שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה מקוריות

עבור רוב הנשים הבחירה של שמלת הכלה לחתונה מסתכמת באופציה קלאסית במספר מצומצם של ווריאציות. אולם כיום ישנן כלות המוכנות לוותר על עיצובי שמלת הכלה המוכרים היטב ולתת עדיפות ללוק מקורי, שונה ויצירתי. רבות מהן אינן מרגישות צורך לשבור מוסמכות ולעשות פרובוקציות. עבורן, מספיק להוסיף לעיצוב של השמלה תוספת מפתיעה בודדת והן כבר מרגישות מיוחדות. 

כלות נועזות באמת עשויות להציג בפני אורחי החתונה שמלה (או חליפת שני חלקים – עם חצאית ואו מכנסיים) במראה שונה לחלוטין מהמקובל, עם גזרה, צבע, בדים או קישוטים מקוריים ומפתיעים. מובן מאליו שהבחירה בשמלת כלה לגמרי “מחוץ לקופסה” מתאימה רק לנשים עם אופי חזק ואמיץ וסגנון ייחודי, שנהנות למשוך תשומת הלב של הסביבה.

שמלות כלה מקוריות

 

מה הופך שמלת כלה למקורית?

מחפשת רעיונות לשמלת כלה מקורית? הנה כמה המלצות של המעצבים שיעזרו לך לעצב את האאוטפיט החגיגי באופן מושלם.

צבע שמלת כלה

הדרך הפשוטה ביותר להפוך שמלת כלה קלאסית למיוחדת היא לוותר על הלבן למען צבע אחר – רגוע או נועז, בהתאם לרצונך. כך למשל, אם כל מה שאת מבקשת זה שינוי עיצובי עדין ולא בוטה מדי, לכי על גווני פסטל בהירים, כמו קרם שמנת, בז’ או שנהב. אפשרות נוספת היא לבחור בבד בגוון חיוור של תכלת, צהוב או וורוד. אך אם מתחשק לך להכין הפתעה אמיתית לאורחיך בחתונה ואת לא מפחדת להעיז תוכלי לבחור כל צבע דומיננטי ועוצמתי שאת אוהבת, בתנאי שהוא מחמיא לעור פניך. אם כל זה לא מספיק, אפשר להתרחק מהנורמה אפילו עוד יותר ולבחור בשניים או שלושה גוונים שונים, המשתלבים יחד בשכבות בדים או בהדפסים תלת מימדים.

גזרה ולא רק

כדי שהלוק החגיגי שלך יהיה מיוחד באמת, מומלץ לא להסתפק רק בשינויים בצבע אלא גם לבחור בגזרה לא סטנדרטית. כך למשל את השמלה המסורתית אפשר להחליף באוברול לבן אופנתי, חליפת מכנסיים אולטרה מודרנית או חולצה וחצאית כפרית במראה לא פורמלי, המתאים במיוחד לחתונת חוף.

גם אם את לא מוכנה לוותר על הגזרת הקלאסית של שמלת כלה, אין זה אומר שהאפשרויות שלך מוגבלות. כך למשל אם את נמנית עם חובבות רטרו ולא חוששת לחשוף את הרגליים במלוא אורכן, שמלת כלה צמודה מיני בהשראת שנות ה-20 של המאה הקודמת עם פייטים, נוצות, פרנזים, ללא קו מותן מודגש תהפוך אותך לכוכבת הוליוודית ברוח של פעם. לכלות בסטייל אלטרנטיבי מומלץ לעצב את שמלתן בסגנון בוהמייני קליל, זורם, רומנטי ולא מחייב.

דרך נוספת להפוך את השמלה לאחת והיחידה היא להפליג עם הדימיון אל עולם האגדות. מוטיבים קסומים ושמלות כלה פייתיות הפכו לאחרונה לטרנד אהוב שמאפשר לקחת את עיצוב השמלה רחוק. כתפיות נופלות, שרוולים המזכירים כנפיים, שכבות של בדים שקופים סופר קלילים, אבקת הקסמים של הנצנצים ובדים מבריקים, שילוב של פרחים צבעוניים, והרבה, אפליקציות בהשראת הטבע, גזרות אסימטריות של חצאית, ארוכה, מידי או אף קצרה, אפשר עם שסע או מספר חיתוכים – הכל הולך. דמייני את הפיה שלך, יש רק אחת כזאת.

שמלת כלה מקורית

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button