שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה לקיץ

הקיץ הישראלי הוא אתגר רציני לכל כלה מיועדת שעומדת בפני בחירת שמלת כלה. למרות הבריזה של שעות הערב והאולמות הממוזגים, חתונה היא אירוע עמוס באנשים בו לרוב הכלה לא מפסיקה לזוז, לרקוד, להסתובב בין האנשים ולעמוד על הרגליים. בחום הישראלי, המשימה הזו הופכת קצת יותר מסובכת. זוהי הסיבה שבחירת שמלות כלה לקיץ צריכה להיות מוקפדת ומדוייקת.

אספנו עבורך כמה רעיונות שיעזרו לך להתמקד בבחירת שמלת כלה לקיץ שהיא אוורירית, נעימה ויפיפייה – בלי פשרות.

 

אפשר גם קצר

אחד הטרנדים החמים בשנה האחרונה הוא טרנד שמלות הקוקטייל. מעצבים ומותגים כמו מוניק לולייר ו”רביני” הם דוגמה טובה למעצבי שמלות כלה לקיץ שלא מוותרות על הסטייל אבל חושפות רגליים ומאפשרות עוד קצת אוורור. אם את לא רוצה להרגיש סגורה וחנוקה בקיץ החם, תוכלי לבחור בשמלה קצרה עד קו הברך ולמטה ממנו.

 

בדים נושמים

למרות שמדובר בשמלות כלה, שבדרך כלל משלבות מספר שכבות בד שונות, מומלץ לבחור בבדים נושמים ונעימים. היום מעצבי שמלות הכלה לא שוכחים שהבד צריך להיות אוורירי ונושם. בדים כמו שיפון וכותנה הם בדים טובים לקיץ הישראלי. במהלך המדידות תרשי לעצמך להרגיש את הבד וללמוד אותו, אם הבד לא מרגיש לך נעים ואוורירי, בחרי בשמלה אחרת.

 

משחקים בין שקוף ואטום

דרך נהדרת ליצור תחושה אוורירית וקיצית יותר היא לבחור שמלות מעוצבות תוך משחק בין בדים אטומים ומן הסתם חמימים יותר לבין בדים שקופים ואווריריים. בנוסף לעובדה שמדובר בטרנד חם מאד בעולם שמלות הכלה, אלו הן שמלות כלה לקיץ שנחשבות נעימות יותר ואת אמנם חשופה לאוויר הצח אבל – לא חשופה יותר מדי.

 

כתפיים חשופות (וגם בית השחי)

לא נעים להגיד אבל הלחות הישראלית פוגעת גם בכלות הכי אלגנטיות. אם את מתחתנת ביום מיוזע וחם במיוחד, הקפידי לבחור שמלה שהיא פתוחה יותר באיזור החזה, הצוואר ובתי השחי. שמלות ללא כתפיות הן טרנד חם מאד בקיץ 2014 והן יאפשרו לך להרגיש מלכותית ואלגנטית מבלי להזיע יותר מדי. אף כלה לא רוצה שיראו את כתמי הזיעה שלה על בד השמלה באיזור בית השחי.

 

גזרה אוורירית ואפילו אוברסייז

יש כלות רבות שלא לובשות בגדים צמודים ביומיום, אבל במהלך חיפוש אחר שמלות כלה מגלות שהן צריכות ללבוש בגד צמוד שהן לא מרגישות בו בנוח. בקיץ הישראלי בחירה בשמלה שהיא אמנם מחוייטת ותפורה היטב אבל גם מעט רחבה ומאפשרת תזוזה ונוחות, היא חשובה במיוחד.

 

אל תעמיסי

מראה נכון לתקופת הקיץ הוא מראה חגיגי ואלגנטי, אך לא עמוס מדי. אם את לא רוצה להיראות מיוזעת ולהרגיש את החום בכל מקום בגוף, בחרי בשמלה בעלת קווים נקיים, בלי יותר מדי קישוטים. היום ניתן למצוא שמלות כלה לקיץ שמקושטות בתחרה ובאבני חן המשולבות בתוך בד השמלה, כך אין צורך להעמיס תכשיטים רבים, עגילים, קישוטים לשיער ועוד פריטים שיכולים לגרום להזעה ולתחושה לא נעימה.

בחירת שמלות כלה בקיץ הישראלי היא לא פשוטה. אחד הדברים הטובים ביותר שאת יכולה לעשות כדי להקל על החיפוש אחר השמלה המושלמת היא לבחור במקום שמציע קולקצייה מגוונת של שמלות מרהיבות, בסגנונות שונים ושל מעצבים מוכרים. המבחר הגדול יבטיח שתמצאי בדיוק את מה שאת מחפשת.

ב”אושי שמלות כלה” תמצאי קולקציה מרהיבה שמגיעה אלינו מבתי האופנה הגדולים באירופה. כל שמלה מותאמת באופן אישי לכלה ולהעדפות שלה, כך שגם בקיץ תוכלי למצוא שמלה מחמיאה, נעימה ונוחה לפסוע בה אל החופה.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button