שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה קצרה – לא לשובבות בלבד

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר כלות שמוותרות על שמלות ארוכות ובוחרות בשמלות כלה קצרות יותר. אלו יכולות להיות שמלות שמגיעות עד קו הברך, שמלות שיורדות מעט אל הקרסול ואפילו שמלות מיני שמעליהן מעטפת שקופה כלשהי. האפשרויות העיצוביות הן בלתי מוגבלות וכל אחת יכולה למצוא בקלות את האורך המתאים לה.

למי מתאימה שמלת הכלה הקצרה?

זו שאלה מאד אינדיבידואלית. השאלה היא בעיקר איך את מרגישה עם הגוף שלך. אם את לא מפסיקה לקבל מחמאות על רגלייך החטובות, אם את לובשת מדי יום שמלות קצרות ויודעת שזה הסגנון המתאים והנוח לך ללבישה ואם את פשוט מאוהבת בגזרה מחמיאה שכוללת בין היתר חצאית קצרה כנראה שתסתדרי גם עם שמלת כלה קצרה. יש לא מעט כלות שחוששות מהגזרה הקצרה גם מטעמי צניעות, אך כיום אפשר ליצור שמלות צנועות גם עם חצאית שאינה מגיעה עד לכפות הרגליים.

שמלת כלה קצרה איננה דווקא דווקא שמלת מיני, אלא שמלה שאורכה אינו מגיע עד כפות הרגל אלא עד לקרסול, לברך, מעל או מתחת. כל אחת יכולה למצוא את האורך שמתאים לה ואיתו היא מרגישה הכי בנוח.

שמלת כלה קצרה בסגנון וינטאג’? ככה עשו את זה בחתונות העבר

בשנות השלושים, הארבעים והחמישים של המאה הקודמת התקצרו החצאיות והשמלות. יותר ויותר שמלות בגזרה צמודת גוף שנחתכת מתחת לברכיים, שמלות בגזרת A שמגיעות עד הקרסול ושמלות בגזרת עיפרון שהגיעו כמעט קצת מתחת לברך.

חשיפת הרגליים הייתה דבר חדש ומהפכני, אבל זה לא הפריע לנשות פריז, ניו יורק ומילאנו להתקשט בשמלות עוצרות נשימה, שהיום אנחנו מחפשות אחריהן בחנויות הוינטאג’.

היום אפשר למצוא שמלות כלה קצרות בגזרות אלו, שנותנות מראה קלאסי עם קריצה לעבר. הסגנון הזה הפך בשנים האחרונות למאד פופולרי בקרב כלות שמעדיפות שמלת כלה באורך לא סטנדרטי.

תפירה איכותית ומקצועית חשובה מאד לשמלת כלה קצרה

למרות שמדובר בתנאי חשוב בכל תפירה של שמלת כלה קצרה, כשמדובר בשמלה קצרה התפירה המדוייקת הופכת להיות חשובה עוד יותר.

חשוב להקפיד על גזירה נכונה של הבד, על בחירת בד איכותי וטוב שלא יעלה, ירד ויזוז לאורך כל הערב וכמובן יש צורך בתפירה שמתאימה בדיוק למידות הכלה. במהלך תהליך העיצוב והתפירה של השמלה חשוב מאד להיפגש עם הכלה מספר פעמים כדי להבטיח שהשמלה יושבת על גופה בצורה הטובה ביותר.

 

אפשרויות צנועות לרגע החופה

למרות שמדובר בשמלת כלה קצרה אפשר בהחלט לשמור על מראה צנוע יותר ברגע החופה. ניתן לעצב חצאית עליונה ארוכה יותר שתוסר לאחר החופה, בזמן הריקודים והארוחה ותותיר אותך עם שמלת כלה קצרה יותר.

בנוסף אפשר ליצור לערב שתי שמלות שונות – האחת ארוכה אותה ניתן ללבוש עד לרגע החופה ואחריו ולאחר מכן להחליף את השמלה לשמלה קצרה יותר שמזכירה שמלת קוקטייל.

שמלות כלה קצרות הפכו בשנים האחרונות לטרנד חם .הרבה מאד כלות שמחפשות משהו קצת אחרת בוחרות לשחק עם אורך השמלה ולשנות את המראה של שמלת הכלה הקלאסית. זוהי הזדמנות להרגיש בנוח, בעיקר בחתונה קיצית, לקבל את החופש לרקוד ולהסתובב בלי להרגיש מסורבלת וליצור מראה שהוא אסתטי, מעוצב ואופנתי.

אם גם את רוצה להנות משמלת כלה קצרה ויפיפייה, אני מזמינה אותך לבקר בסטודיו שלי, סטודיו אושי, ולראות את הקולקצייה שלי. אני בטוחה שנמצא ביחד את שמלת הכלה החלומתי שלך.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button