שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

אביזרים לשמלת כלה

את המראה החגיגי והמרגש של כל כלה יוצרים לא רק שמלת הכלה, האיפור והתסרוקת אלא גם אביזרים שונים, שמתחברים למראה השמלה ולסגנון הכללי שנבחר ויוצרים נקודות עניין בתוך הלוק המושלם.

ניתן למצוא כיום תכשיטים ייחודיים לכלות, אביזרים מיוחדים לשיער ועוד שפע של אביזרים מסקרנים ששמורים ליום החשוב הזה. קבלי כמה אביזרים קסומים שישדרגו את שמלת הכלה ויהפכו אותה לייחודית עוד יותר.

אביזרי שיער לכלות

אביזרי שיער בסגנון עתיק

בשנים האחרונות אנחנו חוזרים אל העבר. מעצבי שמלות לצד מעצבי אביזרים לשיער חוזרים כל הזמן אל תקופות שנשכחו ושואבים משם השראה. מסרקיות עדינות שמשולבות בעיצוב השיער, בסגנון עתיק, עטורות פנינים או אבני חן, מחמיאות לשמלת הכלה ומוסיפות נקודות של אור ועניין. כדאי לבחור מסרקייה שמתכתבת עם העיטורים על השמלה ובכך ליצור מראה משודרג ומחמיא יותר.

תיקים קטנים לנשיאה על מפרק היד

עוד פריט קסום שלקוח מהעבר הוא תיקים קטנטנים, מעין ארנקים עם רצועה צרה וקצרה שמתלבשים על פרק כף היד כמו צמיד. אלו לקוחים מהתקופה הויקטוריאנית אז שימשו לאחסון של בקבוקי בושם קטנים, כסף ועוד. היום הם יכולים להיות תכשיטים לכלה שרוצה להוסיף אביזר ייחודי, כזה שאין לכל אחת, למראה שלה. ארנקי הנשיאה האלו מעוצבים על ידי מעצבי תכשיטים המתמחים בכלות או שניתן למצוא אותם בשווקי ענתיקות וחנויות וינטאג’.

עגילים ארוכים

כשאנחנו חושבים על תכשיטים לכלה או אביזרים אחרים אנחנו חושבים בדרך כלל על עגילים קטנים ואלגנטיים, צמודים לתנוך האוזן, כאלו שלא מפריעים למראה של הכלה. דווקא עגילים ארוכים ומעניינים, שזורי פנינים או אבנים צבעוניות, יוסיפו עניין ויחמיאו לשמלת כלה בעלת מראה אלגנטי, ארוך וצמוד גוף. יחד מתקבל מראה אלגנטי מאד אבל לא משעמם.

עגילים לשמלת כלה

קשתות וזרי פרחים לשיער

אקססוריז טבעיים לגמרי, אבל מרשימים לא פחות מתכשיט נוצץ. זרי פרחים שיוצרים מומחים בשזירה יכולים להשתלב במראה הכללי של הכלה לצד שמלה עם עיצוב נקי. הם מחמיאים במיוחד לכל כלה ומשתלבים נהדר בעיצוב השיער שלה – במגוון תסרוקות. אפשר למצוא היום גם קשתות פרחים מעוטרות באלמנטים נוספים כמו חיות קטנות, נוצות ועוד.

אם את לא רוצה להתמודד עם פרחים טריים והפחד שינבלו, ייפלו וייהרסו באמצע החתונה, אפשר למצוא מעצבות תכשיטי כלה שמתמחות בזרי פרחים מלאכותיים אבל איכותיים מאד, במגוון צבעים וקשתות לשיער עם אפליקציות ועיטורים שונים.

שרשראות ארוכות

טרנד הבוהו-שיק חודר לאט לאט גם לתחום של עיצוב שמלות כלה. אין אביזר שמשלים יותר את הלוק הבוהמייני מאשר שרשראות ארוכות עשויות מחרוזי עץ, זכוכית ואפילו פורצלן. אם בחרת בשמלה בעיצוב בוהמייני, התאימי לה שרשראות ארוכות עם תליון מעניין, חרוזים בצבעים שקטים ונייטרליים או פנינים נוצצות. אלו ישמרו על המראה החגיגי לכבוד החתונה אבל יתכתבו מצויין עם המראה החופשי והמאושר הזה.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button