שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה נוחות

מה זה אומר – שמלת כלה נוחה? כיצד ניתן לבדוק שנוח לך בשמלת הכלה ועל אילו דברים יש לשים לב כדי להבטיח נוחות מרבית לאורך כל אירוע החתונה.

קלאסית, כפרית, בסגנון וינטאג’, בוהו שיק או אורבני – לא משנה איזה עיצוב של שמלת כלה בחרת, העיקר שהיא תהיה נוחה לך. כשזה מגיע לשמלות כלה אפשר להתווכח על כל דבר. אם תבקשי לקבל משוב על השמלה שבחרת תגלי דעות רבות ולעתים גם סותרות על עיצובה של השמלה, האם הגזרה מחמיאה לך והאם היא באופנה.

החלק הקשה שבבחירת שמלת הכלה הוא אינספור ההתלבטויות וההחלטות הקשות אשר לפעמים כרוכות בוויתורים על חלק מהחלומות. ואילו על דבר אחד אסור לך לוותר והוא הנוחות של שמלת הכלה. אז איך בודקים האם שמלת הכלה היא נוחה?

שמלת כלה עם מחשוף

איזו גזרה הכי נוחה?

לא קיימת כמובן גזרה אחת שהיא נוחה לכולם. הנוחות היא פועל יוצא של מבנה הגוף של הכלה.

שמלת כלה צמודה

שמלות כלה צמודות מדגישות את קימורי הכלה ומחמיאות גם לכלות המלאות. הן אלגנטיות וחושניות ואילו כדאי לשים לב לנוחות. שמלה צמודה צריכה להיות אלסטית מספיק כדי לאפשר לכלה לנוע בחופשיות, לא ללחוץ מדי על הגוף ולהתאים באופן מושלם למידותיה של הכלה. ישנן נשים שלא מרגישות בנוח עם שמלת כלה צמודה כיוון שהיא עלולה להדגיש את המקומות הרגישים בגוף, למשל להבליט את הבטן או אגן רחב במיוחד. כלות כאלה ירגישו הרבה יותר משוחררות ושלבות בשמלת כלה בגזרת A או שמלת אמפייר הזורמת בחופשיות. פתרון נוסף לעניין הוא בחירת גזרת בת הים המתרחבת מאזור הברך ויוצרת איזון לחלקים הבולטים יתר על המידה.

שמלות כלה סטרפלס

ישנן שמלות כלה אשר דורשות משנה זהירות ובדיקה נוספת. אם למשל ברצונך להתהדר בשמלת כלה סטרפלס חושנית ואלגנטית כדאי לשים לב לתמיכה שהיא מעניקה לחזה, במיוחד עם הנך בעלת חזה גדול. התסריט הגרוע מכל הוא למצוא את עצמך דואגת במהלך כל החתונה שהמחוך לא יירד נמוך מדי או מושכת בחלק העליון של השמלה בכל מספר דקות.

מחשופים עמוקים

מחשוף עמוק מוסיף נשיות ואלמנט של פיתוי לכל שמלת כלה. כדי שתרגישי בנוח וודאי שהוא יושב עליך טוב, מתאים לגודל החזה, סוגר את מה שצריך בצורה בטוחה. חזה קטן יכול להוות מגבלה מסוימת במחשופים העמוקים והפתוחים מדי שעלולים לגרום לאי נוחות.

אורך השמלה

שני היבטים בחשוב להדגיש בעניין אורך השמלה. האחד מתייחס לשאלה “כמה ארוכה צריכה להיות שמלת הכלה”? רוב הכלות בוחרות בשמלות כלה ארוכות במראה נסיכותי. אולם גם לארוך יש מידתיות. יש לוודא שהשמלה מותאמת באופן אופטימלי לגובה הכלה ולקחת בחשבון את גובה הנעליים שהיא הולכת לנעול בחתונה (רצוי אף למדוד את הכל יחד). לא חסרים סיפורי נפילות של כלות שלבשו שמלה ארוכה ומסורבלת, וגם לא מעט שמלות חוזרות קרועות בחלקן התחתון ברוב שדרכו עליהן.

שמלות כלה רבות כוללות שובל מלכותי שמאריך את המראה והופך אותו לאלגנטי במיוחד ואצילי. חשוב שתבדקי כיצד את מצליחה לזוז עם השובל ולוודא שהוא אינו מקשה עליך בהליכה. יש כמובן גם האפשרות ללבוש את השובל לקבלת הפנים והחופה ולוותר עליו בריקודים.

ההיבט האחר חשוב עבור הכלות שבוחרות בשמלת כלה קצרה שחושפת את הרגליים או שמלת כלה עם שסע גדול בחצאית. אין ספק שרגליים חשופות זה יפה וסקסי. ואילו אם את לא רגילה ללכת עם חצאית קצרה ביומיום ייתכן כי לא תרגישי בנוח גם בחתונה. וכמובן אופציה זו שמורה לכלות בעלות מבנה רגליים שמאפשר חשיפה וגם אורך החצאית צריך לשמור על הטעם הטוב.

מחוך

מחוך הוא חלק בלתי נפרד משמלות כלה רבות. גם אם לא רואים אותו בחוץ הוא לעתים קרובות נמצא שם, בחלק הפנימי של השמלה, שומר על גזרתך ומחטב אותה. מטרה מאוד חשובה! אבל חשוב שלא יהיה הדוק מדי ולא יפריע לך לנשום.

בדי שמלת הכלה

עכשיו אחרי שבדקנו את הגזרות השונות הגיע הזמן להתייחס לדבר לא פחות חשוב והוא מהם הבדים שמהם תפורה שמלת הכלה. הבדים נמצאים במגע ישיר עם העור שלנו ויש להם תפקיד מכריע בכל הקשור לנוחות השמלה. מספיקה פיסת תחרה שמרגישה לנו גסה ושורטת או תפר מגרד אחד בשביל לגרום לתחושת אי נוחות מתמשכת ומציקה במהלך כל אירוע החתונה. אחד התפקידים החשובים ביותר של המדידות הוא לא רק לראות את היופי שבמראה אלא גם להרגיש את השמלה, לחוש כל פרט ופרט שבה, איך הוא נוגע בנו ואיזו הרגשה זה עושה לנו.

התאמה למזג האוויר

לבדי שמלת הכלה קשר חזק מאוד לתקופה וסביבה שבה תיערך החתונה. האם זו חתונת חורף או קיץ? האם האירוע מתוכנן בחוץ או באולם ממוזג? אם מדובר בחתונת קיץ חשוב מאוד לבחור בבדים נושמים שיהפכו את שמלת הכלה לקלילה ואוורירית ולא יגרמו לך להזיע. לעומת זאת כדאי לבחור בשמלת כלה העשויה בדים אטומים וצפופים יותר לחתונה בחודשי החורף הקרים.

שמלת כלה מסורתית

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button