שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה פשוטה

לא כל הכלות חולמות על שמלת חתונה מפוארת, עם נצנצים, פייטים, שכבות של טול ושובל ארוך. רבות מהן דווקא יעדיפו שמלה פשוטה, כמעט נטולת קישוטים, תפורה ומעוצבת בקווים בסיסיים ונקיים. ואכן, שמלה נוחה ופשוטה, שופעת אלגנטיות וסטייל, יכולה להפוך כל כלה למלכת הערב. כל מה שצריך, זה למצוא את הדגם הנכון.

שמלת כלה פשוטה

מהי שמלת כלה פשוטה?

ההגדרה של שמלת כלה פשוטה אינה חד משמעית ויש לה פרשנויות רבות. למעשה, כל שמלת כלה, בכל גזרה וסגנון, יכולה להיחשב כפשוטה, בתנאי שהיא תפורה מבד איכותי עם כמות מינימלית של אלמנטים דקורטיביים.

שמלה כזאת אינה “גונבת את ההצגה”, שמלה קלאסית שלא מסנוורת את האורחים ולא מבלבלת אותם עם טונות של עיטורים מוגזמים – במקום זאת היא משמשת כמעין רקע המבליט את היופי ואת הסגנון הייחודי של הכלה.

אך יחד עם זאת, לא מדובר בשמלה משעממת, להיפך – שמלת כלה פשוטה יכולה להיות מלאת שיק, אופי, כוח ונוכחות.

שמלת כלה תחרה

למי מתאימה שמלת כלה פשוטה?

רוב הכלות הבוחרות בדגם הפשוט, אינן עושות זאת משיקולי התקציב או הצניעות, אלא כדי להביע את עצמן באופן ישיר – בלי להסתתר בתוך שכבות הבד המוגזמות. בניגוד למה שאולי חשבתם, אלה הכלות עם בטחון עצמי גבוה, עם מודעות עצמית ושפע של כוח וכריזמה.

בדרך כלל, כלות הרוכשות שמלות פשוטות לחתונה, אינן עונדות תכשיטים רבים גם בחיי היום יום. הן אוהבות בגדים שקטים ורגועים, מעריכות פשטות ויושר ויש להן טעם ענין ומודעות אסתטית. כלות אלה מתכננות את החתונה שלהן כאירוע מודרני ומינימליסטי, עם מספר מצומצם של אורחים, כאשר רובם מהם – חברים קרובים וקרובי משפחה אהובים.

שמלות כלה פשוטות מתאימות לכלות שרואות בנוחות ערך חשוב. בדרך כלל, שמלות עם מבנה מסובך ועמוס בקישוטים יהיו מסורבלות ויפריעו לכלה להתנענע בקלילות, לתקשר עם האורחים ולהצטלם בחופשיות. שמלת כלה עדינה פשוטה, לעומת זאת, תאפשר לכלה ליהנות מהאירוע, להתנהג באופן אותנטי וטבעי ולהתמסר לאווירה החגיגית.

שמלת כלה פשוטה מיועדת לנשים פרקטיות שמבינות כי ההשקעה בדגם מפואר ויוקרתי – לא משתלמת. לדעתן, במקום לשלם סכומי עתק עבור תלבושת חד פעמית, כדאי להשקיע את הכסף בעניין חשוב יותר, כמו למשל ירח דבש מפנק.

שמלת כלה קלאסית צמודה

שמלות כלה פשוטות – סגנון, צבע וסוג הבד

שמלת כלה פשוטה אינה מוגבלת מבחינת הסגנון (למעט סגנון הקצפת המוגזם שמצריך שכבות של בד ושפע של אלמנטים דקורטיביים). לכן, בבחירת הסילואט, מומלץ להתחשב בהעדפה אישית, מבנה הגוף והאופי – רק כך אפשר ליצור לוק מנצח. לכלות עם מבנה גוף ארוך וצר מתאימים דגמים עם גזרת A. סילואט שמלות כלה בת הים יושב נהדר על נשים עם מבנה שעון החול.  דגמים בסגנון טוניקה או גזרות עם מותן גבוהה מתאימים לכל מבנה הגוף.

שמלת כלה פשוטה לרוב תפורה מבד לבן, אך ממש לא חייבת להיות צחורה. כיום ניתן לרכוש דגמים פשוטים יפיפיים בגווני שמנת, אפרסק, תכלת או לילך – אשר יחמיאו לגוון האור והשיער של הכלה.

הבדים הפופולאריים ביותר עבור שמלות כלה פשוטות הם סאטן המעניק לסילואט מוטיב קלאסי מאופק, משי או שיפון אשר יוצרים תחושה של קלילות ואווריריות.

שמלת כלה קלאסית צנועה

עיטורים לשמלת כלה פשוטה

כפי שציינו, שמלות כלה פשוטות אינן דורשות תוספת קישוטים. ועדיין, אפשר לעטר את השמלה עם תחרה קלילה – על החזה, שרוולים או בקצוות השובל. אפשר לחלופין להוסיף רקמת חרוזים עדינה לאזור המותן. דגמים מסוימים מאותרים בחגורת מותן בצבע קונטרסטי. הדגמים של שמלות כלה פשוטות אינן חייבים להיות צנועים. אפשר לעצב את השמלה עם מחשוף עמוק, גב חשוף או חיתוכים באזור המותן.

האביזרים של שמלות כלה פשוטות בדרך כלל מאופיינים במוטיבים פרחוניים עדינים. האפשרות השנייה היא לבחור דווקא בפרטי אבזור בולטים, בקונטרסט מפתיע עם הפשטות של השמלה.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button