שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

אקססוריז לשמלות כלה

שמלת הכלה היא הבסיס להופעה כולה אבל האקססוריז והאיפור, עיצוב השיער והנעליים מספקים נגיעות מעניינות, שמעשירות את המראה ויוצרות משהו יותר אינדיבידואלי ואישי. לכל שמלת כלה האקססוריז המתאימים לה וצריך להשקיע לא מעט מחשבה בבחירת האביזרים הנכונים מתוך ההצע הגדול כל כך שיש כיום.אקססוריז לכלה

קבלי כמה עצות לשילובים לפי סוג השמלה:

שמלה בעלת פרטים מודגשים: שמלת כלה בעלת פרטים מודגשים כמו אבני חן, פנינים, כיווצים שונים, תחרה ועוד אלמנטים בולטים ומורכבים אינה זקוקה לתוספות מיוחדות. במקרה זה כדאי להמעיט בתכשיטים ולהתמקד בעגילים עדינים צמודים לאוזן. עיצוב שמלת כלה במראה עמוס פרטים מכתיב שהשמלה היא זו שתעמוד במרכז וכל תוספת או אביזר יהיו מוגזמים מדי.
בגזרת השיער, כדאי לבחור בסיכות עדינות שלא נראות לעין או בסיכה או מסרקייה עם עיטור עדין מאד, שיחמיא למה שקורה על גבי השמלה. הכי טוב – לשמור על מראה נקי עם שיער אסוף ואלגנטי.

שמלה במראה תקופתי: בשנים האחרונות אנחנו חוזרות אל העבר עם שמלות כלה וינטאג’ שנותנות כבוד לגזרות משנות השלושים ועד שנות התשעים של המאה הקודמת. התאמת האביזרים צריכה להיעשות בהתאם לסגנון השמלה ולעיטורים שיש עליה. כך למשל שמלה בגזרת A כמו בשנות החמישים, תקבל שדרוג באמצעות עגילים עגולים צמודי אוזן, במראה קצת סבתאי, אבל בצבע מעודכן.

עם שמלה משוחררת בסגנון שנות השישים או השבעים אפשר לשלב שרשרת ארוכה, צמידים או עגילים ארוכים ואילו עם שמלה בסגנון ויקטוריאני, שלוקחת אותנו אחורה בהיסטוריה, תוכלי לשלב מסרקייה קלאסית ועליה פרחים עדינים.

שמלה במראה מודרני ונקי: שמלה במראה מודרני מתאפיינת בבד אחד ללא תוספות או שילובי טקסטורות. שמלה זו היא דף חלק עליו תוכלי להתאים אביזרים שונים ללא חשש. חגורה מיוחדת, תכשיטים גדולים ואפילו עם מעט צבע, נעליים צבעוניות שישברו את המראה הנקי או מסרקיה עדינה עם פנינים או אבני חן. עגילי שנדליר מודגשים ושיער אסוף, יצרו מראה אלגנטי במיוחד.

שמלת קוקטייל: יש כלות שבוחרות דווקא שמלות קצרות, בגזרה של שמלת קוקטייל, אשר מתאימות במיוחד לחתונות קטנות או חתונות שנערכות במהלך היום. שמלה כזו יכולה להשתלב נהדר עם תיק קטן או קלאץ’, עגילים תלויים על האוזן, צמיד שמחמיא לדוגמת השמלה ושרשרת עדינה. תוכלי לשלב במקום מסרקייה, כובע קטן עם הינומה צנועה, ממש כמו הליידיז שבאות למסיבות הקוקטייל באסקוט או אצל המלכה.

שמלה בגזרת אמפייר: שמלת כלה בגזרת אמפייר היא שמלה שחלקה התחתון מתחיל למעשה מקו החזה ונשפך עד לקו כפות הרגליים. היא מחמיאה במיוחד לנשים מלאות והיא מתאפיינת בתזוזה של הבד ותחושה שהבד נשפך והופך לחלק מהקסם. שמלה בסגנון אמפייר יכולה להשתלב נהדר עם תכשיטים עדינים כמו עגילים צמודים או מאורכים, צמידים עדינים על היד, מסרקייה יפה לאיסוף השיער ושרשרת חובקת את איזור הצוואר. כדאי לוותר על שרשראות נשפכות וארוכות שעלולות ליצור מראה פחות אלגנטי.

שמלה בסגנון הוליוודי: אלו הן שמלות כלה קלאסיות, לרוב צמודות לגוף בחלק העליון ומשוחררות מעט בחלק התחתון, אך עדיין חובקות את הגוף. כמו במקרה של שמלה בסגנון נקי ומודרני, גם כאן ניתן להתאים לא מעט אביזרים, משרשרת ארוכה ועד ענק חובק צוואר, עגילי שנדליר או עגילים קטנים, צמיד עדין על היד ונעליים מפתיעות בצבע קצת אחר, הכל תלוי באישיות הכלה והסגנון שהיא אוהבת.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button