שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה – טרנדים 2024

לא פשוט לחזות מגמות בעולם האופנה בעיקר בשמלות כלה, אבל הטרנדים לעיצוב שמלות הכלה לשנת 2024 מתחילים להסתמן. נראה שתהיה לנו שנה מעניינת מלאה בשיק וסטייל, גזרות נועזות ובדים ייחודיים, עיצובים בהשראת וינטג’ ומוטיבים לקוחים מהטבע. אספנו כאן מספר טרנדים שנראה שיבלטו בעונת החתונות של השנה הקרובה.

שמלות הכלה קלאסיות מסורתיות מאמצות נגיעות עיצוביות רעננות ונראות רלוונטיות מתמיד. גם הסגנונות האהובים שכיכבו בשנה הקודמת שומרים על הפופולריות בקולקציות החדשות של השנה. שמלות כלה חלקות מינימליסטיות אציליות, גזרות אסימטריות, שמלות רומנטיות בסגנון בוהו שיק עם שכבות של בדים שקופים, גזרות A, שמלות עם שסע עמוק ברגל, שמלות סטרפלס, כתפיים חשופות או שרוולים נופלים – כל אלה ממשיכים לרגש ולהרשים את אורחי האירוע. אולם מספר מאפיינים חדשים ומרעננים הופכים את עונת החתונות של 2024 למעניינת ואופנתית במיוחד.

 

The Allure Bridals Spring 2023 Wedding Dress Collection

שמלת כלה הוליווד שיק

הסגנון הסקסי הזה חוגג את הגוף הנשי ואת הקימורים שלו, קו מותן צמוד וסטייל של כוכבת קולנוע שיגרום לכל כלה להרגיש במרכז העניינים. שמלת כלה עם שיק הוליוודי היא שמלה מתוחכמת שמשדרת אלגנטיות וזוהר. שמלה בסטייל כזה תכלול בדים יוקרתיים, כגון סאטן, תחרה או טול, ולעיתים קרובות תכלול רקמה או עיטורים נוצצים. מחשופים עמוקים וגב חשוף יאפיינו את הסגנון. שמלה עם שיק של כוכבת קולנוע תהייה דרמטית במיוחד ותשאיר את האורחים עם רושם בלתי נשכח של קסם. שמלה שכזו היא שילוב של יופי נצחי וחן חסר מאמץ, מה שהופך אותה לבחירה המושלמת.

געגועים לשנות ה-80

השפעות שנות השמונים ניכרות היטב במוזיקה העכשוית, בעיצוב פנים וגם באופנה. שמלות כלה בעלות מחשופי תחרה רומנטיים, שרוולים תפוחים, כתפיים מודגשות והרבה טול לפתע מפלסות את דרכן לליבו של המיינסטרים, רק שהפעם הכל נראה קצת פחות מוגזם, יותר בוגר ומאופק.

שמלות כלה הוליווד שיק

שמלת כלה עם צווארון גבוה

שמלות כלה בעלות צווארון גבוהה ומרשים יבלטו בעיצובים של שנת 2024. הן מציעות מראה נצחי וקלאסי שלעולם לא ייצא מהאופנה וגם מהוות פתרון אלגנטי עבור הכלות המסורתיות והדתיות אשר מחפשות שמלת כלה צנועה. אנחנו נראה שמלות בעלות צווארון קולר או צווארון עומד ומרשים. צווארונים מסוג זה יוצרים מראה ארוך ומחמיאים כמעט לכל אחת. שמלות כלה עם צווארון גבוה הן אופציה מסוגננת ומתוחכמת לכלות שרוצות להוסיף טאצ’ של אלגנטיות ואציליות ליום הגדול שלהן.

שמלת כלה עם שרוולים

גם ב-2024 שמלות כלה עם שרוולים ימשיכו לככב. שרוולים יכולים להוסיף הזדמנות עיצובית נוספת וחן מיוחד לשמלת הכלה, בין אם הם קצרים, ארוכים או איפשהו באמצע. שרוול מלא מתחרה עדינה ושקופה, שרוולים קצרים שמדגישים וממסגרים את קו הכתפיים, שרוולי פעמון או שרוולים נופלים חושניים – המגוון רחב ומצית דמיון. שרוולים יכולים לענות על הצורך של שמלות כלה צנועות וגם להפוך לפתרון מצוין עבור מזג אוויר קריר יותר של חתונות חורף.

שמלות כלה עם שרוולים

שמלת כלה בשני חלקים

שמלות כלה אשר בנויות מחלק תחתון וחלק עליון הפכו לאחד מהטרנדים החביבים של שנת 2024. שמלות כלה בשני חלקים הן אופציה אופנתית ועכשווית לכלות שרוצות להתנתק משמלות מסורתיות באורך מלא ולהקליל את המראה. ההפרדה של החצאית מהחולצה מזמנות משחקים של שילוב סגנונות ובדים ליצירת מראה ייחודי המתאים לאישיותה של הכלה ולנושא החתונה. שמלות שני חלקים הן גם פרקטיות יותר משמלות מסורתיות, מכיוון שכלות יכולות בקלות להחליף את החלק העליון או את החצאית אחרי קבלת הפנים, או אפילו ללבוש את החלקים בנפרד לאחר החתונה. 

שכמיות לשמלות כלה

טרנד מתוק לשנת 2024 הוא שילוב של שכמייה בשמלת הכלה. שכמיה היא אביזר אופנה נצחי שמוסיף נופך של זוהר, תחכום ושיק לכל מראה. ניתן ללבוש אותה בחלק מהחתונה ולהסיר אותה בקלות בהמשך האירוע. הוספה או הורדה של השכמייה מאפשרות לשמלה להראות כמו שתי שמלות כלה שונות. תוכלי לבחור בשכמיה מלכותית בסגנון קלאסי באורך מלא עד הרצפה או ללכת על גרסה קלילה יותר בעיצוב מודרני שובב. בכל מקרה התוצאה תהיה מרגשת, דרמטית ואלגנטית.

 

שמלת כלה עם פפיון

שמלות כלה עם פפיון

שמלת כלה עם פפיון גדול בצורה מוגזמת בגב השמלה או בקדמת המחוך להדגשת קו המותניים, שילוב של סרטי פפיונים קטנים לקישוט השרוולים או המחשוף – כל בחירה באביזר עיצוב זה תעניק למראה נגיעה של נשיות וקסם מיוחד. טרנד זה מציע לכלות את ההזדמנות לבטא את הסגנון הייחודי שלהן ולהוסיף נופך שובב אך מתוחכם לשמלת הכלה. גם אם את בוחרת בגישה המינימליסטית, או לחלופין, מעיזה בגדול עם פפיון צורני ענק, התוצאה ודאי תיצור עניין ותמשוך תשומת לב.

שמלות כלה מבדים ידידותיים לסביבה

 לא מדובר פה על שימוש בשמלות כלה יד שניה או שמלות פחות ייחודיות ומיוחדות. בדים ידידותיים לסביבה התקדמו מאד בשנים האחרונות והסיבים לבד בדרך כלל מגיעים מגידולים אורגנים, מיוצרים במפעלים המשתמשים באנרגיה ירוקה תחת מגבלות של סחר הוגן ולא נשטפים בכימיקלים מזהמים. ניתן להשיג כמעט את כל סוגי הבדים בגרסה ברת קיימא וידידותית לסביבה ניתן למצוא בד שיפון , בד אורגנזה, טול ועוד .

שמלת כלה סטרפלס עם שסע

 

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button