שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

במקום שמלת כלה – אוברול לבן לחתונה

מי אמר שהכלה חייבת ללבוש שמלה? יותר ויותר כלות בוחרות להחליף את שמלת הכלה בחליפת מכנסיים או אוברול לבן אלגנטי וסקסי – הטרנד החם של השנה.

אוברול לבן לחתונה

בתמונה אוברול לבן לאחותה של הכלה.

נכון, הרוב המכריע של הכלות מעדיפות את הלוק המסורתי של שמלת כלה קלאסית ארוכה ביום החתונה. אולם המראה הנסיכותי אינו מהווה ברירת מחדל עבור חלק מהכלות לעתיד אשר מחפשות אחר לוק אחר, עצמתי, שיקי ואולי גם יותר פמיניסטי, ברוח התקופה של ימינו אשר מחלחלת בין היתר לתוך עולם עיצוב שמלות הכלה את המסרים של ההעצמה הנשית ושוויון בין המינים.

עבור נשים רבות הבחירה להמיר את שמלת הכלה בחליפת מכנסיים מסוגננת או אוברול לבן אלגנטי אינה נובעת מאידאולוגיה כזאת או אחרת. זו היא בעיקר הדרך שלהן להרגיש בנוח ולא לנסות להיות מישהי אחרת שהיא לא רגילה להיות. הרי אנחנו לא לובשות שמלות נשף ארוכות בחיים הרגילים, אז למה להסתבך עם החצאית הארוכה באירוע החתונה ולהוסיף לחץ ודאגה מיותרים ליום שהוא גם ככה לא פשוט?

צרי קשר עם מעצבת שמלות כלה ברעננה

נייד: 077-997-9870 – בתאום מראש

אוברול לחתונה – נוחות, אלגנטיות ושיק

מבנה האובלרול מאפשר המון גמישות עיצובית ופנטזיה מרחיקת לכת. המבנה המחובר של החלק התחנון והעליון מזכיר קצת את שמלת הכלה ומאפשר שימוש במחוכים, אלמטים של הדגשת מותן, מחשופים וגב פתוח. גם גזרת המכנס יכולה להשתנות ממבנה רחב שנראה כמעט כמו חצאית במבט הראשון ועד מראה צמוד, סקיני וחושני שיוצר צללית ארוכה ומחמיאה.

הוספה של בדי התחרה ומשחקי שקיפות ברמות שונות יכול לקחת את עיצוב האוברול למקומות של רוך ורומנטיקה, ואילו ישנן כלות שיחפשו דווקא את המראה החד של הדמות החזקה, מפתה ועצמתית, פאם פאטאל אם תרצו.

אוברול לבן יכול לשמש גם בתור שמלת כלה שניה לחלק הפחות רשמי של החתונה. הוא סופר נוח, מאפשר לכלה להרגיש חופשיה לגמרי על רחבת הריקודים ולהתמקד בהנאה נטו.

אבל יותר מכל, בחירה באוברול לבן במקום שמלת כלה לחתונה מהווה אמירה חזקה, עליזה ומגניבה. כלה הלבושה באוברול היא הדובדבן שבקצפת לאירוע מקורי ומיוחד, חתונת שישי בצהריים, חתונת בוטיק אורבנית או אירוע ייחודי בטבע. חידושים רעננים ומרד קטן במוסכמות יכולים רק להוסיף.

בואי להתייעץ עם אושי. תוכלי לבחור שמלת כלה מהקולקציות האחרונות או להזמין שמלה או אוברול בהתאמה אישית.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button