שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה 2020 – טרנדים

כיצד יראו שמלות כלה 2020? מה יהיו הטרנדים החדשים של מעצבי שמלות כלה? השראות, תפיסות עיצוביות, גזרות ובדים חדשים.

לכל שנה ולכל עונת חתונות, טרנדים ואופנות משלה. לפעמים, במבט לאחור האופנה נראית לנו מיושנת או מוזרה, אך כתופעה החברתית המשפיעה שהיא, האופנה ובה הטרנדים, שוטפים גם את עולם שמלות הכלה. עובדה זאת לא ניתנת לערעור ומשאירה את הכלות הטריות של השנה לחפש ולפשפש בניהם ולהבין לאיזה מהטרנדים הן מתחברות ולאלו לא. מכיוון שהם יציפו את הסלונים וחנויות המעצבים בכל מקרה, ליקטנו לכם כמה פה כדי שהבחירה תהיה קלה יותר.

שמלת כלה 2020

פרחוניות תלת-מימדית

אמנם פרחים תמיד היו חלק מעולם החתונות ושמלות הכלה, אך הפעם הפרחוניות לא נראית כדבר שגרתי. השמלות של 2020 מציגות דפוס חוזר של פרחוניות מתפרצת ודגמי פרחים בתלת-מימד, בין אם בעדינות לאורך השמלה או באופן נועז גדול ובולט היוצר הצהרה בלתי מעורערת. הכיף הוא שכל אחת יכולה לשלב את הפרחים באופן המתאים לה.

נוצות

המילה “נוצות” תמיד שולחת את ראשנו למחוזות של נוצות הציפור הצבעוניות, אך לא, זהו המצב בשמלות הכלה הנחשקות ביותר של העונה הזו. הכוונה בנוצות היא פלומות זעירות שמזכירות ברכותן ובנראות שלהן נוצות של טווס, אם כי הן לבנות. תמיד זול יותר וקל יותר להשיג בדי שמלות כלה דמויי נוצות מאשר נוצות אמיתיות. הנוצות משלימות אפקט של ריחוף ורכות שלא ניתן להשתוות לה ובהחלט יוצרת רגע של “וואו” באירוע.

Pronovias | Bridal Spring 2020 | Barcelona Bridal Fashion Week

שכמיות

שכמיות או גלימות הן פתרון מצוין למי שלא ממש מסתדרת עם הינומה אך ממש בעד החלק הדרמטי שהיא יוצרת. לא מדובר על שכמיות קטיפה כבדות אלא על שכמיות דקות, שקופות לרוב מתחרה או טול שמכסות את הכתפיים ומשתפלות בדרמטיות לאורך השמלה. השכמה מסייעת להפריד בין החלק הרשמי של הטקס בו כלה מרגישה הכי אצילית בעולם, לבין החלק של הריקודים אשר ניתן לנתק את השכמייה מן השמלה ולהרגיש משוחררת יותר.

שמלות נשף

שמלות נשף הן לא משהו חדש בכלל, אך הנה הן חוזרות אלינו גם ב – 2020 כדי להזכיר לנו שאף פעם לא מאוחר להשתמש בלוק קלאסי ומנצח. גזרות של שמלות נשף מאופיינות בגזרת פעמון ומאפשרות לנו להגשים חלום ולהתחתן כמו הנסיכות בסרטים המצוירים. אין כלה שתלבש שמלת נשף ולא תרגש את כל האולם ברגעי הטקס ובחופה.

שמלות כלה קולקציית 2020

כתפיית כתף אחת

אחד הטרנדים הנחשקים של השנה ללא קשר לעולם החתונות הוא כתפייה יחידה. כמובן שאלו לא חדשות ובעצם עשות קאמבק מהעבר ועדיין ניתן לראות אותן בכל פינה בחודשים האחרונים בבגדי ים, חולצות ושמלות. זהו יתרון גדול מאוד בעולם שמלות הכלה שכן למזלנו, הכתפייה היחידה משתלבת באופן טבעי כמעט בכל סגנון. אז בין אם את רוצה שמחה קלאסית או מודרנית ומתקדמת כתף אחת חשופה מאפשרת את האפקט המסתורי והאצילי שאת מחפשת ביום החתונה.

בדי קרפ

הקרפ הוא בד עדין שמשלב בתוכו משי, צמר ובדים סינטטיים אחרים. אחת התכונות המעניינות של בד הקרפ (שקצת מזכיר את נייר הקרפ המוכר יותר) היא היכולת שלו להראות נוקשה ומחוספס ובכך להוסיף דרמטיות ונפח למראה. ב – 2020 הקרפ משולב יותר בשמלות צמודות וארוכות מאשר בכאלו נפוחות ומסייע להן לשמור על המראה הקלאסי.

שמלות כלה 2020

שמלות קצרות

איך נעבור את הקיץ הישראלי בלי טרנד השמלות הקצרות? השנה, השמלות הקצרות חוזרות במיוחד בשביל לאפשר לנו להוציא את הסגנון הקליל והקיצי מהארון. השמלות הקצרות מביאות מראה מרענן ושמח ופרקטיות במיוחד לחתונות אביב וקיץ. עוד יתרון נהדר הוא שהשמלות הקצרות לא מקפחות את הנעליים והרגלים שלנו ומאפשרות לנו להתגנדר ולהתפאר גם בהנעלה.

שרוולים תפוחים

השרוולים התפוחים חוזרים לאחר שהיו דומיננטיים ביותר בשנות ה – 80. אין ספק שהפעם הם באו בצורה קלאסית ורומנטית הרבה יותר. השרוולים המנופחים מגדילים את הדרמטיות והופכים כל תנועה שלך למהפנטת וסוחפת. השרוולים משתלבים נהדר עם גזרות נקיות וחלקות ובאים גם בצורה מנותקת מגוף השמלה במיוחד בשביל המתלבטות.

Theia Bridal Fall/Winter 2019/2020

חליפות

על אף המהפכנות של החליפות, בשנים האחרונות נראה שהטרנד של המרת השמלה בחליפה הגיע כדי להישאר. המודרניות שבאה עם החליפה הלבנה מאפשרת לנו לנוח בנוחות ובסטייל בחתונה ועדיין להרגיש הכי מיוחדות ומתוחכמות שאפשר. החליפות של השנה מגיעות בבדים ובגזרות שונות כאשר הפופולאריות ביותר הן לכיוון המשתפל והגדול עם בדים חלקים או תחרה.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button