שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה 2018

שנת 2018 כבר פה, לפחות בכל הקשור לעולם האופנה ושמלות כלה בפרט. המעצבים הגדולים הציגו את הקולקציות החדשות וחשפו את מה שהכלות טרנדיות הולכות ללבוש השנה לחתונה. שרוולי פעמון גדולים, שכמיות, שימוש מרענן בפרינג’ים, גזרות חדשות וחידושים בבדי התחרה הנצחיים – אלה רק חלק מה מגמות המרגשות של שמלות כלה לשנת 2018.

שמלות כלה 2018 בסטודיו אושי >

Wedding Dress Trend Round Up | Spring Bridal Fashion Week | The Knot

שכמיות מלכותיות

מראה השכמיות שהפתיע לראשונה בסוף 2017 ממשיך ללוות את תצוגות האפנה של שנת 2018 ותופס תאוצה בענף שמלות הכלה. שכמיה קצרה קלילה עד המרפק או באורך מלא שהופכת לסוג של שובל נסיכותי, שקופה ואוורירית או מעוטרת תחרה עשירה – זה מופיע באינסוף וריאציות וצורות ומוסיף טאץ’ אצילי ומלכותי לכל שמלת כלה. ברמה הפרקטית ניתן להשתמש באלמנט השכמייה במקום שרוולון או עליונית מחממת כפתרון לחתונות חורף או ללבוש אותה לחופה כדי לקבל מראה צנוע ולהוריד בהמשך האירוע.

תחרת גיפיור

השנה שמלות כלה תחרה לא רק שלא הולכות לשום מקום, הן פה ובגדול, תרתי משמע. בדי תחרת גיפיור כבדים וצורניים בעלי דוגמאות גדולות מחורזים בפנינים ואבני חן נמצאים במרכז העניינים בשנת 2018.

שמלת כלה עם מחשוף V

הדגש השחור

נראה שהצבע הלבן אינו השולט היחיד בשמלות הכלה של 2018. סרטים, חגורות, כפפות או אביזרים לשיער או נעלי כלה בצבע שחור יוצרים דגש עליז ועניין מיוחד על רקע לבן צחור. ואם תרצו יותר מזה, גם שמלת כלה שחורה היא אופציה טרנדית השנה.

כתפיים חשופות

בדומה לשנה שעברה, שמלות כלה 2018 ממשיכות לחשוף את הכתפיים. וליו דווקא מדובר בשמלות סטרפלס. שרוולים נופלים שממשיכים את קו החזה הם אחת האפשרויות האהובות השנה. לצדם מופיעות שמלות כלה עם שרוולים ארוכים עם פתח באזור הכתפיים.

גווני הכחול הנוסטלגי

לביטוי “שמלת כלה לבנה” אין למעשה משמעות כיוון שקיים אינספור גוונים של לבן ובכל שנה המעצבים נותנים עדיפות לגוון אחר של לבן. השנה לגווני השנהב והפנינה האהובים הצטרף המראה הכחלחל העדין שמוסיף אווירה רומנטית של פעם, לעתים בצורה מאוד עדינה ומרומזת ולפעמים השימוש בצבע מקבל ביטוי דומיננטי יותר, למשל כאשר מתחת לתחרה הלבנה השקופה מבצבץ בד אטום בגוון אפור-כחול אשר יוצר עומק מבליט ומדגיש את האלמנטים הלבנים.

פנינים

הפנינים עושות קמבק, ואילו אילו הן לא הפנינים של הסבתות שלנו. שכבות אלגנטיות של שרשראות פנינים כבדות הפכו השנה לחלק בלתי נפרד משמלות כלה רבות. הן מעטרות את הצוואר, הכתפיים או הגב החשוף, משובצות במחוך או בחצאית, ומסבות לכלה מראה יוקרתי ואצילי.

שמלת כלה רומנטית

פתח צוואר גבוה

הניסיון להדגיש את קו הצוואר ניכר בקולקציות שמלות כלה של שנת 2018 אצל מעצבים רבים. הדבר בא לידי ביטוי בגזרות עם קו פתח צוואר גבוה שהחליפו את המחשופים או פריטי תחרה ושרשראות שיצרו אשליה של קולר או מדגישות את הצוואר.

פפיון ענק

זוכרים אותו מהעונה הקודמת? ב-2018 הוא הפך לגדול ונועז עוד יותר, סלל את כל הדרך מאביזר קטן וחמוד לנושא העיקרי של שמלת הכלה. סרטי בד גדולים הקשורים בצורת פפיון מופיעים בכל מקום על שמלות הכלה שנה. הם מקשטים את השרוולים והמכפלות, מדגישים את המותן מתחת למחוך או מופיעים מאחור כפרפר ענק כמעין סרט אריזה של מתנה יוקרתית.

אורך שמלת הכלה

לצד שמלות הכלה הארוכות המסורתיות בשנת 2018 צצו שמלות כלה באורך מידי שחושפות את הרגליים מתחת לברך ברוח וינטאג’ של פעם. גם שמלות כלה מיני סקסיות קיבלו את מקום הכבוד כמו בכל שנה.

Pronovias Fashion Show 2018 Official Video

מכנסי כלה במקום שמלת כלה

השנה כלות נועזות ואמיצות אשר מחפשות אחר לוק ייחודי ומגניב יכולות בהחלט לבחור בחליפה או אוברול מכנסים שיחליף את שמלת הכלה. עיצובים מיוחדים של חליפות מכנס לבנות לכלה הפכו לחלק מקולקציות שמלות כלה רבות של שנת 2018.

פרינג’ים

על שמלות כלה ארוכות או קצרות, מחוברים במותן, מכפלת או שרוולים – הם מוסיפים תנועה, קלילות, אווריריות ורוח שובבה. פרינג’ים לוקחים השראה מתחילת המאה העשרים וחוזרים היום לאופנה עם הרבה רומנטיות וזוהר.

רקמת פרחים

רקמות תלת ממדיות של פרחים מככבות בשמלות כלה כבר מספר עונות והטרנד נשאר עדכני גם ב-2018. לפעמים פרחים קטנים מכסים את כל השמלה, שמלות כלה אחרות כוללות פרחים גדולים מאוד שיוצרים ניגודיות עם בדים חלקים ונקיים. לעתים רקמת הפרחים נעשית על בדי רשת שקופים כך שנוצרת האשליה שהם מרחפים האוויר על גוף הכלה.

כפפות

הכפפות הלבנות הן אחד הטרנדים החדשים של שמלות כלה 2018. כפפות קצרות שמכסות רק את כף היד או כאילה שמגיעות עד המרפק, עשויות בד טול שקוף, תחרה או בד אטום – מה שבטוח, הן הופכות את הכלה ללידי אמתית.

שמלת כלה גב תחרה

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button