שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

איזו גזרת שמלת כלה מתאימה לי?

שמלת הכלה המושלמת שמתאימה בדיוק בשבילך, איך להתאים את השמלה למבנה הגוף שלך

מה הוא החלק החשוב ביותר בכל חתונה? ובכן, לשאלה זאת יש מגוון תשובות, תלוי את מי שואלים. אם למשל תפנו את השאלה לאורחי החתונה, או לחתן, או לקרובי המשפחה של הזוג המתחתן, סביר להניח שהם יציינו בתשובותיהם את ענייני האוכל, המוזיקה, האולם, האווירה. אך אם העונה לסקר היא במקרה הכלה, התשובה הכנה היחידה והחד משמעית שתקבלו תהיה…  אתם בטח כבר מנחשים… כמובן, שמלת הכלה – כנראה הבגד המושקע ביותר שכל אישה תלבש אי פעם (יסלחו לנו כוכבות הוליווד ובנות האצולה הבריטיות שיחליפו אי אלו אאוטפיטים מרהיבים במהלך חייהן).

שמלות כלה למבנה גוף

שמלת הכלה שלך

 ואם כך, הרי שהחיפוש אחר השמלה המושלמת מתחיל אצל כולנו, הבנות, הרבה לפני תכנון החתונה, ואולי עוד לפני ההופעה של הנסיך המיוחל בחיינו. זוכרות כשהיינו ילדות, חלמנו על שמלת הנסיכה הקלאסית? בגיל ההתבגרות חשבנו שנראה היטב בלוק גותי ובהמשך, העדפות הלכו והתפזרו עם חילופי הטרנדים והאופנות, עד שהגיע הרגע להחליט. 

ברגע המכריע הזה, הבנו, או עוד נבין, תלוי באיזה שלב של החיים כל אחת מאיתנו נמצאת, שהחלומות לחוד והמציאות… במילים אחרות, השמלה המושלמת שלכן היא  לא זאת שתפסה את העין בקטלוג נחשב, אלא זאת שמתאימה למבנה הגוף שלך, יושבת עליך כמו כפפה ליד, מחמיאה למה שצריך להחמיא לו ומסתירה ומטשטשת את כל השאר.

עכשיו, אחרי שגילינו לכן מהו המפתח להצלחה, הגיע זמן להתעמק בפרטים. הנה מה שנעשה: בשורות הבאות תמצאו הגדרות של מבנה הגוף הנשי  סביר להניח שתזהו את הסוג הפרטי שלכן בקלות רבה. כל מה שנשאר לכן, זה לחפש את הגזרה הנכונה ולהנות מהתוצאה המושלמת.

התאמת שמלת כלה למבנה גוף

מבנה גוף אגסי

גוף בצורת אגס מתאפיין במבנה בו האגן והירכיים רחבות יותר מהכתפיים והחזה. שמלת הכלה הנכונה למבנה הגוף הזה היא זאת שתאזן את הפרופורציות. גזרות בסגנון A סטרפלס עם מחשוף עמוק עושות פלאים עבור כלות בעלות מבנה גוף אגסי, מכוון שהן צמודות באזור הירכיים ומדגישות את החזה והמותניים. חשוב להימנע משמלות עם עיטורים מוגזמים סביב אזור הירכיים כדי לא להוסיף נפח לאזור הבעייתי. במקום זאת, התמקדו בהדגשת פלג הגוף העליון עם קישוטים עדינים מתחרה או חרוזים. 

מבנה גוף תפוחי

במבנה גוף בצורת תפוח רוב המשקל מרוכז סביב החלק האמצעי, כלומר באזור הבטן. לנשים עם מבנה תפוחי יש כתפיים רחבות וחזה גדול, אותו מומלץ להדגיש כדי לאזן את הסילואט ולחדד את קו המותניים באמצעות שמלה בסגנון אמפייר. אמפייר, תפורה מבדים רכים וזורמים, עם קו מותן גבוה, חצאית ארוכה עם נפח ומחשוף נדיב בצורת V תעצב את המותניים, תצמצם ויזואלית את אזור הבטן, תעביר את הפוקוס לחלק עליון של הגוף ותאריך את הסילואט.

מבנה גוף שעון חול

צורת שעון החול מאופיינת במותן מוגדר היטב ובקימורים מאוזנים בחלק העליון והתחתון. כלות עם מבנה שעון חול הן ברות מזל שכן הן יכולות לבחור בין מגוון רחב של גזרות לשמלות כלה. אך אם את, בעלת גוף בצורת שעון החול, רוצה להפיל את האורחים שלך מהרגליים עם לוק מטריף, יש לך רק אופציה אחת – גזרת  בת הים (עם תוספת מחשוף עמוק וחושני), המחבקת את הקימורים ומדגישה את קו המותניים.

שמלת כלה שיקית

מבנה גוף מלבני

בצורת הגוף המלבנית, החזה, המותניים והירכיים פחות או יותר שווים בהיקפים. המטרה היא ליצור אשליה של קימורים ולעצב קו נשי, רך ואלגנטי. שמלת נשף או גזרת A יעשו את העבודה, ייצרו סילואט מוארך עם קו מותן מוגדר היטב. אם את פחות מתחברת לסגנון הקלאסי, תוכלי לנסות גזרה אחרת, בתנאי שהיא מתחמת היטב את קו המותן לאיזון פרופורציות.

מבנה גוף משולש הפוך

במבנה גוף משולש הפוך הכתפיים רחבות יותר מהמותניים והירכיים. כדי ליצור לוק הרמוני, יש לצמצם ויזואלית את החלק העליון להעניק נפח לחלק גוף התחתון. שמלת כלה מושלמת למבנה גוף זה היא זאת שיש לה חצאית מלאה, מתנפחת, שופעת אלמנטים דקורטיביים ומורכבים. חצאית כזאת מושכת את הפוקוס ויוצרת פרופורציות מאוזנות.

 

צרי קשר עם מעצבת שמלות כלה ברעננה

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button