שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה 2016 – כל הטרנדים

קולקציות שמלות כלה 2016 החדשות של המעצבים המובילים בעולים הביאו רוח רעננה למסלולי התצוגה יחד עם קונטרסטים עצמתיים ומרגשים. מצד אחד געגוע נוסטלגי לשמלות של פעם, גזרות סגורות, בדים אטומים, שרוולים ארוכים, תחרה ורקמה, מאידך גיסא אלמנטים חשופים, מוטיבים של הלבשה תחתונה, מחשופים עמוקים במיוחד ואקסטרה חושניות.

שמלות כלה אביב 2016

יש חשוף – ויש סופר חשוף

גב חשוף לגמרי בשמלות כלה הוא טרנד שממשיך מהעונות הקודמות, אבל משתדרג בכל עת. שמלות הכלה מעוצבות כיום עם אשליות של חשיפה, בין אם מדובר ברצועות תחרה עדינות לאורך השמלה המשקפות את הגוף או שמלות עם מחשוף גב עמוק ביותר. גם המחשופים הקדמיים עמוקים מאוד ב-2016, עד כדי קו הבטן. שמלות כלה עם מחשוף קדמי עמוק מודגשות עם קולר ובדים בטקסטורות שונות על-מנת לתת את מלוא האפקט הדרוש.

שמלה עם נוצות

נוצות בשמלת כלה הן טרנד נוסף לעונת האביב. כיסוי חלקי של השמלה עם נוצות גורם לאפקט תלת-ממדי נוסף בשמלת הכלה. מעצבים רבים משתמשים בנוצות ברמות שונות עד כדי הכיסוי המלא של חלק מהשמלה. טרנד זה החלט מוסיף חן וקלילות לשמלת הכלה.

מוטיבים של הלבשה תחתונה

אחד הטרנדים הלוהטים בשמלות כלה לאביב 2016 הוא שילוב הלבשה תחתונה כחלק בלתי נפרד מהשמלה עצמה או עיצוב שמלת הכלה בהשראה שלקוחה מעולם ההלבשה התחתונה. מעצבים רבים משלבים מחוך דמוי חזייה בשמלת הכלה. שמלות מסוג זה מודגשות על-ידי שזירת אבני חן ורקמת יד, שילוב של סוגי תחרה ובדי שיפון שונים.

Fall 2016 Wedding Dress Trend: Lingerie Inspired

תלת-מימד

לא מדובר כאן בסרט או בשמלת כלה שצריך להסתכל עליה עם משקפיים מיוחדים. גזרות בעלות נפח עם קיפולים, מתפרים וכיווצים היוצרים אפקט של תלת-מימד, פרפרים מעופפים מבדי שיפון, רקמות שנהב פזורות על פני השמלה ושדות של פרחים גדולים מעטרים את שמלת הכלה.

חזרה למקורות

החזרה לשמלת כלה מסורתית לא תמיד כרוכה במראה צנוע וכיסוי מלא של הגוף. בתצוגות האופנה של קולקציות שמלות כלה אביב 2016 ניתן לראות יותר ויותר שמלות עם שרוולים ארוכים מבדים שקופים, תחרה ורקמת אבני חן על גבי הבד עצמו. דגשים מסוג זה מעניקים תחושה של כיסוי מלא ללא כיסוי ומוסיפים עניין ויזואלי רב לשמלת הכלה.

חליפת מכנסיים

חליפות טוקסידו לבנות מרשימות נכנסו כטרנד עוצמתי בתצוגות האופנה. חליפת מכנסיים לבנה שיקית, בעלת אפקט מרכזי ומסורתית לא פחות משמלה יכולה להיות תחליף מדהים לשמלת הכלה וניתן לעשות בה שינויים והתאמות רבות.

שמלה לבנה קטנה

כולם מכירים את השמלה השחורה שחייבת להיות בארון הבגדים, אבל קיימת גם שמלה לבנה קטנה. לא כל שמלות הכלה צריכות להיות ארוכות, נפוחות ושופעות בדים. את השמלה הזו ניתן ללבוש לאירועים פחות פורמאליים או כשמלה שנייה אחרי החופה.

המראה הנסיכותי

כדי לקבל אפקט נסיכותי לא תמיד חייבים שכבות נפוחות בחלקה התחתון של שמלת הכלה. שכבה נוספת של טול, בד אורגנזה או תחרה יעניקו מראה של שמלת נסיכה מבלי להראות נפוחה. בשמלה מסוג זה ניתן לקבל את הטוב מכל העולמות – גם נסיכה וגם שמלה עם צללית מחמיאה.

שמלות כלה סתיו 2016

הינומות, גלימות וגדילים

הינומה אינה חייבת להיות רק תוספת, חלק קטן בעיצוב הכללי של שמלת הכלה. בעונת הסתיו 2016 ההינומה תופסת תפקיד מרכזי והופכת לחלק בלתי נפרד מהשמלה עצמה. גלימות והינומות ארוכות במגע עדין של בדים שקופים בגווני לבן ושמנת אשר ניתנים לניתוק בכל עת, הופכות את שמלות הכלה לרומנטיות במיוחד, מוסיפות אפקט של דרמה, אלגנטיות ויוקרה.

מכפלת א-סימטרית

רוב הכלות בוחרות ללבוש שמלת כלה ארוכה, עד הרצפה. ואילו כאשר יוצרים שמלה עם מכפלת א-סימטרית מקבלים אפקט הרבה יותר נוכח. שמלות א-סימטריות מאופיינות בכך שחלקן האחורי שופע וארוך ואילו חלקן הקדמי קצר ומציע הצצה שובבה.

שסע עמוק וצללית שקופה

שסע חושני בחצאית השמלת הכלה ממשיך את הקו של מחשוף וי ויוצר אפקט דרמטי ומרגש. כאשר כלה צועדת לעבר החופה, הרגל מבצבצת מתוך הרי הבדים של השמלה. שסע קדמי יכול להיות באורכים שונים וכך גם לגבי שסע אחורי. ניתן ליצור שסע בצדי השמלה או אף במרכזה.

Fall 2016 Wedding Dress Trend: Sheer Silhouettes

שרוולים קצרים, שרוולי פעמון או שרוול נופל

מראה שנות ה – 70 חוזר בגדול עם שרוולי פעמון ומביא עמו אווירה של קלילות ותמימות. גם כתפיים חשופות באופנה העונה והשרוולים הנופלים הופכים את אותן לחושניות עוד יותר.

שמלת כלה אדומה

חלק ממעצבי שמלות הכלה החליטו העונה לשבור את התבנית והתדמית של שמלת הכלה הלבנה והחליפה באדום. שמלת כלה אדומה מותירה רושם עמוק של דרמה עם מגע של רוך. שמלת כלה לא חייבת להיות אדומה לגמרי, ניתן להוסיף נקודות של צבע בוהק בחלקים מסוימים כמו בקו החגורה או אפילו להשתמש בצבעים מדורגים ורכים עד לחלקה התחתון של השמלה.

שמלות בהשפעה ספרדית

שמלות כלה מושפעות ממגוון רחב של תרבויות עולמיות. אחת ההשפעות היותר ניכרות בעונת הסתיו 2016 היא ההשפעה הספרדית. שמלות כלה בהשפעה ספרדית הן שמלות שניתן לראות בהן יותר עיצובים פרחוניים, דירוגי שכבות של בדים שונים, שרוולים וכמובן הינומות ושובלים רקומים בעבודת יד.

Fall 2016 Wedding Dress Trend: Spanish Influence

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button