שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

הורוסקופ שמלות כלה

שמלות כלה בסימן גלגל המזלות

אם חשבת שבחירה של שמלת כלה תלויה בעיקר בטעמך האישי (וכמובן בתקציב, עונת השנה ומיקום החתונה), תופתעי לשמוע שאסטרולוג מנוסה יכול “לנחש” את השמלה שלך עוד לפני שהתחלת לתכנן אותה. הכיצד? באמצעות ניתוח אסטרולוגי של סימן המזלות שלך.

ואם את בדיוק עכשיו מחפשת שמלת כלה וקצת הלכת לאיבוד בין שלל האפשרויות, תוכלי להיעזר בעצות של האסטרולוגים, שהם, בתורם, מוצאים את כל התשובות – בכוכבים.

אז איזו שמלת כלה מתאימה לסימן המזלות שלך?

שמלת כלה מתחרה עם כתפיים חשופות ושרוול ארוך

מזל טלה – שמלות כלה בסימן המקוריות והמהפכנות

בנות מזל טלה מלאות במרץ ובאנרגיה, הן עצמאיות, נועזות, אוהבות להוביל, לשנות, ליזום ובעיקר – להלהיב ולחדש. לכן המאפיינים המרכזיים של שמלת כלה בסימן טלה יהיו: גזרה קלילה וזורמת המבטאת רוח צעירה, אלמנטים “מודולאריים” ודגמים נועזים ומושכי עין.

מזל שור – שמלות כלה בסימן פונקציונליות, נוחות ופשטות

היושר, הפשטות, ההקפדה וטעם טוב בסגנון של פעם – תכונות אלה מאפיינות את בנות מזל שור, אשר תמיד יעדיפו לוק סולידי בקווים נקיים, כזה שלא “מנקר עיניים” אך משדר אלגנטיות ואיכות.

שמלת כלה עדינה וקלילה

מזל תאומים – שמלות כלה על פי הטרנדים הלוהטים

לבנות מזל תאומים חשוב לעקוב אחר טרנדים חדשים ולהיות בעניינים. הן תמיד בתנועה – מחפשות  את הדבר הגדול הבא. האהבה שלהן לטרנדים ולחידושים מתבטאת גם בסגנון הלבוש. לכן, זה רק טבעי שהן יבחרו בשמלת כלה אופנתית, בהשראת מובילי דעת הקהל, בעיקר מעולם הרשתות החברתיות.

מזל סרטן – שמלות כלה בסגנון נוסטלגי

השקט הפנימי, המשפחתיות, הרצון לעזור, המסירות ונאמנות – אלה הן התכונות הבולטות של בנות מזל סרטן. השמלה שילבשו ליום החתונה תהיה בעיצוב קלאסי או קלאסי כפרי, מלאה בקסם של פשטות ויופי שקט, ללא ריבוי של אלמנטים דקורטיביים.

שמלת כלה וינטאג'

מזל אריה – שמלת כלה שאי אפשר לפספס

בנות מזל אריה הן כוכבות מלידה, שאוהבות לקבל מחמאות, להיות במרכז תשומת הלב ולהביע את עצמן בדרך יצירתית, לעיתים אף פרובוקטיבית. שמלות הכלה שלהן יהיו הכל חוץ מסטנדרטיות ומשעממות. קרוב לוודאי שבנות מזל אריה יבחרו בשמלות סקסיות, שופעות פאר ויוקרה, ובשלל פרטי עיצוב נוצצים ובוהקים.

מזל בתולה – שמלות כלה עם חיבור חזק לנשיות

הן עדינות, רכות, נשיות ולעיתים מופנמות – בנות מזל בתולה יודעות היטב שסקס אפיל אמיתי לא דורש מחשופים עמוקים ומיני קצרצר. הן יבחרו בשמלת כלה צנועה וסגורה, אך עם שפע של חושניות מרומזת.

שמלת כלה צנועה קלאסית עם שרוולים

מזל מאזניים – שמלות כלה Hot Couture

לבנות מזל מאזניים יש חוש אסתטי מפותח, אינטליגנציה רגשית גבוהה ורצון תמידי למצוא חן בעיניי הסביבה. לכן, כלות בסימן מאזניים עשויות לבחור שמלה המשלבת מוטיבים קלאסיים עם לוק מודרני ומתוחכם, עם אלמנטים חושניים המעוררים את הדמיון.

מזל עקרב – שמלת כלה בהשראה אקזוטית

אוהבת סודות וחשאיות, נמשכת לעולם המיסטיקה, חובבת אגדות עתיקות – כזאת היא בת מזל עקרב, מלאת חידות שלא ממהרת לחשוף את עצמה. שמלת כלה של בת מזל עקרב תשלב מוטיבים אקזוטיים מלאים קסם ומסתורין.

שמלת כלה מתחרה מחשוף V

מזל קשת – שמלת כלה שאין שנייה לה

אינטואיציה גבוהה, כישורים מנטליים, אהבה להרפתקאות ונטייה פילוסופית – בת מזל קשת מלאה בכריזמה ובעלת אמירה ייחודית. כך תהיה גם שמלת הכלה שלה: שופעת נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה, ייחודית, שונה, יוצאת דופן.

מזל גדי – שמלת כלה מלאה באלגנטיות שקטה

בנות מזל גדי אוהבות סדר וארגון, מקפידות על לוחות זמנים ומפגינות אחריות גבוהה כלפי הזולת. ודווקא בזכות התכונות האלה, שמלות הכלה שהן אוהבות מעוצבות בקווים קלאסיים, רומנטיים ואלגנטיים, עם מגע קל של אלמנטים בסגנון ווינטאג’.

שמלת כלה עם גב פתוח

מזל דלי – שמלת כלה ברוח הוליוודית

בת מזל הדלי היצירתית ודינאמית זקוקה לתנועה תמידית. שמלת כלה מושלמת עבורה תהיה סופר אופנתית, אך באותו הזמן גם קלילה וגמישה, תאפשר מרחב תנועה ולא תמנע מהכלה להשתולל על במת הריקודים.

מזל דגים – שמלת כלה בדגש על הפרטים הקטנים

דיוק, קפדנות, ביקורתיות כלפי עצמה וכלפי אחרים – בת מזל דגים שואפת לפרפקציוניזם ולא מוותרת על אף פרט בדרך לשם. על כך, שמלת הכלה שלה תהיה לגמרי “פיין” – סולידית, סופר אלגנטית, מדויקת ומדוקדקת להפליא, וכל אלמנט בה עשוי בצורה מושלמת.

שמלת כלה צמודה עם כתפיות

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button