שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה עם שסע

שמלות כלה עם שסע לעולם לא יוצאות מהאופנה וייתכן שגם את, בדומה לרבות אחרות, מתכננת ללבוש אחת כזאת ליום חתונתך. ובכן, ההחלטה שלך בהחלט מוצדקת: שמלות כלה עם שסע מחמיאות לכל מבנה הגוף, ומעניקות לסילואט שיק, אלגנטיות וסקס אפיל. השסע יכול להפוך שמלה פשוטה ומשעממת למלאת כריזמה, דרמה ומקוריות, ולהעניק לכלה שלובשת אותה נוכחות מרשימה, בלתי נשכחת. החיתוך האלגנטי בחצאית ייראה מושלם כאשר תופיעי על רחבת הריקודים, וזאת מכיוון שהשסע בחצאית יוצרת מעין תחושה של זרימה בזמן התנועה. 

שמלת כלה עם שסע 

סגנונות שמלות כלה עם שסע

לרשותן של הכלות המודרניות – מגוון רב של דגמי שמלות שסע, ביניהם גזרות מיני, מידי ומקסי, עם שרוול ארוך, כתפיות או סטרפלס, תפורות מבדים דקיקים או עבים, עם או בלי קישוטים ופייטים, עם חצאית צמודה או מתרחבת. למעשה, שסע יכול להתאים לעיצוב של שמלת כלה כמעט בכל סגנון; מגזרות הקלאסיות, כמו אלה המעוצבות במראה בת הים הקטנה, קצפת או סילואט A, ועד לאלה שמציגות גזרות מודרניות ומקוריות, כמו למשל חליפת שני חלקים (עם חצאית וחולצה נפרדות), טוניקה, שמלת בוהו אופנתית או שמלה במראה רטרו ללא קו מותן מודגש.

עיצוב השסע בשמלת כלה

השסע הקלאסי בנוי בקו ישר מגובה האגן בצידה של החצאית, אך בדגמים הלא סטנדרטיים של שמלות כלה השסע לעיתים קרובות מעוצב בצורה אחרת. החיתוך יכול להתחיל בקו המותן, או לחלופין, מאורך הברכיים, ולהופיע בקדמת החצאית או דווקא מאחורה. דגמים מקוריים של שמלות כלה יכולים לכלול  שסע הנפתח בקו אלכסוני, מלווה בכפלי בד, או מעל שכבת בד נוספת, או אפילו שני שסעים – משני צדדי החצאית.

כך למשל, שמלות בגזרה צמודה, העוטפות את הגוף באופן מלא, כמו בגזרות בודיקון או עיפרון, או שמלות עם שובל ארוך, מעוצבות לרוב עם שסע מקדימה או מאחורה, אך לא בצד. לעומת זאת, שסע ישר שנחתך בצידה של החצאית מתאים לשמלות עם מחוך ומחשוף בצורת V, בגזרה קלאסית בסגנון רומנטי.

למעשה, סגנון השסע משפיע על המראה של השמלה כולה ועל המסר העיצובי שהיא משדרת. כך למשל, שסע בשמלת כלה ארוכה בסגנון בת הים הקטנה יצור מראה קלאסי על זמני, שסע שנפתח מקו הברכיים יהפוך את הלוק שלך לצנוע ומאופק, בעד שחיתוך שובב בשמלת רטרו קצרצרה יוסיף תדר של תעוזה ואומץ שובר מוסכמות. 

שמלות כלה עם שסע

כיצד לבחור שמלת כלה עם שסע

כאשר האפשרויות כה רבות, מסע החיפוש אחר השמלה המושלמת עלול להפוך למשימה מאתגרת ולדרוש ממך סבלנות ואורך רוח. יש לזכור כי לא כל דגם של שמלת כלה עם שסע, גם אם הוא נראה מדהים על דוגמנית בקטלוג, יעשה חסד למבנה גופך הייחודי. לכן,  כדי ששמלתך תגרום לך להפוך למסמר הערב באירוע החתונה, תצטרכי לבחון את נתונייך הפיזיים ולהכיר את מבנה גופך. השמלה המושלמת עבורך היא זאת שתתאים באופן מדויק לאופי, לסגנון וכמובן למאפיינים הספציפיים של גופך.

כך לדוגמה, שמלת שסע קלאסית – בעלת חיתוך עמוק מקו המותן לכל אורך החצאית, לא בהכרח תהיה הבחירה המושלמת עבורך, אם לא התברכת ברגליים אורכות כמו של דוגמנית מסלול.

יחד עם זאת, את לא חייבת לוותר על רצונך ללבוש שמלת כלה עם שסע רק כי דגם מסוים, גם אם הוא זה שתמיד חלמת עליו, אינו “מתלבש” עליך בצורה מושלמת. במקום זאת, נסי להתמקד בדגמים שמתאימים לך יותר. למשל, אם את נמוכה או בעלת משקל עודף או אגן רחב, ייתכן כי יחמיא לך דגם שמעוצב בחצאית רחבה ושסע הנמוך, הנפתח מגובה הברך. או, לחלופין, יכול להיות שהשמלה שתרצי ללבוש לחתונה תיראה מדהים אם תעוצב עם שני שסעים, משני צדדי החצאית, או עם שסע שנפתח דווקא מהגב של החצאית ולא בחזית. 

שמלת כלה סקסית עם שסע

מה עוד צריך לדעת על שמלות כלה עם שסע?

כדי להפוך את שמלת השסע שלך למוצלחת במיוחד ולקצור מחמאות ביום חתונתך, יש להקפיד על כמה כללי אופנה בסיסיים:

להשגת לוק אלגנטי בטעם גבוה, וותרי על שסע ארוך ופתוח בהגזמה. אם בכל זאת החלטת להתהדר בשסע שחושף את הרגל באופן מלא, הקטיני את המחשוף. בין אם השסע שלך ארוך וחשוף ובין אם מרומז וקצרצר, השקיעי בנעליים; בחרי בזוג סטילטו מרשים או בנעלי סירה אלגנטיות. זכרי השילוב של שסע וגרביים עלול להיראות זול ולפגוע בהופעתך, לכן מומלץ לוותר עליהן.  

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button