שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה לנשים גבוהות

לכל אישה מגיע להרגיש כמו מלכה ביום חתונתה, ולשמלה שהיא לובשת יש תפקיד משמעותי ביצירת ההרגשה הזאת. אולם, בעוד שכל כלה בעלת גובה ומבנה גוף סטנדרטיים תמצא את השמלה המושלמת עבורה בקלות, הכלות הגבוהות מהממוצע יצטרכו להשקיע מאמץ יתר כדי להשלים את המשימה. האתגר בעיצוב שמלות כלה לנשים גבוהות הינו לתכנן את הגזרה כך שהיא תחמיא לגובה ותהפוך אותו ליתרון אסתטי. ובכן, אם גם את התברכת בגובה לא סטנדרטי, כזה שגורם לך להתבלט בין כל האחרות, חשוב שתדעי: יש גזרות של שמלות כלה שתוכננו במיוחד עבור בעלות קומה גבוהה, וכל מה שאת צריכה כדי להיראות מושלם ביום המרגש של חייך זה לבחור באחת מהן. 

טיפים לעיצוב שמלת כלה לכלה גבוהה

ראשית כל נציין כי הגובה עשוי להפוך לנכס רב עוצמה אם השמלה מעוצבת בגזרה הנכונה. על כך, במקום לטשטש את הגובה ולנסות “להנמיך” וויזואלית את הסילואט, בחרי בגזרה שדווקא מדגישה את קומתך הגבוהה. שמלת כלה בגזרת A או גזרת בת הים הן הבחירות המומלצות ביותר עבור נשים גבוהות. יחד עם זאת, אם את אוהבת להפתיע ולשבור מוסכמות, תכולי לבדוק אפשרויות פחות סטנדרטיות. גזרות א סימטריות, מחשוף גבוה או גב חשוף, שרוולים בצורות לא שגרתיות ואפילו חליפת מכנסיים – כל פריט יוצא דופן, בתנאי שאינו מוגזם ועשוי בטעם, רק יוסיף חן לקומתך הגבוהה.

פרופורציות של שמלת כלה

בעיצוב שמלת כלה, כדאי לדאוג לאיזון הפרופורציות בין חלקי הגוף העליון והתחתון. הדגשת המותן היא המפתח ליצירת סילואט הרמוני ומאוזן. קו מותן טבעי או מעט גבוה יבליטו את הגובה תוך כדי יצירת מראה אלגנטי, שופע חן וחינניות. לדגש נוסף של הסילואט הגבוה, בחרי בפריטים דקורטיביים בקו אנכי, כמו חגורת תחרה או קפלים עדינים.

בדים לשמלות כלה לגבוהות

שמלות כלה לנשים גבוהות מעוצבות בדרך כלל עם בדים זורמים, כמו סאטן, משי או שיפון, שמדגישים את הקוים הטבעיים של הגוף. כמו כן, מומלץ להימנע מדקורציות עמוסות והדפסים גדולים מכוון שהם עלולים לקצר וויזואלית את הסילואט ולהסתיר את היופי הטבעי של הכלה. במקום עיטורים בולטים ומעמיסים, כדאי לקשט את השמלה באמצעות תחרה או רקמה במראה קליל ומעודן.

 

שמלות כלה לנשים גבוהות

שרוולים ומחשופים

עוד אלמנטים שיכולים לסייע באיזון הפרופורציות הינם מחשוף ושרוולים. מחשוף, כאשר מעוצב נכון, בעומק וצורה שמתאימים למבנה הגוף, יוצר נקודת פוקוס ומושך את תשומת הלב כלפי מעלה, לפלג הגוף העליון. גם השרוולים, במיוחד אם הם מעוצבים באורך וצורה לא סטנדרטיים, יוצרים עניין וויזואלי בקו הכתפיים. גם כתפיים או גב חשופים בדרך כלל מחמיאים לנשים גבוהות בעלות מבנה גוף פרופורציונלי משום שהם מושכים עין לחלק העליון של הגוף.

אורך ונפח שמלת כלה

כשמדובר באורך החצאית, לנשים גבוהות יש דווקא יתרון לא מבוטל. למעשה, אפשר לזרום על כל אורך – ממיני קצרצר, דרך מידי הקלאסי ועד למקסי המשתפל על הרצפה. יחד עם זאת,  אם את אוהבת מראה קלאסי, המעצבים ממליצים לך לבחור בשמלה באורך ריצפה עם שובל מלכותי שמחמיא לסילואט הגבוה ומעניק לו לוק אקסטרה אלגנטי. אולם, אם את מעדיפה טאצ’ מודרני שובר מוסכמות, בחרי בחצאית באורך א סימטרי, שתוסף “טוויסט” וויזואלי מפתיע וגם תחשוף את הרגליך הארוכות. 

בתכנון הנפח של החצאית, מומלץ להימנע מהגזמות.  בעוד שחצאית נפוחה במידה עשויה להחמיא לגובה, השכבות המוגזמות כמו בשמלות נשף או גזרת בלרינה יגרמו לכלה גבוהה להיראות גדולה ומסורבלת.

אביזרים מהווים חלק חשוב ביצירת מראה מנצח. כדי להדגיש את הסילואט, בחרי בעגילים ארוכים, ענק שמדגיש את המחשוף, שובל ארוך או שאל שמכסה את הכתפיים. 

צרי קשר עם מעצבת שמלות כלה ברעננה

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button