שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה לחתונת צהריים

שמלות הכלה של אירועי שישי בצהריים – מה הן? מה מתאים לרוח החתונה ומה מחוץ לתחום? כל ההיבטים והשיקולים של בחירה ועיצוב שמלת הכלה לחתונת צהריים.

יש משהו מאוד קליל וזורם באירועי יום שישי. אור השמש מוסיף שמחה וצבע, עייפות השעות הקטנות של הלילה אינה מהווה מכשול או קושי והאורחים לא לחוצים לחזור הביתה כי צריך לקום ליום עבודה למחרת. חתונת צהריים מרגישה “סבבה” ומשרה אווירה נינוחה ורגועה במיוחד לקראת כניסת השבת.

באופן כללי חתונת שישי מרגישה הרבה פחות פורמלית, מבטלת את הצורך להיצמד לחוקים או כללים כלשהם. גישה זו משפיעה על הכל – סדר האירוע, מבנה התפריט, סטיילינג של מקום החתונה, מוסיקה וכמובן גם על שמלת הכלה. אז מה לובשות הכלות לחתונת שישי בצהריים? נראה שיותר קל לציין מה לא ללבוש ולהשאיר מקום לדמיון ויצירתיות.

שמלת כלה פייתית

מה לא ללבוש

שמלות כלה רשמיות של נשפים לא ממש ישתלבו באווירה של חתונות שישי. חצאיות נפוחות, מחוכים הדוקים, בדים כבדים, חריזה עמוסת פנינים אין ספור או אבני חן גדולות ונוצצות – כל זה ללא ספק יכול להיראות מאוד יפה, אולם שייך ל”אופרה אחרת” ועלול להיראות מגוחך ולא מתאים.

שמלת כלה לאור השמש

רוב חתונות השישי מתקיימות בחוץ, תחת כיפת השמיים, על שפת הים או בחיק הטבע. זוהי כל הפואנטה. זה נראה יפה בתמונות ואילו יש לזכור כי מזג האוויר הישראלי אינו תמיד מטיב עם המתחתנים והאירוע עלול להיקלע לתנאים של חום ולחות מעיקה. ליבוש מתאים של החתן והכלה הוא בגדר “לייף סייבר” כשחם בחוץ.

החלטת להתחתן ביום שישי בצהריים? לבשי שמלת כלה קלילה, אוורירית ונושמת – אחרת לא תוכלי לנשום. הימנעי מהשימוש בבדים אטומים שאינם מאפשרים אוורור, דוגמת משי או סוגים של בדי סאטן. בדי טול, שיפון וכמובן בתי תחרה שונים מהווים אפשרות טובה לשמלות כלה קיציות. תשאלי את מעצב או מעצבת שמלות הכלה שלך ממה עשויה השמלה ואיך מרגישים עם הבדים.

נקודה למחשבה נוספת היא התאורה. שמלות הכלה לרוב בנויות במחשבה על החושך ותאורה מלאכותית. גם המדידות מתבצעות תמיד בחללים סגורים. כאשר קרני השמש מאירות את בדי השמלה יש אפשרות שייווצר אפקט שונה מהמצופה, למשל גוון הבדים יראה אחרת. זה רלוונטי במיוחד עבור שמלות כלה נוצצות שהשתלטו היום על הטרנדים. תבדקו מה השמש עושה להן, האם האפקט המנצנץ נשאר, מתגבר? שלא יהיו הפתעות ביום החתונה.

גם גזרת השמלה יכולה לתרום להרגשה הטובה. בלי קשר לשיקולי היופי ומבנה הגוף, רצוי לתת עדיפות לשמלות עם חלק עליון פתוח, מחשוף קדמי או אחורי או שמלות עם כתפיות במקום שרוולים. אם את לא הטיפוס של שמלות חשופות, אפשר להשתמש בשכבות תחרה עדינות שיסגרו את המקומות הבעייתיים.

שמלת כלה וינטאג'

גם אורך השמלה ממש לא חייב להיות מלא. שמלות כלה קצרות או באורך מידי נראות מצוין בחתונות צהריים ומשתלבות בקונספט הכללי של האירוע. רגליים חשופות ושובבות שוברות את הרשמיות ומוסיפות קלילות רעננה.

עיצובי שמלות כלה לחתונת צהריים

חתונת צהריים מזמינה באופן טבעי בחירות מסוימות בכל הנוגע לעיצוב שמלת הכלה. בניגוד לגישה הקלאסית והמסורתית אשר מתאימה יותר לחתונה הקונבנציונלית, הכלות של אירועי שישי בצהריים מחפשות לוק שהוא “מחוץ לקופסה”. עיצובים רומנטיים בסגנון בוהו שיק או בסגנון וינטאג’ הם הבחירה הפופולרית של חתונות כאילה. שמלות כלה פייתיות, נסיכותיות או כפריות גם הן אפשרות מעולה, בתנאי מבניהן אינו מסורבל, נוח וקליל. גם שמלות כלה מודרניות בגזרות נקיות יכולות להשתלב יפה בקונספט.

שמלת כלה קלילה מתחרה

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button