שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה אביבית

אז מה הכלות לובשות באביב הקרוב? סקירת טרנדים מובילים בעולם שמלות הכלה.

האביב היא העונה המושלמת לחתונה: הטבע מלא ביופי, לאוויר יש ריח של התחדשות ואהבה, הקור המקפיא של החורף כבר מאחורינו וסוף סוף אפשר להתחיל ליהנות מהחוויה. ובכן, כלות יקרות, אנחנו כאן כדי לדבר על שמלת כלה אביבית מושלמת לשנת 2020: מלאת שיק וכריזמה, קלילה וזורמת, בעלת קו טבעי, רך ומרשים, ויש בה כל מה שנדרש כדי לרגש, להקסים ולגרום ללבבות של כל אורחי החתונה (ושל החתן כמובן) להחסיר פעימה.

טבע, חופש וייחודיות

אפנת שמלות כלה השנה מגוונת במיוחד ומציעה לכלות אביביות שפע של סגנונות מרהיבים עם מבחר דגמים מחמיאים, כאשר לכולם מכנה משותף אחד: השראה מן הטבע המתעורר לתחייה. מה זה אומר בפועל? בדים קלילים וחצי שקופים, עיטורי פרחים, אבני קריסטלים ושאר אלמנטים מנצנצים ובגדול – כל מה שיעניק לשמלת הכלה האביבית שלך מראה רענן, נושם, זורם, גמיש ודינמי.

שמלת כלה אביבית

אילו אלמנטים כדאי לשלב בתוך שמלת כלה לשנת 2020? כדי לגלות את התשובה, סרקנו את מיטב הקולקציות הנחשבות ביותר בעולם האפנה והמסקנות – לפניכן.

אלמנטים פרחוניים

כבר הזכרנו את העניין של עיטורי הפרחים? אז שימו לב, כלות האביב: מדובר בפריט חובה, המככב כמעט בכל דגם של שמלת כלה אביבית השנה, בין אם כקישוט תלת ממדי ובין אם כטקסטורה של פס תחרה או סרטים רקומים, ולא רק בלבן. אפשר להדגיש ולהעמיק את המוטיב האביבי באמצעות הוספת אלמנטים פרחוניים בגווני ירוק עדינים. התוצאה תהיה מעט נועזת, אבל תקנה לשמלת הכלה שלך פן יצירתי ותהפוך אותה לשונה ומיוחדת.

ואם כבר בצבעים עסקנו, אז הנה ההפתעה הגדולה: הכלות האמיצות יוכלו לוותר על שמלת כלה לבנה – בכלל. שמלת כלה צבעונית היא אחת המגמות הבולטות ביותר בקולקציות האביב השנה. לפני שאתן מרימות גבה, נבהיר: לא מדובר בשמלות בצבעים עזים, אלא בגווני פסטל רכים, כמו תכלת או וורדרד. אם הרעיון נשמע לכן מהפכני מדי, אפשר להתפשר על גווני שמנת או ניוד.

שמלות כלה אביביות

שמלת כלה אביבית בסימן החופש ומרחב הנשימה

הנה מה שלא מצאנו בקולקציות שמלות אביביות השנה: מחוכים לוחצים, חצאיות צרות בסגנון בת הים, גזרות צמודות שחונקות את הגוף ואת הנשמה. הסיבה להיעדר דגמים הדוקים בקולקציות שמלות הכלה האביביות -פשוטה: כלת האביב 2020 חוגגת את עצמה באופן חופשי, ללא גבולות ומגבלות. את דגמים הנוקשים והצמודים החליפו גזרות קלילות ונינוחות, עם חלק עליון משוחרר וחצאית רחבה בסגנון בוהו שיק, המאפשרות לכלה להשתולל על רחבת הריקודים, לנשום לרווחה וגם ליהנות מהעוגה בלי לפחד מההשלכות.

שמלות כלה ברוח אחרת

כלות יקרות, הנה הבשורה שבוודאי תשמח חלק מכן: מעכשיו אין צורך להיצמד לכללים המקובלים ואפשר להתפרע! אפנת שמלות הכלה מושפעת באופן ישיר על ידי הטרנדים החברתיים, התרבותיים, האקולוגיים והפוליטיים, שמציתים את דמיונם של מעצבי העל.  העולם שבחוץ משתנה ואחת הדוגמאות לכך הוא טרנד שמלות הכלה “מחוץ לקופסה”. שמלות כלה “מהדור החדש” מסרבות לאמץ את המראה המפואר והמוגזם בסגנון הוט קוטור ומשדרות קז’ואל לא מתאמץ, פתוח לאינטרפרטציות שונות ומשונות ומאוד – מאוד מפתיע. עשויות מבדי טריקו וכותנה, מאובזרות בשרוולים רפויים, קו מותן נמוך, מחשוף נופל ומשוחרר, חלק עליון במראה טי שירט – השמלות הללו מעניקות הזדמנות לכל כלה לבטא את עצמה בדרך שמתאימה לה.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button