שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

תסרוקות שהולמות שמלות כלה עם גב פתוח

מאז ומתמיד נחשבו שמלות כלה עם גב פתוח לסמל האלגנטיות, קלאסה, שיק וכריזמה. הגזרה הזו תמיד נמצאת באופנה, תמיד מעודכנת, תמיד מרשימה ואלמנט לא פחות חשוב – מתאימה במידה זהה לחתונות החורף והקיץ. שמלה עם פתח עמוק בגב, שתפורה בהתאם למבנה הגוף של הכלה, מאריכה באופן וויזואלי את הגוף ומעניקה לו מראה מחוטב ומעוצב יותר. בנוסף לסגנון קלאסי מסורתי, שמלת כלה עם גב פתוח משמשת לעיתים ליצירת סגנונות אקזוטים –  וינטאג’, רטרו או מודרני.

ובכן, בשל כל היתרונות האלה (ויש גם רבים אחרים), שמלת כלה עם גב חשוף היא “המלכה” הבלתי מעורערת של אפנת הכלות, שכבר שנים רבות נהנית מפופולאריות חסרת תקדים.

תסרוקת לשמלת כלה עם גב פתוח

כיצד להתאים נכון תסרוקת לגזרת השמלה

כל כלה יודעת שבחירה בשמלה הנכונה היא רק חצי עבודה. עכשיו צריך לטפל בכל הפרטים הנלווים, ובראש ובראשונה – בתסרוקת המושלמת, שתשתלב  באופן הרמוני עם גזרת גב פתוח, תבליט את התפירה המיוחדת, הגוון והמרקם של הבד,  תתאים לסגנון קונספטואלי של השמלה (רומנטי, קלסי, ווינטאג’, מודרני וכו’), וגם תחמיא למבנה הפנים של הכלה ותיצור מראה כללי בעל אופי מקורי, חד פעמי ובלתי נשכח. בנוסף, חשוב שהתסרוקת תהיה נוחה, קלה ולא מסורבלת למדי . כך למשל תסרוקת מורכבת, עם תוספות שיער ותכשיטים רבים תהיה כבדה, תדרוש תחזוקה ותיקונים במהלך האירוע ואף תיצור ניגוד צורם ולא פרופורציונאלי עם קו הארוך של גזרת השמלה עם גב פתוח.

תסרוקות מועדפות לשמלה עם גב פתוח

כאשר מדובר על שמלה עם פתח בגב, לרוב ימליצו מעצבי השער “ללכת” על תסרוקת גבוהה, אסופה כלפי מעלה, שמעוטרת בכתר קטן, סיכה או כל תכשיט אחר שמתאים לסגנון. תסרוקות אלה ממשיכות את הקו האלגנטי של השמלה ויוצרות מראה צוואר ארוך ו”ברבורי”.

אולם, התסרוקת הגבוהה המסורתית אינה האופציה היחידה. אם התברכת בשיער ארוך ושופע, תסרוקות משוחררות יותר תעזור לך להבליט את הנתונים הטבעיים. כך, למשל, צמה ארוכה, לא הדוקה וזורמת לאורך הגב או עוברת מהכתף אל החזה – הטרנד החדשני והפופולארי באופנת כלות בינלאומית – תיצור לוק סקסי ובו זמנית רך, רומנטי ומעודן. תסרוקת אסופה מעלה בסיכה נוצצת ומשוחררת למחצה אומנם תסתיר את הגב הפתוח, אך תדגיש את היופי הטבעי של השיער.

אם שערך קצר, השמלה עם גב פתוח תהיה כנראה האפשרות המועדפת עליך. השילוב של קו פשוט, ומדויק של התסרוקת והפתח העמוק בגב המשלה יצור מראה מודרני, קליל, לא מתאמץ, סקסי ומקורי.

שמלת כלה גב חשוף

אביזרים נלווים

גם כאשר השמלה והתסרוקת כבר נבחרו, המלאכה עדיין לא הושלמה. אביזרי שיער – משרשרת ראש עדינה ועד לכתר, הינומה או סיכת שיער – יוצרים חיבור וויזואלי בין השמלה והתסרוקת ומוסיפים טאצ’ ייחודי ואותנטי למראה הכללי.

הכתר המסורתי או סיכת שיער לבנה הן האופציות השכיחות ביותר. גם הינומה קלסית פשוטה, ארוכה ושקופה יכולה להשתלב עם שמלת גב פתוח. ואומנם, כלות חובבות האפנה, המחפשות לא רק להקסים אלא גם להפתיע, יעדיפו אפשרויות פחות קונסרבטיביות, כמו למשל, שרשרת ראש אפנתית, המשתלשלת כלפי מעטה עם השיער ומוסיפה לוק אקזוטי ואומנותי. דרך נוספת ליצור מראה שונה ומעניין היא שרשרת גב עדינה, אשר “נופלת” אל תוך הפתח שבגב.

שמלות כלה גב חשוף

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button