שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

מדריך סגנונות של שמלות כלה

לכל אחת מאיתנו יש בדרך כלל בראש תמונה של שמלת הכלה שבה היא רוצה בסופו של דבר לפסוע אל החופה. בדרך כלל השמלה הזו מתכתבת עם הסגנון שאנחנו הכי אוהבות והכי מתחברות אליו. למי מכן שעדיין לא בטוחה מהו הסגנון שהיא מעדיפה,  אספנו את הסגנונות הבולטים של שמלות כלה כיום.שמלת כלה נפוחה

שמלות כלה קלאסיות

שמלות כלה בסגנון זה הן לרוב שמלות נקיות ואלגנטיות. הן בנויות כך שפלג הגוף העליון לרוב צמוד יותר לגוף ושומר על מראה נקי ללא קישוטים מוגזמים או שרוולים מנופחים. החלק התחתון לרוב בגזרת A שנמשכת עד לקו הרצפה. המראה הזה מתכתב עם אותן שמלות שאנחנו רואות על השטיח האדום בהוליווד, אך הפעם בגרסה חגיגית יותר.

הדגש בעיצוב שמלות כלה קלאסיות הוא על מראה מחטב ונינוח, שיכול להשתנות מעט משמלה לשמלה. אפשר לשלב פנינים, אבני חן עדינות או תחרה – התוספות הקלאסיות למראה ולרוב צבע הבד הוא לבן.

שמלות כלה וינטאג’

בשנים האחרונות אנחנו חוות חזרה אל העבר. הגזרות הישנות משנות השלושים, הארבעים, החמישים, השישים והשבעים חוזרות לאופנה ואנחנו עושות הכל כדי לסגל לעצמנו את הסגנון התקופתי.

שמלות כלה וינטאג’ נותנות תחושה של חזרה אל העבר מבלי להתפשר על איכות הבד ועם נגיעות מודרניות. כך למשל ניתן לבחור שמלות עם שרוולי תחרה עדינים או חצאית קצרה בגזרת קוקטייל שמזכירה את שנות השלושים של המאה הקודמת. לחילופין, אפשר לבחור בגזרה חופשית ולא צמודה לגוף, שמתכתבת עם שמלות משנות השישים והשבעים.

שמלות אלו מחמיאות לבנות במידות שונות ובעיקר מלאות באופי ובאישיות, כאשר כל אחת בוחרת לה שמלה שמתכתבת עם הסגנון של תקופה אהובה.

שמלות כלה נפוחות

בארצות הברית קוראים להן שמלות עוגת קצפת, הן נשפכות, בנויות לרוב עם מספר שכבות של חצאית או עם קרינולינה שיוצרת נפח בחלק התחתון של השמלה ולעיתים גם השרוולים מקבלים נפח. לרוב השמלה מאוזנת עם מחוך צמוד ומחטב, שיוצר איזון בין מראה נפוח למחוטב.

שמלות נפוחות יכולות להיות בעלות שכבה עליונה העשויה מתחרה, לעיתים משולבות בהן אבני חן או פנינים ולעיתים במראה נקי ואלגנטי בלי תוספות חגיגיות.

שמלות כלה צנועות

שמלות כלה במראה צנוע משלבות בדרך כלל בין הגזרה הקלאסית לבין מראה סגור יותר. המחשוף פחות עמוק ולעיתים מבוטל לחלוטין כך שכל איזור הצוואר מכוסה בבד והידיים מכוסות גם כן בשרוולים ארוכים. שמלות כלה צנועות מתאימות לכלות שומרות מסורת אך גם לחילוניות המעוניינות לשמור על מראה צנוע במהלך טקס החופה.

גם על גבי שמלות הכלה הצנועות ניתן לשלב עיטורי תחרה, אבני חן, פנינים או כל קישוט אחר שיעשיר את מראה השמלה או לחילופין להחליט על מראה נקי ואלגנטי ללא עיטורים מיוחדים.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button