שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה 2022 – טרנדים

שבוע אופנת כלות הוא אירוע רשמי בו נחשפים כל הטרנדים החמים לדגמי שמלות הכלה שיככבו בחתונות של השנה הבאה. בשנתיים האחרונות, בשל משבר הקורונה, האירוע מתקיים במרחב הווירטואלי, במשך 3 ימים רצופים. גם הפעם, כמו בשנה הקודמת, כל הקולקציות הוצגו באמצעות סרטוני וידאו שצולמו מראש, ומעצבי העל שהשתתפו באירוע ערכו את קטעי הווידאו בדגש על הייחודיות של המותג שמזוהה עם שמם, כך שכל חובבת טרנדים שמתכננת את חתונתה בשנת 2022 תוכל לקבל השראה מהמותג האהוב עליה, וכמובן – בהתאם לקו האופנה.

אז אילו סגנונות שמלות כלה יהיו פופולאריים במיוחד בשנה הבאה?

ובכן, קשה הפעם לתת תשובה חד משמעית, כי הוצג מגוון אדיר של גישות, קונספטים וסגנונות. בין שלל הדגמים הוצגו לא מעט שמלות במראה קלאסי, ולצידן סגנונות רבים אחרים – מודרני, רטרו, בוהו שיק או וינטאג’, באורך מיני או מקסי, עם עיטורי תחרה, במוטיבים פרחוניים, בגזרות משוחררות בהשראת “ניו איג'” או צמודות וחושניות. וכל השפע הזה נועד כדי להדגיש מסר של וורסטיליות ורב גוניות, שמבטא באופן מדויק את המציאות של העולם העכשיוי.

לא ניתן להתעלם מהאווירה האופטימית, מלאת התקווה, שאפיינה את רוב הקולקציות. משבר הקורונה עורר בכולנו געגועים לימים שמחים יותר, וגם מעצבי שמלות הכלה “זרמו” השנה עם המוטיב החגיגי.

שמלת כלה חלקה

שמלות כלה 2022 – הדגמים הטרנדיים במיוחד

השרוולים נותנים את הטון

תקופת העוצרות (Regency) עושה קאמבק ובגדול. והסממן המובהק שלה מקבל ביטוי בשרוולים התפוחים הכדוריים או בגזרת פעמון שפשוט גונבים את ההצגה ומשפיעים על כל הסילואט של שמלת הכלה.

לצידם מככבות שמלות הכלה עם השרוולים הנופלים המותירים כתפיים חשופות וחושניות במראה נסיכותי רומנטי ועוצר נשימה.

שמלות קצפת

חדשות טובות לחובבות שמלות כלה במראה של פעם: שמלות קצפת עם שפע של נפח, מלמלות, פייטים, כיווצים וקיפולים ענקיים מטול ותחרה – שוב באופנה! לאחר שנים שכמעט נשכחו, שמלות “מרנג” נפוחות ומוגזמות נותנות פייט רציני לדגמים הצנועים והצרים ששלטו בקטלוגים בעידן המינימליזם. השמלות מלאות נפח ודרמה עם כיווצים לכל אורך החצאית יתאימו במיוחד לכלות רומנטיות, כאלה שתמיד חלמו להופיע בחתונתן במראה של הנסיכה מאגדות. לכלות סולידיות, שלא בהכרח מחפשות אאוטפיטים מוגזמים, אך גם לא מוכנות לוותר על הנפח, מציעים המעצבים גרסאות מעודנות יותר של דגמים במראה קצפת – עם חצאית נפוחה במידה וקיפולים קלילים ואווריריים.

שמלת כלה קצפת

שמלות עם נוצות

דגמים מעוטרים בנוצות ופרנזים הם טרנד חדש ומפתיע שמיעוד לכלות שאוהבות את השמלות שלהן מלאות בכל השיק והנצנוץ ההוליוודי. כשמדובר בנוצות, האפשרויות הן אינסופיות: אפשר לנצל את הטרנד באופן מלא, כדי לעצב שמלה במראה רטרו, או רק לשבץ פרנזים בקו המחשוף או בחצאית – כך או אחרת, המראה שיתקבל יהפוך כל כלה לכוכבת אקזוטית מהסרטים של פעם.

ראפלס

החתונות הגדולות חוזרות ויחד איתן חוזר המקסימליזם אשר תפס את הבמה בעונה הקודמת. נפח, תלת מימד וסלסול – זה כל הסיפור של ראפלס. ואם תשלבו אותם בחוכמה תקבלו אפקט מרהיב. כך למשל, חצאית ראפלס תוסיף עוצמה וריגוש לשמלת כלה בגזרת בת הים. אפשרות אחרת היא שילוב אלמנט אחד גדול מסולסל בשמלה חלקה ורגועה, כקונטרסט מפתיע ומרענן.

שמלות בעיטור פרחוני

למעשה, הדגמים הרומנטיים עם עיטורי פרחים אינם הפתעה או חידוש של קולקציות של שנת 2022. אכן, מוטיבים פרחוניים בשמלות כלה תמיד היו באופנה וכנראה יישארו רלוונטיים גם בעתיד. מה שהשתנה השנה זה לא הקונספט אלא הפרטים הקטנים. הפעם המעצבים ממליצים ללכת עם האווירה הפרחונית הכי רחוק שאפשר – ולקשט את הבדים בציורי פרחים צבעוניים בתלת מימד, ולא רק בלבן, או בגווני קרם שמנת עדינים, אלא גם בצבעי אדום וורוד בולטים ועוצמתיים.

מחשוף מרובע

קו צוואר גיאומטרי זה חושף את עצמות הבריח והכתפיים ומחמיא מאוד לכלות רבות. הטרנד של המפשוף המרובע אשר מושפע מאוד מתקופת הרנסנס הרחוקה, משתלב בקלות כמעט בכל גזרה או סגנון ומוסיף לו טוויסט מיוחד.

מכנסיים כאלטרנטיבה לחצאית

מי אמר שחייבים להיצמד למסורת? חליפת מכנסיים במקום שמלת כלה היא טרנד חדשני, מהפכני ולגמרי רלוונטי לזמנים המודרניים. לכלות שרוצות להציג לוק סופר עדכני, מלא עוצמה ונועזות, מציעים המעצבים לוותר על החצאית המסורתית ולהחליף אותה עם אוברול או מכנסיים – צמודים או רחבים, ארוכים או עד חצי הברך, במראה רומנטי, ספורטיבי או אפילו גברי. מעבר לעובדה שמדובר בפתרון נוח ומשחרר, ומחמיא לכל מבנה הגוף, חליפת מכנסיים עשויה להפוך כל כלה לסנסציה בלתי נשכחת בעיניי האורחים.

שמלת כלה עם שסע

שסע ברגל הוא אלמנט פופולארי באופנת כלות, מסיבות רבות: הוא מוסיף אלגנטיות לסילואט, מחטב, מחמיא ומאפשר לכלה לנוע בחופשיות ברחבת הריקודים. דגמי שמלות כלה עם שסע לעולם לא יצאו מהאופנה, אך השנה בכל זאת שמנו לב לחידוש מרענן: השסע מטפס גבוה – גבוה ומעניק לכלה האמיצה (ובעלת רגליים ארוכות) שפע של סקס אפיל.

שמלות קצרות

שמלות כלה באורך מיני מתאימות במיוחד לחובבות המסיבות שמתכננות לקרוע את רחבת הריקודים בחתונתן, וגם לאלה שסתם מחפשות תירוץ להציג זוג נעליים נדירות. אך בניגוד לגזרות מיני מסורתיות, שמלות כלה באורך מיני בשנת 2022 מקבלות אופי שונה, ומתרחקות מהגזרה הסטנדרטית עם מחשוף עמוק ומותן צמודה. דגמי המיני החדשים מצוידים בצווארון גבוה, בגזרה רחבה ללא קו המותן ובסילואט פעמון. במילים אחרות – מדובר בשמלות באורך מיני עם אישיות בגודל מקסימלי.

שמלות עם אלמנטים שניתנים להסרה

שני אאוטפיטים שונים לחתונה (אחד לאירוע הרשמי והשני למסיבת הריקודים) מצריכים השקעה של זמן ותקציב כפול. האפשרות הזאת אמנם מפתה, אך לא מתאימה לכל אחת. בקולקציות שמלות כלה לשנת 2022 תמצאו מגוון דגמים עם פתרון ביניים: אאוטפיט אחד, אך כזה שיכול להרכיב לוקים שונים, על ידי הסרה או הוספה של פריט ליבוש מסוים, כמו למשל עליונית תחרה, שכמיה או שכבה נוספת של טול מעל החצאית.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button