שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה שיפון

שיפון הוא בד שהוא שם נרדף לחתונות. הוא קליל ומתאים לכלות שרוצות להרגיש מלכותיות ורומנטיות ביום הגדול שלהן. שמלות כלה מבד שיפון אהובות על כלות כבר שנים רבות, אם את כלה שרוצה שמלת כלה אוורירית אבל עדיין בעלת נוכחות רבה, אז שמלת כלה שיפון עשויה להיות הבחירה המושלמת עבורך. התחושה הזורמת והעדינה של בד השיפון הופכת אותו למתאים במיוחד לשמלת כלה רומנטית. בשל התכונות של הבד נוצר אפקט חלומי כשהכלה הולכת, והוא מתאים למגוון רחב של סגנונות של שמלות כלה.

היתרונות של בד שיפון לשמלות כלה 

אחד היתרונות של שיפון הוא שהוא בד רב תכליתי ואפשר להשתמש בו לסגנונות רבים ושונים של שמלות כלה. למראה מסורתי יותר, את יכולה לבחור שמלת כלה משיפון עם מחוך מותאם וחצאית מלאה, זה ייצור אפקט מלכותי ודרמטי שיתאים בדיוק לחתונה רשמית. לחלופין, בשמלת שיפון מאופקת יותר בגזרת A, שמלת כלה כזו תהיה מושלמת עבור חתונת חוף או טקס בחוץ. אחד המאפיינים הבולטים של שיפון הוא הרבגוניות שלו. ניתן לשלב אותו עם מגוון בדים אחרים, כמו תחרה או טול, ליצירת מראה ייחודי ומותאם אישית. ניתן לעצב שמלת שיפון עם כיסוי תחרה, או חצאית שיפון עם שכבות טול לתוספת נפח. האפשרויות הן  אינסופיות, והתוצאה תמיד עוצרת נשימה. פרט שכדאי לזכור כשמחליטים על שמלת כלה מבד שיפון היא שקיפות הבד. בעוד שיפון הוא קל משקל ועדין, ולכן הוא יכול להיות די שקוף. ניתן לפתור זאת בקלות על ידי הוספת בטנה או שכבת הבד. 

 

בד שיפון

שיפון הוא בד שקיים כבר מאות שנים, עם מקורות בסין העתיקה. המילה “שיפון” באה מהמילה הצרפתית “שיף”, שפירושה סמרטוט או בד. הבד נעשה באופן מסורתי ממשי ונודע בקלילות ובמרקם האוורירי שלו. הוא שימש ליצירת שמלות יוקרתיות עבור נשים מהחברה הגבוהה. בתחילת המאה ה-20, השיפון הפך זמין יותר ובמחיר סביר יותר עקב התקדמות בייצור הטקסטיל . בד השיפון עמיד בפני קמטים, מה שמאפשר אריזה נוחה של שמלת הכלה. אם את מתכננת חתונת יעד, שמלת שיפון היא בחירה מצוינת מכיוון שהיא קלה להובלה ולטיפול. השיפון הוא בד דק ושקוף ומעט נוקשה, תכונה זו מאפשרת יצירת נפח בשמלות כלה. הבד ארוג שתי וערב מסיבי משי או סיבים סינתטיים. כיום, שיפון הוא עדיין בחירת בד פופולרית עבור שמלות כלה, שמלות ערב ובגדים רשמיים אחרים, בשל האלגנטיות והאיכות האווירית שלו.

שיפון, טול או אורגנזה?

שלושת הבדים – שיפון, טול ואורגנזה, הם בחירה אהובה של מעצבי שמלות כלה וגם של הכלות. מדובר בבדים עדינים ושקופים במידה מסוימת אשר מייצרים אפקט מסתורי של ערפול ומיסוך. לעתים קשה להבדיל בין סוגי בדים אלה בגלל הדימיון ביניהם. אז איך תוכלו להבדיל?

שיפון עשוי ממשי או מסיבים מעשה ידי אדם. הוא מיוצר באריגה עדינה מאוד, קל משקל ושקוף. אורגנזה עשויה גם היא ממשי, אך היא הרבה יותר נוקשה משיפון. היא מתקמטת בקלות ויוצרת יותר נפח בשמלת הכלה. גם בד טול עשוי ממשי או תערובות משי, אולם המבנה שלו מזכיר רשת עדינה מאוד. טול נוקשה יותר משיפון אבל רפוי יותר מרשת. למרות דימיון מסוים, לכל אחד מהבדים תכונות ייחודיות שמהוות כלי עצמתי ליצירת צורה, נפח או אפקטים של שקיפות וזרימה. כשהבד הנכון נמצא במקום הנכון וממלא את תפקידו, מראה השמלה מקבל חיים ואופי בידיים המנוסות של מעצבת שמות כלה.

אקססוריז לשמלת כלה שיפון 

מכיוון שיפון הוא בד עדין וזורם את יכולה לשמור על פשטות או להוסיף יוקרה. זוג עגילים פשוטים או שרשרת עדינה יכולים להוסיף נופך של אלגנטיות למראה שלך. לחלופין, תוכלי לבחור בתכשיטים נועזים והצהרתיים, כגון שרשרת גדולה ונוצצת או זוג עגילים גדולים במיוחד, לקבלת אפקט דרמטי יותר. למראה בהשראה בוהמיינית, כתר פרחים או אביזר שיער עשוי פרחים או עלים עדינים יכולים להשלים את קלילות השיפון ולהוסיף טאץ’ טבעי. צמיד או צמיד פשוטים יכולים גם להוסיף מגע עדין של זוהר למראה הכללי. בסוף האביזרים לשמלת הכלה שתבחרי צריכים להתאים לסגנון האישי שלך.

שיפון הוא בד נצחי ואלגנטי המושלם עבור כל כלה שרוצה להרגיש מיוחדת ורומנטית ביום הגדול שלה. בין אם את בוחרת בשמלת שיפון פשוטה ומאופקת או בשמלה דרמטית עם חצאית מלאה, את לא יכולה לטעות עם הבד היפה הזה. הרבגוניות, המרקם הקל והאיכות החלומית שלו הופכים אותו לבחירה המושלמת לכל חתונה

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button