שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

תפירת שמלת כלה

כלות רבות מדמיינות לא פעם את שמלת הכלה אשר מעוצבת ותפורה בקפידה ומיועדת רק להן ושתלבשנה ביומן הגדול.  עבור כלה שחשוב לה להיות ייחודית ומקורית, עם שמלה מלאת סטייל, המותאמת בדיוק למבנה גופה והעונה על כל דרישותיה העיצוביות, בחירה בשמלה בתפירה אישית ממעצב/ת שמלות כלה היא הפתרון המושלם.

כלה המחליטה להשקיע יותר מהכלה הממוצעת ולבחור באופציה של שמלה בתפירה אישית, חשוב שתיקח בחשבון את ההמלצות הבאות:

תפירת שמלות כלה

זמן התהליך

יש לקחת בחשבון שתהליך תפירת שמלה כלה אישית הוא בדרך כלל ארוך ועלול לקחת שבועות ואף מספר חודשים, מאחר והוא כולל תכנון, בחירת בדים, מדידות, שינויים והתאמות. לכן חשוב להגיע לתהליך סבלניים ועם אורך רוח. כמו כן, עקב מורכבות התהליך, אופציה זו לא מתאימה לכלה המתכננת חתונת בזק.

בחירת מעצב/ת

עיצוב ותפירת שמלה כלה אינו עניין של מה בכך. על השמלה להתאים באופן מושלם למבנה גוף הכלה, להיות נוחה וליצור את המראה השיקי הנכון. לכן חשוב לבחור במעצבת שמלות כלה מנוסה, יצירתית ומוכשרת, ולא פחות מזה, בעלת יכולות טכניות וקפדניות בביצוע התפירה.

בחירת סגנון השמלה

כדאי להתמקד בסגנון עיצובי ממוקד ובעל מוטיב מרכזי אחד. יש לבחור בסגנון וגזרה שהכי מחמיאים למבנה גוף הכלה, וכן מתאימים לאווירת החתונה (לדוגמא, סגנון קיצי לחתונת קיץ או לבחירה בסגנון צנוע במידה ומדובר בחתונה מסורתית). וחשוב לא פחות, לבחור בסגנון שמלת כלה שיאפשר יכולת תנועה נוחה לאורך כל יום האירוע, גם בזמן הצילומים והחופה וגם בזמן הריקודים הממושכים לתוך הלילה, לכן כדאי לשים לב לזה במהלך המדידות.

השראות עיצוביות

טרם המפגש הראשוני עם המעצב/ת, מומלץ לקבל רעיונות והשראות עיצוביות מקטלוגים שונים של מעצבי שמלות, ולהגיע למפגש הראשוני עם תמונות של דגמי שמלות כלה העונות על דרישות העיצוביות המבוקשות. יחד עם זאת חשוב להיות פתוחים לשינויים במהלך העיצוב ולאפשרות שהחזון הראשוני לשמלה ישתנה במהלך התהליך.

מעצבת שמלות כלה

שותפות בתהליך

מומלץ לקחת חלק פעיל בתהליך העיצוב, בבחירת הבדים והעיטורים של השמלה וכן בבחירת אביזרים נלווים כגון ההינומה. זה מאפשר בקרה טובה יותר על טווחי המחיר של השמלה וכן נותן תמונה טובה יותר לגבי אפשרויות הסגנוניות ותהליך העיצובי. כמו כן, במידה ועולות שאלות או חששות במהלך התהליך, חשוב לשתף בהן את המעצב/ת ולהביע את הדעה כדי לא לאבד את הטעם האישי, וחשוב יותר, ליהנות מהתהליך.

בחירת מלווה

לא כדאי לעבור את התהליך לבד אלא לשלב בו אימא, אחות, חברה טובה או דמות אחרת שניתן לסמוך על דעתה. רצוי לבחור במישהי בעלת חוש אופנה מפותח, אשר לא חוששת להעביר ביקורת ולומר את האמת ואשר מוכנה לקחת חלק בתהליך הארוך והאינטנסיבי הזה.

תקציב

בחירה באופציה של תפירה אישית לרוב יקרה יותר משמלה של דגם מוכן, לכן חשוב לבחור במעצב/ת שיכולים גם להטות את המחיר על פי התקציב של הכלה ולעצב שמלת כלה במחירים שפויים.  כמו כן, מומלץ להגיע לתהליך עם הבנה לגבי האלמנטים בשמלה שעליהם לא מוכנים לוותר והאלמנטים החשובים פחות.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button