שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה 2019

כלות לעתיד, היכונו. הגיע הזמן להתעדכן בטרנדים החדשים של שמלות כלה 2019.

קולקציית שמלות כלה 2019 בסטודיו אושי >

מה ילבשו הכלות של 2019? שרוולי פעמונים מלכותיים, מחשופים סקסיים שצוללים עמוק אבל גם מופיעיים לצד גזרות צנועות של קו צוואר גבוה ויקטוריאני ושרוולים ארוכים כניגוד מוחלט, חליפות כלה בעלות מראה חד כמו סכין או נגיעות רומנטיות ועדינות של גווני לבנדר אשר רק מעצימות את הלבן הטהור של שמלת הכלה – אם את מתחתנת בשנה הקרובה, כנראה שהדברים הללו ידברו אל ליבך.

Theia | Bridal Couture | Spring/Summer 2019

כפי שבזמנו שמלת הכלה של קייט מידלטון הטביעה חותם על אופנת החתונות של התקופה, גם מייגן מרקל ממש לא נשארה חייבת. השפעתה של החתונה המלכותית ניכרת בקלות בקולקציות החדשות של מעצבי שמלות כלה בינלאומיים מובילים כגון מוניק לולייר, ריביני, Theia ועוד.

המאניה המלכותית

ללא ספק החתונה המלכותית של 2018 מהווה השפעה מרכזית ומשמעותית מאוד עבור כל מה שקורה בעולם האופנה ובשמלות כלה בפרט. גזרות אציליות ארוכות או נפוחות בטעם טוב, מאופקות מעט ומשדרות יוקרה וסטייל, נזר נוצץ המעטר את ראשה של הכלה, שילובו של שובל ארוך או שכמיות שקופות למחצה המכסות את הכתפיים החשופות והחצופות – נראה שאין קולקציה חדשה אשר אינה עוסקת בשמלת הכלה כשמלה של מלכה אמתית, או לפחות נסיכה.

שמלת כלה 2019

חליפות כלה

חליפות מכנסיים במראה מדליק ושיקי, נוחות ונועזות, תפסו השנה מקום מכובד מאוד בקולקציות שמלות כלה. בניגוד לעונות הקודמות בהן חליפת כלה שימשה בעיקר בתור “שמלת כלה שניה” לחלק הפחות פורמלי של החתונה, ב-2019 חליפה או אוברול לבן הפכו לאופציה של הליבוש המרכזי שמשמש את הכלה לכל אורך האירוע, כולל קבלת הפנים, כניסת בני הזוג, טקס החופה וגם ריקודים. כל כללי המשחק של העיצוב כולל התחרות, המחוכים והמחשופים נשמרים, רק במקום החצאית יש מכנסיים אשר נותנים קונטרה לרכות ועדינות ובכך רק מאצימים את הנשיות והחושניות של מראה הכלה.

ניקיון ופשטות

חלק ניכר מקולקציות 2019 מציגות שמלות כלה קלאסיות המעוצבות בקו נקי, שקט ורגוע, ללא עומס ויזואלי של תחרות, פריטים וקישוטים. בדים חלקים ומיעוט אלמנטים מנטרלים את רעשי הרקע ומאפשרים לעסוק בעיקר, להבליט ולחזק את הרעיון המרכזי של שמלת הכלה, ומה שיותר חשוב, את דמותה של האישה שלובשת אותה.

ברוב המקרים שמלות כלה בעיצוב נקי רק נראות פשוטות, ואילו בפועל עיצובן דורש תחכום, מיקוד ובהירות של הקונספט המרכזי שמקבל על עצמו את מלוא הזרקורים, וגם היכרות והבנה עמוקה של דמות הכלה. בנוסף, כדי להיראות טוב, שמלות כלה פשוטות כביכול חייבות לעשות שימוש בבדים וחומרים איכותיים והתפירה צריכה להיות מוקפדת ביותר, ואז למרות הפשטות יתקבל מראה אצילי ואף יוקרתי.

שמלת כלה בעיצוב נקי

גווני פסטל בשמלות הכלה

הדגשים מרומזים של גוונים פסטליים עדינים הם בהחלט חידוש בשנת 2019. ואילו בראש כל הגוונים עומד צבע הלבנדר – סגול, מעט כחלחל, עדין ורומנטי ביותר.

שמלות כלה עם צווארון גבוה

נראה שגזרות העושות שימוש בצווארון גבוה או קולר הן ההמשך הטבעי של הטרנד המלכותי שהשתלט על שמלות הכלה ב-2019. המראה המתקבל הוא אצילי, ארוך ואלגנטי. שמלות כלה עם קו צוואר גבוה יכולות להוות פתרון מקסים עבור הכלות הצנועות ואילו הוא נראה מרגש במיוחד בשילוב עם אלמנטים חושניים חשופים כמו למשל שסע עמוק בחצאית, גב חשוף סקסי, או להיות להיות משולב בשמלת כלה מיני.

המחשוף צולל עוד יותר

השנה המחשופים ממשיכים לצלול עמוק יותר ויותר. קווי ה-V הטלולים של המחשוף הקדמי או האחורי שוברים שיאים חדשים של חושניות. ואילו שילובה של רשת בצבע גוף בתוך המחשוף מאפשרת להרחיק לכת לעיצובים הנועזים ביותר ועדיין לשמור על הרמה המתאימה של צניעות וטוב טעם.

שמלת כלה נפוחה

בדים מטאליים

ימי הדיסקו עושים קאמבק. שמלות כלה העשויות מבדים בעלי ברק מטאלי של כסף או זהב או משלבות אלמנטים מטאליים נוצצים, חוגגות על מסלולי התצוגה עם הרבה גלמור ושיק.

שכמיות ושובלים

כמה שיותר ארוך יותר טוב. נראה שהמעצבים התאהבו בנושא זה עוד בעונה הקודמת וממשיכים לפתח אותו גם ב-2019 בהתלהבות רבה. אם לפני זה היה לכם ספק, ברגע שתשלימי את המראה עם שובל מלכותי או שכמיה אצילית כולם ידעו בוודאות – זאת הנסיכה של הערב.

שמלת הנשף חוזרת

אחרי שנים ארוכות של גזרות ישרות, צמודות או חצאיות בקו A, שמלות כלה נפוחות של נשפים הופיעו לפתע על המסלול בחגיגיות ועצמה מלכותית. שמלות קצפת של שכבות שובבות, שמלות כלה נפוחות מעט וגם הרבה הן שוב בעניין.

קישוטים כבדים

כנגד הטרנד של שמלות כלה פשוטות בעיצוב נקי השנה מופיעה גם מגמה הפוכה של עיטורים וקישוטים כבדים. אלמנטים תלת מימדיים בעלי נפח ונוכחות, אפליקציות, פרחים, פפיונים, חריזה ופייטים לוקחים חלק ניכר בקולקציות שמלות כלה 2019.

שמלת כלה 2019

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button