שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

איך לרקוד עם שמלת כלה?

הריקוד של החתן והכלה הוא גולת הכותרת של אירוע החתונה, אולם הכוריאוגרפיה היא לאו דווקא החלק המאתגר ביותר. שמלת הכלה החגיגית והמרהיבה היא גם זו שעלולה להפוך את הריקוד למשימה בלתי אפשרית. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעבור את ריקוד הסלואו בצורה חלקה.

שמלת כלה ריקוד

רוב האנשים מתאמנים על ריקוד הסלואו שלהם כמה שבועות לפני הרגע הגדול. מכיוון שישנה מסורת לפיה החתן לא רואה את שמלתה של הכלה עד מעמד החופה, אין אופציה להתאמן עם השמלה. אחד הפתרון הוא לתרגל את הריקוד עם שמיכה או סדין הקשורים אל המותניים המדמים את שמלתה של הכלה.

לעתים קרובות שמלת הכלה כוללת שובל ארוך בחלקה האחורי. השובל מעניק לכלה מראה אלגנטי ואצילי במיוחד, אולם הוא הופך את הריקוד למסורבל וכמעט בלתי אפשרי. כדאי לחשוב על הפתרון מראש יחד עם מעצבת שמלות הכלה. ניתן לתפוס את שובל השמלה אל מתחת לאזור המותניים האחורי עם חיבור זמני. לחלופין, אפשר גם ליצור לולאה גמישה המתלבשת על פרק כף היד, לחבר את השובל אליה וכך להימנע מהאפשרות שהשובל יסתבך ברגליכם בזמן הריקוד. מומלץ לענוד את הלולאה על יד שמאל מכיוון שיד ימין לרוב מורמת למעלה בזמן הסיבובים מתחת לידו של בן הזוג, מצב שבו השובל המורם עלול לסבך את שני בני הזוג.

דריכה על חצאית השמלה היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בריקוד חתן-כלה. כדי להתמודד עם הסוגיה כדאי לסגל תנועות של גלישה, החלקת הרגליים על פני שטח הרצפה כמעט בלי להרים אותן. באופן זה תוכלו למזער את הסיכוי שקצה השמלה יכנס מתחת לכף הרגל. טיפ זה רלוונטי גם עבור החתן וגם עבור כלה. הוא מהווה תוספת חשובה למספר שיטות והרגלים שכדאי לפתח במהלך החזרות על הריקוד. אחד מהם הוא תקשורת בין בני הזוג במהלך הריקוד. קשר עין ושפת הגוף עוזרים לזוג הרוקד להעביר מסרים ולתזמן את התנועות. כך למשל לפני שהחתן צועד לכיוון הכלה הוא מטה את גופו קדימה וכך גורם לכלה להטות את גופה אחורה, דבר שמזיז באופן טבעי את שולי השמלה אחורה ומפנה דרך לרגלו. מיומנות ההקשבה של בני הזוג אחד לשני במהלך הריקוד מהווה מפתח להצלחה.

הסיבובים הם חלק חשוב מריקוד הסלואו, אולם הם מהווים נקודת מכשול רצינית. הובלה של הכלה על ידי החתן בעת הסיבוב עלולה לגרום לה לצעוד לאחור ולזמן דריכה על שולי השמלה. כדאי שהחתן יבחן מה קורה לכלה בזמן הסיבוב בעוד מועד ויתרגל את תנועותיו בהתאם.

הטיפ הבא מיועד בעיקר לכלות. אם לשמלה שלכן יש שובל ארוך מאוד או שהחצאית שלה בנויה מכמות רצינית של בדים, בעת הסיבוב מומלץ להחזיק בצידה של השמלה בחלקה התחתון כדי להרחיקה מעט מן הגוף. כך תמנעו מסיבוך של רגליכן עם השמלה כשתסתובבו.

עכשיו, כל שנותר הוא להתאמן על הריקוד ולבצע אותו ביום הגדול שלכם. אם תצליחו להגניב מספר דקות של פרטיות אחרי בחופה, תעשו חזרה גנרלית. זו ההזדמנות שלכם לבדוק אם הכל עובד טוב עם שמלת הכלה.

בוידאו הבא תוכלו לצפות בהדגמה של ההמלצות שציינו בטקסט.

How To Dance In Your Wedding Dress - 5 Tips for Dancing in your Wedding Dress/Ballgown

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button