שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה לחורף

החורף הוא אמנם לא עונת החתונות הרשמית אבל הוא ללא ספק זמן טוב להתחתן. תחשבי על היתרונות: הרבה פחות חם ולח בחוץ והסיכוי שהאיפור יימרח לך שוב ושוב ביום החתונה נמוך יותר. הגשם והאווירה האפורה בחוץ יכולים לתרום לא מעט לתחושה הרומנטית ותמונות החתונה בשקיעה החורפית, שהיא, תרשו לי להודות, הרבה יותר רומנטית מהשקיעה הקיצית, ייראו פשוט נפלא.

עיצוב ובחירה של שמלות כלה לחורף יכול להיות מאתגר מעט יותר משמלות קיץ, אבל האפשרויות הן גדולות ומגוונות בדיוק כמו בעונה החמה. אילו שמלות כלה מתאימות לתקופת החורף ולמה צריך לשים לב? הנה כמה טיפים אליכן ממני.

סגנון השמלה – בדיוק כמו בקיץ

כל סגנון של שמלת כלה יכול להתאים גם לחורף וגם לקיץ, עם התאמות שונות. שמלות כלה לחורף יכולות להיות בסגנון אלגנטי, סגנון קלאסי, בסגנון וינטאג’, סגנון של מסיבת קוקטייל וכן הלאה. השינוי מתבצע בעיקר בבחירת הבד או בעיצוב השרוולים. יש כלות שמעדיפות לבחור עליונית קלה או לתפור שרוולים, יש כאלו שמסתפקות בשמלה ממש כמו בקיץ, ומוכנות לספוג את הקור.

בחירת הבד – לא חייבים עבה

החורף הישראלי הוא לא קריר וקפוא כמו החורף האירופאי, ולכן כשאנחנו בוחרות בד לשמלת כלה לא חייבים מיד ללכת על בדים עבים.

חשוב לזכור שגם בחורף כלה מסתובבת, ניגשת אל אנשים, עומדת הרבה שעות על הרגליים וצריכה להרגיש בנוח. חשוב לבחור בד שלא נזיע בו ונרגיש בו נוח לאורך כל האירוע. אם את מפחדת מקור תוכלי גם במקרה הזה לעצב עליונית או לתפור שרוולים קלים שניתנים להסרה. שמלות כלה לחורף יכולות להיות עשויות מבדים קלילים, נעימים ורכים שנשפכים על הגוף ולא חונקים אותו.

עיצוב עליונית – הפתרון לקור

כשאני מעצבת שמלות כלה לחורף אני חושבת כמובן על שילוב של אמצעי נוסף לחימום, כדי שאף כלה לא תקפא מקור בדרך לחופה. עליונית מתאימה לסגנון השמלה היא פריט חובה בחורף, והיא עדיפה על תפירה של שרוולים עבים כי ניתן להסיר אותה לפי הצורך.

בחירה בעליונית או בשרוולון עדיפה על תפירה של שרוולים עבים שיוצרים לפעמים מראה חנוק מאד. עם זאת, כאשר תופרים שרוולים לשמלה חשוב ליצור שרוולים עדינים מבדים נושמים ונעימים, גם כאשר מדובר בעונת החורף.

גרביונים או לא גרביונים?

כלות רבות שמתחתנות בחורף בוחרות בשמלה בעלת עיצוב חשוף וקיצי, אבל כדי להתחמם מתחת לשמלה בוחרות גרביונים שקופים אך מחממים. זוהי אפשרות נפלאה עבור כל מי שרוצה להנות מגזרה חשופה, עם גב חשוף או משמלת כלה קצרה, מבלי להרגיש את הקור החודר לעצמות. חשוב כמובן לרכוש גרבונים איכותיים שלא ייקרעו במהלך החתונה ויחזיקו מעמד. מומלץ להחזיר עוד זוג ואפילו שניים קרוב, לכל צרה שלא תהיה.

שמלות כלה לחורף במגוון גזרות וסגנונות – בלי להתפשר

בסטודיו שלי תמצאו לא מעט שמלות שמתאימות לחורף. אני מתאימה לכל כלה את שמלת הכלה שלה, תוך התחשבות גם בעונה שבה מתקיימת החתונה. יחד אנחנו בוחרות את הבד הנעים ביותר לעונה זו, מוצאות פתרונות לכיסוי ונגד גשם ויוצרות מראה שיהיה מהמם גם בחורף ובכל עונה אחרת.

החורף הוא עונה נפלאה להתחתן בה. הוא רומנטי, נעים, לא מזיעים בו ואין בו אינספור חתונות יום אחר יום. זה הזמן שלך לבחור שמלת כלה מעוצבת בדיוק בסגנון שלך, בהתאמה אישית ובתפירה מקצועית. אני מזמינה אותך להכיר את קולקציית השמלות שלי לחורף ולבחור לך את השמלה המושלמת לחתונה החורפית שלך.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button