שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה חרדית

טקס החתונה הוא אחד האירועים הכי מרגשים בחייהם של בני זוג המתחילים את דרכם יחדיו. ההכנות הרבות המובילות ליום המיוחל כוללות בין היתר מציאת אולם אירועים, השכרת שירותי צלם, הפקת תכנית אומנותית ועוד שלל רגעים בלתי נשכחים. אך, בכל המהומה המבורכת עולה גולת הכותרת, הלוא היא, שמלת הכלה. עבור כלות באופן כללי, חיפוש אחר השמלה המושלמת ליום החתונה היא משימה לא פשוטה ועוד יותר קשה אם מדובר בשמלות כלה לדתיות, כאשר כאן ישנו צורך בהתחשבות מוחלטת בחוקי הצניעות השונים.

החיפוש אחר שמלות כלה צנועות אינו מפחית מערך השמלה המבוקשת והיא מסוגלת לעמוד בקו אחד עם צו האופנה המודרני עם התאמות מבלי לפגוע בקווי המתאר של הדת היהודית. יש לקחת בחשבון כי חתונה חרדית אינה חגיגה של ערב אחד כי אם מכלול שלם של אירועים המתרחשים לפני ואחרי החופה. כלה חרדית צורכת בממוצע 10 תלבושות שונות בתקופה זו הכוללות: שמלה לשבת חתן, שמלת כלה צנועה, שמלה לטקס האירוסין ועוד מגוון של אירועים אשר יובילו אל החתונה.

סגנונות שמלות כלה חרדיות

חתונה חרדית היא אירוע משמח העומד בצמוד אל חוקים נוקשים בכל הקשור אל רמת הצניעות והחשיפה המותרת של הגוף הנשי. שמלות כלה מסורתיות אומנם נהוגות יותר במגזר הדתי-חרדי אך אין להעלים עין מן החתירה הבלתי פוסקת אל עולם האופנה הבינלאומי. כתוצאה מכך ניתן לראות יותר ויותר כלות חרדיות אשר מוצאות את השילוב האולטימטיבי עם מעצבת השמלות בין הסגנונות השונים, הבדים והמרקמים לשמלת הכלה המושלמת.

הסגנון הנסיכותי

אחד הסגנונות הבולטים ביותר עבור כלות חרדיות היא שמלת כלה נסיכותית המגיעה בשלל רב של עיצובים, גוונים, בדים ושילובים. שמלות כלה נסיכותיות לא תמיד יהיו נפוחות ובעלי שכבות רבות, אך אין ספק כי הן יעניקו מראה מלכותי עבור כל כלה ביום כלולותיה.  השמלות הללו יתאפיינו בעיקר בגלל השובל הארוך המשתרך אחרי הכלה, כיווצי החצאית והשיבוץ המדהים של אבנים ופנינים שיהוו כאלמנטים משלימים.

הסגנון הרומנטי

שמלות כלה המעוצבות בסגנון רומנטי הן שמלות של קווים נקיים ועדינים, מראה רך ומלטף, צווארון ארוך יותר ושימוש בסוגי בדים שונים כמו טול, תחרה, שיפון וסאטן. שמלות כלה רומנטיות עבור נשים חרדיות מתאפיינים בשמירה על תווי הגוף הנשי מבלי לחשוף את קווי המתאר שלו. הנוחות הבאה עם שמלות הכלה בעיצוב רומנטי מקלה בהרבה על כלות המעוניינות בשימוש בבדים נשפכים ורכים כמו תחרה ושיפון והן משדרות רגש עצום עם יופי נשי עדין.

סגנון הוינטג’

מקור ההשראה לסגנון זה בא יותר משמלות כלה מסורתיות ואף הוא מאופיין בשילוב בין קווים נקיים וסגנון רטרו מינימליסטי, כפי שהיה נהוג יותר בימים עברו. שמלות כלה וינטג’ צנועות שמרו לאורך השנים על עיצוב כללי אך יותר ויותר כלות נוטות היום לחזור אל המקורות עם שרוול ארוך, צווארון עגול וגבוה ואפילו כריות כתפיים אשר יוצרות אשליה אופטית נפלאה.

שמלות כלה לחרדיות הן שמלות אופנתיות לכל דבר. בכל עת ניתן לערוך שינויים בהרכב השמלה, החל מאורך החצאית, בדי השרוולים, רמת החשיפה ועד לכמות האטימות של בדי השמלה עצמה. כלה חרדית יכולה בהחלט לשמור על צביון הדת ועדיין להישאר מעודכנת בשיא האופנה.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button