למקומות מרגשים של הסגנון הוויקטוריאני, מראה וינטאג’ של פעם או לחלופין ליצור קונספט חדש מודרני ומפתיע.

שמלת כלה המעוצבת בשכבות שמכסות את הגוף ברמות שקיפות שונות מאפשרת לכלה להרגיש בטוח ונוח עם הגוף שלה בלי לפגוע בחושניות ומראה מחוטב ומפתה. בדי התחרה יסתירו את הפגמים בגוף במקומות הנכונים, יצרו מראה מחמיא, נקי, אחיד ומפוסל ממש, וגם יוסיפו תחושה של מסתורין קסום באפשרות ההצצה פנימה דרך הבד.

שמלת כלה במראה ויקטוריאני

השנה היא 2016 ואילו שמלות כלה בהשראת העידן הוויקטוריאני חוזרות אלינו ובגדול. שמלות כלה בסגנון וינטאג’ נוסטלגי מלאות ברכות מרגשת. גזרות הבנויות היטב מקיפולים וכיווצים של הבד בשילוב סרטים ובדי תחרה. שמלת כלה בהשראה ויקטוריאנית היא שמלה העשויה שכבות של בדים זורמים וקלילים כאשר קו המותניים צמוד ואסוף בתוך מחוך. הצווארון בשמלות מסוג זה גבוה מהרגיל וגם הוא עטור בשכבות של בדים מכווצים.

שמלות כלה עם צווארון מלא

כלות רבות בוחרות כיום בצווארוני גולף בעיצוב השמלה. הצווארונים רכים ועוטפים את החלק העליון של הגוף במראה קלאסי יוצרים מראה סופר אלגנטי ואצילי. צווארונים בשמלת כלה נעים באורכים שונים מהקו העליון של הכתפיים ועד לחלק התחתון של קו הלסת.

מה האורך שלך?

כלות רבות הופכות את המראה החשוף מחלקה העליון של השמלה לחלקה התחתון. השמלות מגיעות עם שרוולים עד גובה המרפק וצווארון נקי כאשר החלק התחתון של השמלה מתקצר. חצאית השמלה מגיעה לקו הברכיים ואף עוברת אותו. שמלה קצרה לא חייבת להיות פחות דרמטית במראה אך היא מאפשרת לכלה להראות את הצדדים שעמם היא מרגישה בנוח.

שמלת כלה באורך מלא עד לקו הקרסוליים של הכלה היא שמלה על-זמנית, אלגנטית ובעלת מראה רטרו-רומנטי, מאפשרת לכלות רבות להתאים את קימוריהן בצורה הולמת ואסתטית ולקבל את ההרגשה הנוחה ביותר. שרוולי השמלה נעים באורכים שונים ומשתנים בהתאם להחלטת הכלה והצווארון נתפר בצורה עגולה או ישרה.

המראה המסורתי

המראה המסורתי של שמלות הכלה הטרנדיות מוכתב בין היתר על ידי הקונספט של חזרה למקורות שהפך למיין סטרים בתקופה האחרונה. השרוולים הארוכים והגזרה הסגורה של שמלת הכלה אינם מעידים דבר על דת, אלא חלק מהגישה העיצובית של ימינו.

שמלות כלה בגזרה רפויה

לא כל כלה יכולה להרשות לעצמה ללכת עם שמלה צמודה ולא כל אחת גם רוצה. שמלות כלה רפויות הן שמלות נוחות עם מראה כפרי ועדין, לעתים בסגנון בוהו שיק רומנטי, כאשר קו הכתפיים והמחשוף נתון לשיקולה של הכלה.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button